![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Zou je voor Trump of voor Hillary stemmen? | |||
Trump |
![]() ![]() ![]() |
7 | 41,18% |
Hillary |
![]() ![]() ![]() |
2 | 11,76% |
Beiden zijn even slecht. Ik ga niet stemmen |
![]() ![]() ![]() |
8 | 47,06% |
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Sinds dag 1 heb ik in heel de Westerse media nog niet 1 goed woord over Trump gehoord. Alsof de hele wereld protesteert en Trump faalt als president.
Maar ik denk niet dat dat overeenkomt met hoe de populatie hem ziet. Ben benieuwd hoe jullie zouden stemmen als jullie Amerikanen waren. In 2020 dan. Ik zou alleen al voor Trump stemmen om die democraten opnieuw door het lint te zien gaan.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 27 juli 2017 om 19:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Trump heeft nog niets gerealiseerd en de politieke carrière van Clinton is dood.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moest ik Amerikaan zijn, ik ging in 2016 ofwel niet gestemd hebben, ofwel misschien voor Gary Johnson. Hij had een aantal goeie punten, maar voor bijna elk goed punt ook een slecht
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trump natuurlijk.
Zo ne wijze vent. En alhoewel de pers tegen is tot vervelens toe maken ze zichzelf wel belachelijk want amerika is sedert Trump de hoogste economie en beurscijfer ooit.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 27 juli 2017 om 20:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
zoveel daklozen dat ze in groepen op straat slapen. Een dakloze zien slapen naast een Bentley etc. over het aantal kreupelen dat over straat loopt zullen we maar zwijgen over het aantal bejaarden dat duidelijk niet meer mee kan, maar toch moet werken ook de USA is een derde wereldland, met een smalle klasse rijken, de meerderheid werkt echter als veredelde slaaf.
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar daar is mr Trump echt niet verantwoordelijk voor. Meer dan 50% van de bevolking leefde van pay check to pay check onder Obama. De crisis van 2008 was erg, maar stelt niets voor met wat er nu aankomt. De middenklasse - voor zo ver daar nog sprake van is - gaat echt rammel krijgen.
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het politieke "gat in de markt" heet tegenwoordig beweging.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge moet kiezen tussen pest en cholera....
Kies maar een presidente die haar echtgenoot laat vreemdgaan... of het is een open huwelijk, of het is gewoon 1 grote hoop hypocrisie.
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Trump omdat het dwars is.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trumpie gaat weer af: herroepen van obamacare is weer mislukt, zonet live op cnn. Hij heeft nog niéts van al zijn geroep en aankondigingen erdoor gekregen. Nog niéts
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Er was gewoon een gebrek aan geschikte kandidaten. Ik zou echt niet weten wie momenteel het grote politieke talent is. Mss heb ik nog het meeste vertrouwen in Nikki Haley, de voormalige gouverneur van Zuid-Carolina die momenteel Amerikaans ambassadeur is bij VN. Als er dan toch ooit een vrouw president wordt in VS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze ontmoette begin dit jaar ook Assad, zonder het Amerikaanse parlement vooraf in te lichten. https://www.washingtonpost.com/news/...king-on-syria/ https://www.youtube.com/watch?v=4ZNKK_91RVU https://en.wikipedia.org/wiki/Tulsi_Gabbard Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=7QEy0mxfFaM Surfer girl for president! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=zE3jbbhB0eA |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat kon je toch kilometers op voorhand zien aankomen.
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementslid
|
![]() Hillary - bekwaam en heeft kennis van de materie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze heeft ook niet de hinderlijke baggage die Hillary had. Er zullen altijd wel ergens schandaaltjes zijn natuurlijk. Al dan niet fake. Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 28 juli 2017 om 08:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En blijft bij een echtgenoot die haar bedriegt...