![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() We zouden daar eens mee moeten afkomen in de privé. "Chef, ik ben in de laatste veertig jaar maar drie keer ziek geweest. Daardoor mag ik nu een jaar eerder in pensioen want ik ga nu één jaar ziek zijn " ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat mag volgens mij, maar ze moeten niet zitten zagen dat ze sukkelaars zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() €5k+ basisloon netto om politicus te zijn. Een "job" waarbij er geen enkele serieuze maatstaf is om prestaties mee te meten/vergelijken.
Als ik zo zie hoe onze politici hun job doen, dan krijgen ze veel meer dan ze verdienen. In vergelijking wordt een straatveger sterk onderbetaald dan. Om dat dan nog eens te gaan vergelijken met een baan in de farma, waarbij er letterlijk mensenlevens op't spel staan en de bureaucratische rompslomp vanover de hele wereld op tafel komt te liggen, oh wee als er een paraf in't verkeerde vakje staat of een document een pagina verkeerd in't dossier zit... Goed bezig mevrouw de politicus. En dan zeiken dat ze geen BMW 7 reeks heeft....
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als 5.5k netto slecht betaald is, dan kan ik heel wat principals en kaders in de farma die zich nu beledigd voelen. Maar ze zal zich als parlementarier weer vergelijken met de directeur van't fabriek zeker ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() Als onze politici het voor 5.5k netto niet willen doen, moeten ze er mee stoppen.
Want dan hebben ze 0,0 voeling met de bevolking en is het louter graaien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat Maya eigenlijk wil zeggen is dat de graaiers in de privé zitten.
![]() |
#110 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ik wel weet is dat zijn fortuin zijn dochter niet uit de goot heeft kunnen redden. Jammer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() ps bembem: hoe hoger het loon, hoe des te minder controle op arbeidsuren, aanwezigheid, enz....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou daar op het ministerie eens moeten mee afkomen ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 juli 2017 om 21:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
grappig om te zien hoe ondankbaren op dit forum onterecht zitten te schrokken uit de uitkeringstrog, maar wel zitten afgeven op de mensen die hun trog zitten te vullen. Om van te kotsen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou een doorsnee parlementariër tevreden zijn met een leefloon?
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh precies alsof hij niet op mij zit af te geven.... (hij doet bijna niet anders, en dat voor iemand die zogezegd werk heeft, we zullen hem maar geloven zeker met zijn 'glijdende chaturen')
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er mooier dan solidair zijn met je medemens.....wie daarvan moet kotsen is onmens.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 juli 2017 om 21:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een hond die de voedende hand bijt kan verwachten afgemaakt te worden.
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In PC 209 is het 59 geworden, en minstends 40 jaar dienst OF 33 jaar met 20 jaar nachtploeg OF 33 jaar zwaar beroep (lege doos, zwaar beroep is nog niet gedefinieerd). |
|
![]() |
![]() |