![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De pensioenen van de Vlamingen staan enorm onder druk omdat la Belgique, onder franstalige imperialistische druk, het nagelaten heeft om daar orde op zaken te zetten Alle Vlamingen hangt een zwaard van Damocles boven het hoofd aan schulden omdat de francofone imperialisten weigerden de tering naar de nering te zetten... Over Zaventem zullen we het maar niet hebben zeker??? Moet je nog meer voorbeelden hebben om je geleuter het zwijgen op te leggen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Banneling
|
![]() wie de kost voor Vlaanderen en zelfs België niet inziet van deze beschamende Franstalige houding en attitude, is niet noodzakelijkerwijze van slechte wil ... maar het getuigt wel minstens van verregaande onwetendheid of gewillige oogklepperij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom mijn opmerking dat hij fanatieker wordt, om toch maar niet aan zijn eigen twijfels daaromtrent te moeten denken.
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw generatie kan misschien nog niet zeggen dat ze een lang leven heeft gehad, maar als ge pakweg "nine eleven", "weapons of mass destruction" & "climate change" niet interessant genoeg vindt, vraag ik me toch af wat er met u scheelt, zulle.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
.. maar dit is verbijsterend ? wat nu ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 25 juli 2017 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Minister-President
|
![]() die 10 man en een paardekop die naar de ijzerbedevaart gaat, hoeveel % van de Vlamingen is dat?
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Scheiding kost geld aan de partners. Alimentatie voor de zwakste partner en de kinderen ook. Normaal gezien is het diegene met de meeste middelen die gaat betalen. Denkelijk zelfs meer dat toen het huwelijk nog enkel een verstandshuwelijk was.
![]() |
![]() |
#251 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik heb daar zelfs geen bezwaar tegen, voor mijn part kan dat binnen BE zelfs, maar als je dat niet oplijst en voorwaarden afhankelijk maakt, organiseer je structureel een spiraal naar beneden waarbij het zelfs om de structuur BE te verstevigen helemaal OK is om het Vlaams gewest te verarmen om zo de economische kloof tussen N en Z te verkleinen ... lose/lose maw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie niets weet van het Franstalig imperialisme, weet dus ook niet waarom men destijds taalwetten heeft moeten stemmen, waarom de cultuurraden er moeten komen zijn, waarom staatshervormingen er moeten komen zijn, waarom er een Vlaams parlement is moeten komen ....
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De scheiding zelf gaat misschien wat kosten, maar daarna is het afgelopen... en kinderen hebben we niet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Noch de Walen, noch de Vlamingen hebben daar "rechten" op taalgebied. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zaventem valt niet onder Vlaamse wetgeving als ik u goed begrijp? Is Zaventem dan een soort van niemandsland?
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.ejustice.just.fgov.be/cgi...7%27))#LNK0002 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
|
![]() En als belgique splitst is er zelfs geen federale regering meer.
Gaat de NATO dan Zaventem bezetten ?
![]() |
#259 | |||
|
![]() Citaat:
Wat betreft taal: Citaat:
Verder ter info, raad ik u aan best deze vraag en antwoord eens lezen: https://www.dekamer.be/kvvcr/showpag...8199900267.xml Citaat:
Laatst gewijzigd door pajoske : 25 juli 2017 om 18:59. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |