![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#262 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. de NATO rekent erop dat de kerels van doorbraak.be die taak op zich zullen nemen ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een moment van warrigheid noemde ze een paar dagen terug Thuleander een linkiewinkie.
![]() |
![]() |
#265 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vieren we toch niet meer om de moslims niet te schofferen.
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
|
![]() Een 5-talige Belg is altijd vrij de taal te spreken die hij zelf wenst. Alleen is hij verplicht om in contact met de overheid de geldende taalwetgeving te volgen. In mijn geval betekent dit dat ik mijn moedertaal, die hier al gesproken werd eeuwen voor de officiële Nederlandse taal bestond, in dergelijk geval niet mag gebruiken. Maar in de privésfeer heeft iedere Belg het recht eender welke taal naar keuze te gebruiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
|
![]() Ik vroeg me dat dus ook af, vandaar m'n vergelijking met 'n meertalige Belg.
![]() |
#269 | |
|
![]() Citaat:
In hoeveel talen worden reizigers bediend in de luchthavens van andere landen ?
![]() |
![]() |
#270 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leve la Belgique... Maar de Vlamingen hebben totaal geen last van de grote francofonie... aan wie wil u dat nog wijsmaken??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik mag met mijn auto niet in Antwerpen rijden om de gezondheid van de Antwerpenaars te beschermen. Maar als dat Brusselaars zijn die gezondheidsproblemen krijgen door vliegtuiglawaai zijn het volgens flaminganten broodrovers. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Banneling
|
![]() Ook wiki-leaks en anonymous niet vergeten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waar doet het pijn dalibor? ![]() Me dunkt dat je ook veel afweet van "warrigheid". Je schijnt de symptomen te kennen. ![]() Ik lees. En jij leest. En over de inhoud van uw reacties zal ik best zwijgen. Capito? Maar met tribunestoeltjes gooien kan je wel als de beste. Laatst gewijzigd door werkman : 26 juli 2017 om 07:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, en 'De Arabische Lente', en het wereldrecord regeringsvorming, ...
Wie weet, misschien heeft "Tavek" zelfs nog "De Bende van Nijvel" en "Glasnost" en "De Val Van De Muur" en "De Witte Mars" meegemaakt, en dus ook "The Second Summer Of Love". Allemaal interessante dingen. En er is nog véél méér, maar dat zou ons wel al té ver off topic leiden. Spijtig, eigenlijk.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |