![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is heus niet omdat vendeliers zoals nabat54 een beetje schroom krijgen voor hun hobby omdat die niet meer sexy is in de publieke opinie, dat hij/zij plots hun hobby zouden verloochenen hoor...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn ultieme doel is burgemeester te zijn van Antwerpen , de nieuwe hoofdstad van een Onafhankelijk Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga je nu echt pissen op de nagedachtenis van Belgische patriotten terwijl de minister hen eer betuigt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar is de tijd dat de belgicisten zich verheugden met aankondigingen dat de regering met de vuile nationalisten zeker binnen de zes maanden ging vallen ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar zat Albert twee, nog steeds vette dotatietrekker ? Of moet die niet praten met de buren ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met miliciens zoals ikzelf aan het begin van de jaren '90. Ik zou daar niet teveel slagkracht bij denken.
![]() |
![]() |
#93 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeker de situaties waarbij je altijd als de verliezer uitkwam, je moest daar tegen kunnen.
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeker wanneer via oa. TV5Monde over heel de wereld te zien. Dat Nationaal gedoe plus dat Flaminganten gedoe zijn beide in wederzijdse konkurrentie continu bezig om jullie regiootje belachelijk te maken. Als kroon op jullie 'Opus Vlamus' taalbarbarij op de site hier: hun met hen verwisselen zonder schroom. Voor wanneer is het starten met zingen gepland van "Den Konink van Spanien Eeren Wulder" ? Nog een reden voor mijn onderschrift:
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 22 juli 2017 om 02:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Minister-President
|
![]() Tssss u zelf niet teveel krediet geven hé
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Los van # 95 see next.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 22 juli 2017 om 08:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Los van # 95 was dat ook voor mij zo. Zowel bij de BKoks als later in de vlieggroep van de 15V Vb W, ten tijde van de C119 naar C130 switch...