Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Vakbonden
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 juli 2017, 18:51   #1
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.709
Standaard Dikke buis

Dat is wat de regering eergisteren (de 3de juli ) tijdens een pseudo-proclamatie kreeg van de vakbonden....

De beelden die ik van die "proclamatie" te zien kreeg toonden vrouwen en mannen ,veelal van middelbare leeftijd (baby-boomers) die zich.....eigenlijk.....toch wel ZEER kinderachtig gedroegen.

Op die leeftijd....tsjongejongejonge


Zelfs amper geschikt voor onze "Koetjes en Kalfjes" rubriek....

Ondergetekende neemt dus maar aan dat de regering met onderscheiding geslaagd is.Enkel de grote kinderen zitten nog in dat "middenveld"....
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2017, 19:18   #2
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 39.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Dat is wat de regering eergisteren (de 3de juli ) tijdens een pseudo-proclamatie kreeg van de vakbonden....

De beelden die ik van die "proclamatie" te zien kreeg toonden vrouwen en mannen ,veelal van middelbare leeftijd (baby-boomers) die zich.....eigenlijk.....toch wel ZEER kinderachtig gedroegen.

Op die leeftijd....tsjongejongejonge


Zelfs amper geschikt voor onze "Koetjes en Kalfjes" rubriek....

Ondergetekende neemt dus maar aan dat de regering met onderscheiding geslaagd is.Enkel de grote kinderen zitten nog in dat "middenveld"....
Spijtig dat je daar geen beelden of wat meer informatie over geeft. In ieder geval dwaze kinderachtige straattoneeltjes opvoeren is zo een beetje de specialiteit van het zogenaamde "middenveld". Ze zijn mentaal blijkbaar nog niet verder geraakt dan de tijd toen op de markt een pipo liedjes stond te zingen en de begeleidende caramelle-teksten in de mensen hun handen duwde.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2017, 17:06   #3
alberto
Minister-President
 
alberto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 december 2005
Locatie: Planeet Mars
Berichten: 4.510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Dat is wat de regering eergisteren (de 3de juli ) tijdens een pseudo-proclamatie kreeg van de vakbonden....

De beelden die ik van die "proclamatie" te zien kreeg toonden vrouwen en mannen ,veelal van middelbare leeftijd (baby-boomers) die zich.....eigenlijk.....toch wel ZEER kinderachtig gedroegen.

Op die leeftijd....tsjongejongejonge


Zelfs amper geschikt voor onze "Koetjes en Kalfjes" rubriek....

Ondergetekende neemt dus maar aan dat de regering met onderscheiding geslaagd is.Enkel de grote kinderen zitten nog in dat "middenveld"....
Mensen van middelbare leeftijd zijn jong volwassenen tot gepensioneerd, dus geboren vanaf ong. 1995.
Babyboomers zijn mensen die kort na de 2de wereldoorlog geboren zijn, tussen 1945 en 1955/60, de eerste babyboomers zijn nu 70 jaar, ik heb de beelden niet gezien maar jij kan wel bevestigen of die oude rakkers er ook bijstonden.
de kans is groter dat het uw generatie van jong volwassen was die daar stonden onvolwassen te doen.

Laatst gewijzigd door alberto : 6 juli 2017 om 17:08.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2017, 17:11   #4
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Dat is wat de regering eergisteren (de 3de juli ) tijdens een pseudo-proclamatie kreeg van de vakbonden....

De beelden die ik van die "proclamatie" te zien kreeg toonden vrouwen en mannen ,veelal van middelbare leeftijd (baby-boomers) die zich.....eigenlijk.....toch wel ZEER kinderachtig gedroegen.

Op die leeftijd....tsjongejongejonge


Zelfs amper geschikt voor onze "Koetjes en Kalfjes" rubriek....

Ondergetekende neemt dus maar aan dat de regering met onderscheiding geslaagd is.Enkel de grote kinderen zitten nog in dat "middenveld"....
Ik zou me ook ongerust maken moest de regering een grote onderscheiding gekregen hebben van de vakbonden.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2017, 18:46   #5
alberto
Minister-President
 
alberto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 december 2005
Locatie: Planeet Mars
Berichten: 4.510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
Mensen van middelbare leeftijd zijn jong volwassenen tot gepensioneerd, dus geboren vanaf ong. 1995.
Babyboomers zijn mensen die kort na de 2de wereldoorlog geboren zijn, tussen 1945 en 1955/60, de eerste babyboomers zijn nu 70 jaar, ik heb de beelden niet gezien maar jij kan wel bevestigen of die oude rakkers er ook bijstonden.
de kans is groter dat het uw generatie van jong volwassen was die daar stonden onvolwassen te doen.
Dat vet is verkeerd, dat moest er niet staan.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2017, 06:25   #6
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Spijtig dat je daar geen beelden of wat meer informatie over geeft. In ieder geval dwaze kinderachtige straattoneeltjes opvoeren is zo een beetje de specialiteit van het zogenaamde "middenveld". Ze zijn mentaal blijkbaar nog niet verder geraakt dan de tijd toen op de markt een pipo liedjes stond te zingen en de begeleidende caramelle-teksten in de mensen hun handen duwde.
Spreek je nu over de Torhout- Werchter of de tomorrowland generatie.
Ik weet niet wat jouw gedacht daarover is, maar ik vind ze beiden idioten.
Idioten die naar andere idioten gaan kijken en er nog veel voor betalen ook.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be