Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 juli 2017, 21:38   #41
Het Verzet
Europees Commissaris

Het Verzet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Natuurlijk ga ik niemand dwingen om te trouwen, wil nog wel dat het huwelijk slaagt. Maar ik neem aan dat ze op een bepaald moment ook zelf niet meer bij me willen wonen, een partner willen,... Ik eis een islamitisch huwelijk voor ze m'n huis verlaten en als ze dat zonder doen, dan hoeven ze van mij nooit meer terug te komen, behalve als ze tot inkeer zijn gekomen.
Wat een hoop gezeik.
Weet je, er is een verschil tussen je kinderen waarden aanbrengen of ze waarden opleggen.
Alsof een god zich ook maar met zo'n slap gelul, dat meer past in een soap dan in een godsdienst, mee zou bezig houden.
Slaap maar lekker verder.

Laatst gewijzigd door Het Verzet : 27 juli 2017 om 21:39.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2017, 22:00   #42
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Wat een hoop gezeik.
Weet je, er is een verschil tussen je kinderen waarden aanbrengen of ze waarden opleggen.
Alsof een god zich ook maar met zo'n slap gelul, dat meer past in een soap dan in een godsdienst, mee zou bezig houden.
Slaap maar lekker verder.
Een Britse lerares heeft seks met jongen van haar klas
http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf201707...=krantenkoppen

Het zou in deze normeloze samenleving ooit wel uw zoon kunnen overkomen... maar slaap lekker verder.

Ik moet dat allemaal inderdaad niet
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2017, 22:16   #43
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Het zou in deze normeloze samenleving ooit wel uw zoon kunnen overkomen... maar slaap lekker verder.

Ik ben er zeker van dat mijn zoon geen bezwaar zou gemaakt hebben. Het is hem geraden of ik onterf hem.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2017, 22:43   #44
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik ben er zeker van dat mijn zoon geen bezwaar zou gemaakt hebben. Het is hem geraden of ik onterf hem.
Nu ja, een moslimjongen speelt niet zomaar even 5 glazen wijn naar binnen. Moest het hem toch overkomen... zolang hij maar trouwt met een leuk moslimmeisje ooit achteraf, zal ik ook content zijn.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2017, 22:45   #45
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Als die jongen enigszins normaal is, dan liet die de kans echt niet voorbij gaan, en dat zonder trauma of andere geestelijk letsel.

@ Guinevere, als echte moslima zou u moeten weten dat die lerares, indien ze geen moslima is, gerust besprongen mag worden door uw zoon, want ze is gewoon krijgsbuit. Lees hoofdstukje 8 van uw handleiding nog maar eens.
Oud 27 juli 2017, 22:46   #46
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nu ja, een moslimjongen speelt niet zomaar even 5 glazen wijn naar binnen. Moest het hem toch overkomen... zolang hij maar trouwt met een leuk moslimmeisje ooit achteraf, zal ik ook content zijn.
U zou uw zoon nog eerder laten afranselen voor die glazen wijn dan voor een verkrachtig van het atheïstische buurmeisje.
Oud 27 juli 2017, 22:53   #47
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Hoe minder islamieten/moslims/muzelmannen(muzelvrouwen) zich alhier dwz in deze contreien 'thuis' voelen, hoe beter.

Dat is wat - ondermeer - "Guinevere" (Guinezever) mij inmiddels heeft geleerd.

Hoe harammer we onze landen kunnen maken, hoe liever.

Met een beetje geluk geraken we dan tegelijkertijd van de rest van de abrahamiete anachronisten verlost.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2017, 23:02   #48
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Natuurlijk ga ik niemand dwingen om te trouwen, wil nog wel dat het huwelijk slaagt. Maar ik neem aan dat ze op een bepaald moment ook zelf niet meer bij me willen wonen, een partner willen,... Ik eis een islamitisch huwelijk voor ze m'n huis verlaten en als ze dat zonder doen, dan hoeven ze van mij nooit meer terug te komen, behalve als ze tot inkeer zijn gekomen.
Daar zoudt ge nu wel eens voor de volle 100% gelijk kunnen hebben, zie

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2017, 23:09   #49
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik probeer het te begrijpen.
Je dwingt dus niemand (jouw kind(eren) om te trouwen, zeg je.
Maar je eist een Islamitisch huwelijk....Dat is een grote contradictie hoor.
Vervolgens schrijf je: als ze dat zonder doen (dus geen huwelijk) hoeven ze nooit meer bij jou terug te komen.
DAT zeg jij dus. Als moeder. Echt? Je zou liever NOOIT je kind meer zien?
Omg. Dat kan ik dus niet begrijpen.
Ik zou mijn leven geven voor elk van mijn kinderen. Getrouwd of niet getrouwd!
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2017, 23:13   #50
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:

Kereltje was 17 of 18, en werd eens gepijpt door een 28 jarige dame. Met instemming.

Ik denk dat dat kereltje de rest van het jaar nog was aan het nagenieten....

Laatst gewijzigd door Tavek : 27 juli 2017 om 23:13.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2017, 01:34   #51
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Kereltje was 17 of 18, en werd eens gepijpt door een 28 jarige dame. Met instemming.

Ik denk dat dat kereltje de rest van het jaar nog was aan het nagenieten....
https://www.youtube.com/watch?v=pUO0nejJa28
Oud 28 juli 2017, 07:07   #52
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
1. Die wet bestaat niet. Kinderen hebben geen zelfbeschikkingsrecht maar staan onder voogdijschap.
2. Als ik rekening wil houden met de wensen van mijn man, is dat mijn goed recht. En daar heb jij niets over te zeggen.
3. Hoger opgeleiden vinden niet altijd een gepaste job. Een bachelor komt doorgaans hier of daar in een kantoor terecht, waarvoor ik momenteel noch zin noch tijd heb.
Dat religie meespeelt bij m'n persoonlijke keuzes is ook mijn goed recht en heb jij niets over te zeggen.
4. Ik kan mijn zogenaamde 'brede kijk' of interesses niet genetisch doorgeven.
5. Normaal houdt men ook geen geld af voor het loon van de arbeid in de islam.
Jij bent diegene die in de vorm van psychische mishandeling mij iets wijs probeert te maken.
1. het ging over kinderen die trouwen, die hebben dus wel zelfbeschikkingsrecht. Dit houdt in dat uw kinderen zelf beslissen of ze trouwen, met wie ze hun bed en leven delen, en boven dat wettelijk recht staat uw religie dus niet. Dat u eist, uw kinderen verstoot wanneer ze niet beantwoorden aan uw islamitische norm zegt alles over dwang die ouders hun kinderen opleggen.
2. u weet heel goed dat u toestemming nodig hebt van uw man om te mogen werken, dit verkopen als " rekening houden met zijn wensen" is liegen, beetje zielig denkt u niet?
3. Hoger opgeleiden vinden meestal een job, wat niet betekent dat je geen inspanning moet leveren, heeft u net lang genoeg gewerkt om een uitkering op te strijken? Betalen wij voor uw onwil om te werken? Daar hebben we wel degelijk iets over te zeggen ongeacht de motivatie van uw " keuze".
4. je kijk geef je niet genetisch mee( bent u echt hoger opgeleid? ) maar via opvoeding.
5. u ontwijkt de vraag, heeft u een uitkering of niet? Dat is namelijk in strijd met uw religie, vreemd genoeg maken moslims tegen alles, maar hier nooit bezwaar tegen. Religie zoals het uitkomt dan?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2017, 07:40   #53
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik vind het best enggeestig dat je gelooft dat zo'n zoon die compleet onstpoort, waarmee z'n moeder niets te maken wil hebben, zelf nog wel contact met haar wil.
Neen, dat is niet enggeestig. Dat is juist ruimdenkend. Maar ik begrijp dat u wat moeite heeft met die begrippen.

Maar mss moeten we wat meer tolerant staan voor uw intolerantie. U bent alvast intolerant genoeg voor onze tolerantie.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2017, 07:44   #54
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Kun jij wel goed lezen? Ik heb geen behoefte aan een transgender als schoonzoon.
Als m'n zogenaamde zoon met zo iemand wil zijn, dan is hij inderdaad zwaar ontspoord naar islamitische normen.
Dus jij vind je "relatie" met een imaginair vriendje belangrijker dan je eigen vlees en bloed?

Doet me denken op een horror-film waarbij een kind zijn familie uitmoordde omdat zijn imaginair vriendje hem dit ingefluisterd had.
Oud 28 juli 2017, 07:46   #55
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik ervaar dit nog als een gemis in mijn schooltijd. Een paar keer was er een zekere mogelijkheid maar het werd nooit wat.
Oud 28 juli 2017, 07:52   #56
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Ik ervaar dit nog als een gemis in mijn schooltijd. Een paar keer was er een zekere mogelijkheid maar het werd nooit wat.
Dat is eentje om in te kaderen !
Oud 28 juli 2017, 08:03   #57
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ocharme, nu is Elio di Supo gefrustreerd omdat die geen lerares heeft kunnen knippen. Een diepgaand trauma is ontwikkeld.

Ik ben geen vader, maar als mijn zoon met zo'n verhaal zou thuiskomen, dan gaat die een belangrijke levensles krijgen.
Niet omdat die van grond is gegaan. Maar omdat je als persoon zulke verhalen alleen jaren later vertelt als soort van "stoefen" , als er niemand nog last van kan krijgen.

Natuurlijk, er zijn bepaalde criteria.
Als de lerares dwang of manipulatie van een te jong persoon heeft gebruikt om haar goesting te krijgen, dan is het evengoed verkrachting.
Ze moet al ongoddelijk lelijk/antipatiek zijn wil een normale puber neen kunnen zeggen.

In de "schande van Guinevere's zoon" heeft iedereen last van de situatie.
De lerares omdat ze een jonge , hormonaal gedreven piemel heeft bepotelt (je moet als puber al homo, zwakbegaafd en/of relidioot zijn om er een trauma van te krijgen.). De puber zelf omdat iedereen die gaat bekijken als lompekloot die zijn eigen ruiten heeft ingeslagen.
En zijn omgeving voor alle heisa veroorzaakt door Guineveriaanse en soortgelijke kwezels.
Oud 28 juli 2017, 09:03   #58
Het Verzet
Europees Commissaris

Het Verzet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Er zijn er thans genoeg die zelfs verzuipen riskeren om naar die normenloze samenleving te komen. Sterk staaltje normen waarvoor die op de vlucht slaan ook.
De verlichting zou jullie niet misstaan in plaats van mekaar de kop in te slaan of hier in de bak te komen zitten. Maar ja, inshallah zeker?
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2017, 09:25   #59
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ocharme, nu is Elio di Supo gefrustreerd omdat die geen lerares heeft kunnen knippen. Een diepgaand trauma is ontwikkeld.
Naar het schijnt zijn we allemaal geboren met een trauma omdat we de warme en veilige baarmoeder moeten verlaten. Een traumaatje meer of minder komt er niet op aan

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 28 juli 2017 om 09:25.
Oud 28 juli 2017, 09:41   #60
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Naar het schijnt zijn we allemaal geboren met een trauma omdat we de warme en veilige baarmoeder moeten verlaten. Een traumaatje meer of minder komt er niet op aan
Vandaar dat je zo graag een stukje terug kruipt, toch?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be