![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Banneling
|
![]() Dus alweer:
Bembem haar pa en ma zijn rijke stinkers. Bembem pikt botjes en acne creme uit armoe. Ik heb hier wel wat plezier in, hoe fors kan je alles verkloten.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tavek ik denk niet dat jouw pensioen 2x gekort zal worden, dus...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
You're full of shit... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee well-off, geen rijke stinkers, da's nog een andere categorie - behalve in Limbabwe zeker. Het klopt ergens wel dat moest ik in een arm gezin opgegroeid zijn ik het wellicht minder moeilijk had gehad ivm zelf m' plan trekken, alhoewel dat laatste nu toch wel min of meer snor zit.
Laatst gewijzigd door bembem : 6 juli 2017 om 13:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ze draait zich om en gaat een potje creme voor 3.5 euro pikken omdat haar uitkering voor die maand op is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hebben ze haar zelfs bij de bron aangeraden, maar ja zij zit graag onder de Vlaamse kerktoren.. Met mijn vader was het in ieder geval anders verlopen, hij had namelijk plannen om naar Thailand te verhuizen, had er eerlijk gezged genoeg van van dat ie gekort werd en m'n moeder als meelopertje was hem wel deels gevolgd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb niet gezegd dat het peanuts zijn, maar Paris Hilton da's imo rijk, of niet soms...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ze verteld haar levensverhaal hier al jaren. Haar vader gaf haar regelmatig geld waarschijnlijk veel geld en verwende haar, tot grote ergernis van haar moeder die tenslotte 2 Koreaanse dochters had, Toen vader stierf draaide moeder de kraan dicht met de woorden :"Doe zoals je zuster, ga werken zoek een man en start een gezin". En toen viel het verwende kind in een zwart gat, alles was haar ontnomen door moede, ze begon haar mama te haten en te verwijten ze ging bij haar zuster bedelen maar steeds een njet leer op je eigen benen te staan, maar zoals steeds bij dat soort "slachtoffers" is het steeds een ander zijn schuld. De rest vul je zelf maar aan. PS. En nu wachten op de banpunten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk hoop ik dat dit departement volgende legislatuur bij Theo Francken komt. Dan kun je daar wat woedende I AM SPARTAAAA !!! naar roepen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ps hoomer, ja zo is het ongeveer gegaan, alleen verwende m'n vader me heus niet met veel geld al was ik wel z'n oogappeltje |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De nva de kastanjes uit het vuur laten halen, en onderwijl ....
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |