![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een victoriaans gedoe voor een paar poppen....
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie toch een verschilleke.
De mottige viterine. ![]() Een pareltje uit de seksspeeltjes-industrie. ![]()
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die zwartharige pop zou al verdwenen zijn uit het bewijsmateriaal volgens kwatongen... Nu goed, agenten zijn ook maar mensen.
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ps Hoomer, Fred_vanhove is een andere forummer, net zoals Peche & Guinestar, ik heb de indruk dat ik echt overal voor je schijn op te duiken, 'waar het hart van vol is, loopt de mond van over zeker' ... re-lol j/k Laatst gewijzigd door bembem : 4 juli 2017 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() Begrijp he echt niet dat in die straat verschillende mensen rondlopen die verschillende normen hebben. Het is een KLEERWINKEL, geen sexshop, Zelfs in de rosse buurt zijn de meisjes nog zediger. Probeer u eens in te beelden dat er nog andere mensen op de wereld zijn die andere normen hebben dan jij. Ik durf wedden dat je ook niet naakt voor de deur uw wagen staat te wassen. Of welk???????????????
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben ik blij dat ik nog de vrije jaren zestig en zeventig gekend heb. Enfin toen waren er ook kwezels maar gelijk het nu een gang gaat wordt het hier erger dan in Mekka. Nu moogt ge niet meer een vrouw aanraken of er naar kijken of ge hebt een klacht aan uw been. Toen vroeg een meisje u achter 3 weken (enfin ik liet er niet zoveel tijd over gaan) of ge een jeanet waart als ge haar nog niet grondiger geexploreert had.
Laatst gewijzigd door Gipsy : 4 juli 2017 om 19:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan moet je niet toegeven en 3 weken geen seks hebben met haar. Als ze dan nog altijd onnozel doet als je vraagt achter seks; zet je haar simpelweg voor het blok. Seks nu of ik bol het af voorgoed met nog wat zeer grof gescheld erbij... ![]()
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol gaat dit over feminisme? Stel dat een bakker zo'n blote pop in z'n etalage zet is imo hetzelfde... Ik ben geen fan vd politie - en al zeker de Antwerpse niet - maar hier vind ik toch dat ze gepast ingegrepen hebben...
Laatst gewijzigd door bembem : 4 juli 2017 om 21:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
"Een beetje kennis is een gevaarlijk ding; Drink diep, of proef niet van de Pierische bron: Daar bedwelmen oppervlakkige gedachten de hersenen" - Alexander Pope Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 4 juli 2017 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik begrijp je punt niet. Jij zou dus gewoon met je kids door de rosse buurt enz wandelen omdat ze zoiets toch ook op een 'scherm' kunnen zien? Wel, ik nooit. Laatst gewijzigd door Guinevere : 4 juli 2017 om 21:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu we toch bezig zijn, deze poppemiekes mogen ze voor mijn part ook uit de etalage halen:
rue d'aerschot ![]() alsook dat van het Schipperskwartier, mag allemaal weg, dat ze hun piet maar thuis aftrekken..., zolang vrouwen geen straten met mannelijke tegenpolen krijgen fair enough niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Normaliter zou er een hemelsbreed verschil moeten zijn, want anders moeten die vrouwen ook niet verbaasd zijn om als 'hoer' te worden aanzien/behandeld/enz
Laatst gewijzigd door Guinevere : 4 juli 2017 om 21:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |