![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Toch?
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je normen en waarden te samen met je drek doorgespoeld? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 4 juli 2017 om 11:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bestaat nochtans een simpele oplossing voor:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat in mekaars bek kakken zal nog zo direct niet onze cultuur worden als je het mij vraagt.....volgens mij zijn de liefhebbers van dat soort seks niet zo talrijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 juli 2017 om 12:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
![]() Probeer nog eens. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je geeft wel een eenvoudig antwoord, maar de grondslag ervan is betwistbaar.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of je kleine rakkers betrappen je eens (vroeger, toen je nog wat jonger waart) op heterdaad ... oeps, ge dacht dat ie aan 't slapen was en je hoorde hem niet komen. Omdat ge juist zelf aan 't komen waart ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het antwoord is ook heel eenvoudige: het gaat om een administratieve beslissing, waarbij de politie onder het gezag van de burgemeester handelt.
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Shariah police
![]() Maar ik kan me niet voorstellen dat fatsoenlijke mensen in de Kammenstraat komen, laat staan met kinderen erbij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou me verwonderen ..... een klant als jij ? Die kroegbaas zou het nogal merken aan zijn inkomsten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volstaat dat een burger klacht indient, dat de flik moet bellen naar het parket, met de vraag "volstaat het dat we de klacht noteren, of moeten we foto's gaan nemen, of de boel in beslag nemen ...". Eens een klacht ingediend, is de burgemeester volledig buiten spel. Het is zelfs voldoende dat de een of de andere burger (wellicht dan wel bekend bij het parket, bijvoorbeeld een godsvruchtige advocaat) belt naar het parket.
|
![]() |
![]() |