Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 26 juni 2017, 11:56   #61
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Abortus. Er worden hier jaarlijks duizenden kinderen in alle stilte vermoord.
Niemand zegt er wat over.
Abortus is geen moord. Dat beweren de godsdienst-gebrainwashten. Die zouden beter eens wat geschiedenisboekjes doornemen waar de vele moorden en misdaden gepleegd door "de godsdienst" door de eeuwen heen werden uitgevoerd. En dat waren geen abortussen...
Wie bepaalde films en reeksen op tv volgt krijgt ook een overzichtje over hoe het "er toen aan toe ging". Zoals nu bvb "the last kingdom" over de invallen van de Noormannen destijds en hoe de "Kerk" vooral bezig was met zijn inkomsten enz
"God" is meer en meer een woordje waar ik de kriebels bij krijg...
Maar... Allah is Groot, zeker weten!
andev is offline  
Oud 27 juni 2017, 11:43   #62
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Iemand die wat rond surft en daar toevallig terecht komt die pleegt dan een zware misdaad?

Gevangenisstraf?

Want geen bandjes voor terreur dacht ik?
Eigenlijk zou het zo moeten zijn dat alle IS-propaganda en "bommen-maken-recepten" enz zo vlug mogelijk weggehaald/geblokkeerd worden. Belangrijker dan het niet kunnen/mogen lezen! Achteraf ontdekken dat iemand die een aanslag pleegde die websites bezocht is meer vijgen na Pasen...
andev is offline  
Oud 21 juli 2017, 08:50   #63
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.577
Standaard

Misschien eens proberen om al de aanbieders van (A)sociale media er toe aan te zetten hun boeltje eens deftig op te ruimen qua filmpjes/andere 'boodschappen' die niet door de beugel kunnen, propaganda voor dingen of zaken die helemaal niet door de beugel kunnen, foto's die er ver over zijn ...

Met de aanbieders van bedoel ik: Google + Youtube, FaceBook, Twitter, Skype en andere.

Die media zijn in bepaalde gevallen ook een ramp voor de bedrijven die software programma's weten te ontwikkelen want de paswoorden voor hun programma staat er wel ergens op aangeboden wat voor het bedrijf dat het ontwikkelde een verliespost is.

Ok, ze zouden dat met blacklists kunnen onderscheppen misschien?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 21 juli 2017 om 08:51.
Universalia is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be