Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 december 2004, 11:53   #101
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

labyrinth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Okee Labyrinth ik meende dat in eerste instantie zo te lezen. Dus U bent van mening dat er toch regels moeten gelden ivm migratie.. ?
Elementair toch...... Watson !
U ziet het, die multicul zijn toch nog zo stom niet als je het zou willen....
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2004, 12:00   #102
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth
Elementair toch...... Watson !
U ziet het, die multicul zijn toch nog zo stom niet als je het zou willen....
Tja, slim om er nu mee af te komen, nadat decenia lang (en nu nog trouwens) massaal vreemdelingen van een beetje overal zomaar binnenstroomden, en vroeg of laat ook geregulariseerd werden, een belgisch paspoort kregen, en indien ze die weigeren, toch mogen meestemmen.

En nu komen zeggen dat men toch wel niet akkoord is dat er geen soort van reglementering zou zijn. Wat een hypocrisie.
Oud 24 december 2004, 14:05   #103
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

labyrinth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Tja, slim om er nu mee af te komen, nadat decenia lang (en nu nog trouwens) massaal vreemdelingen van een beetje overal zomaar binnenstroomden, en vroeg of laat ook geregulariseerd werden, een belgisch paspoort kregen, en indien ze die weigeren, toch mogen meestemmen.

En nu komen zeggen dat men toch wel niet akkoord is dat er geen soort van reglementering zou zijn. Wat een hypocrisie.
Alleen dwazen veranderen nooit van mening Antoon.
Elke situatie evolueert en moet telkens opnieuw, liefst menselijk, worden ingeschat en desnoods aangepast.
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2004, 04:39   #104
Bart2004
Vreemdeling

Standaard Ik ben voor !

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mulder7
Wat een zielig heerschap is wonderboy Verhofstadt toch geworden dat hij nu ook al - een primeur voor een eerste minister! - een kerstboodschap moet lanceren met steeds datzelfde voluntaristische verhaaltje dat al vijf jaar op gebakken lucht gebaseerd blijkt te zijn. Natuurlijk wil de Guy dat we 2004 vergeten, het jaar waarin het faillissement van zijn geliefde Belziek werd aangekondigd, en daarom komt hij dus weer met zijn eeuwige positivoverhaaltjes. Kortom: luister naar mijn woorden, kijk vooral niet naar mijn daden. Nu nog even meesmuilen met het verdraagzaamheid-tolerantie-en-geef-Uw-geld-aan-ons-gezwans van le roi pédophile...
Ik ben voor !
Bart2004 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2004, 04:40   #105
Bart2004
Vreemdeling

Standaard Ik ben voor !

[size=1]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mulder7
Wat een zielig heerschap is wonderboy Verhofstadt toch geworden dat hij nu ook al - een primeur voor een eerste minister! - een kerstboodschap moet lanceren met steeds datzelfde voluntaristische verhaaltje dat al vijf jaar op gebakken lucht gebaseerd blijkt te zijn. Natuurlijk wil de Guy dat we 2004 vergeten, het jaar waarin het faillissement van zijn geliefde Belziek werd aangekondigd, en daarom komt hij dus weer met zijn eeuwige positivoverhaaltjes. Kortom: luister naar mijn woorden, kijk vooral niet naar mijn daden. Nu nog even meesmuilen met het verdraagzaamheid-tolerantie-en-geef-Uw-geld-aan-ons-gezwans van le roi pédophile...
[/size]

Ik ben voor !
Bart2004 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be