![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Weet je, er is een verschil tussen je kinderen waarden aanbrengen of ze waarden opleggen. Alsof een god zich ook maar met zo'n slap gelul, dat meer past in een soap dan in een godsdienst, mee zou bezig houden. Slaap maar lekker verder. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 27 juli 2017 om 21:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf201707...=krantenkoppen Het zou in deze normeloze samenleving ooit wel uw zoon kunnen overkomen... maar slaap lekker verder. Ik moet dat allemaal inderdaad niet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Nu ja, een moslimjongen speelt niet zomaar even 5 glazen wijn naar binnen. Moest het hem toch overkomen... zolang hij maar trouwt met een leuk moslimmeisje ooit achteraf, zal ik ook content zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
@ Guinevere, als echte moslima zou u moeten weten dat die lerares, indien ze geen moslima is, gerust besprongen mag worden door uw zoon, want ze is gewoon krijgsbuit. Lees hoofdstukje 8 van uw handleiding nog maar eens.
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U zou uw zoon nog eerder laten afranselen voor die glazen wijn dan voor een verkrachtig van het atheïstische buurmeisje.
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe minder islamieten/moslims/muzelmannen(muzelvrouwen) zich alhier dwz in deze contreien 'thuis' voelen, hoe beter.
Dat is wat - ondermeer - "Guinevere" (Guinezever) mij inmiddels heeft geleerd. Hoe harammer we onze landen kunnen maken, hoe liever. Met een beetje geluk geraken we dan tegelijkertijd van de rest van de abrahamiete anachronisten verlost.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je dwingt dus niemand (jouw kind(eren) om te trouwen, zeg je. Maar je eist een Islamitisch huwelijk....Dat is een grote contradictie hoor. Vervolgens schrijf je: als ze dat zonder doen (dus geen huwelijk) hoeven ze nooit meer bij jou terug te komen. DAT zeg jij dus. Als moeder. Echt? Je zou liever NOOIT je kind meer zien? Omg. Dat kan ik dus niet begrijpen. Ik zou mijn leven geven voor elk van mijn kinderen. Getrouwd of niet getrouwd! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat dat kereltje de rest van het jaar nog was aan het nagenieten.... Laatst gewijzigd door Tavek : 27 juli 2017 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. u weet heel goed dat u toestemming nodig hebt van uw man om te mogen werken, dit verkopen als " rekening houden met zijn wensen" is liegen, beetje zielig denkt u niet? 3. Hoger opgeleiden vinden meestal een job, wat niet betekent dat je geen inspanning moet leveren, heeft u net lang genoeg gewerkt om een uitkering op te strijken? Betalen wij voor uw onwil om te werken? Daar hebben we wel degelijk iets over te zeggen ongeacht de motivatie van uw " keuze". 4. je kijk geef je niet genetisch mee( bent u echt hoger opgeleid? ) maar via opvoeding. 5. u ontwijkt de vraag, heeft u een uitkering of niet? Dat is namelijk in strijd met uw religie, vreemd genoeg maken moslims tegen alles, maar hier nooit bezwaar tegen. Religie zoals het uitkomt dan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar mss moeten we wat meer tolerant staan voor uw intolerantie. U bent alvast intolerant genoeg voor onze tolerantie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doet me denken op een horror-film waarbij een kind zijn familie uitmoordde omdat zijn imaginair vriendje hem dit ingefluisterd had. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ocharme, nu is Elio di Supo gefrustreerd omdat die geen lerares heeft kunnen knippen. Een diepgaand trauma is ontwikkeld.
![]() Ik ben geen vader, maar als mijn zoon met zo'n verhaal zou thuiskomen, dan gaat die een belangrijke levensles krijgen. Niet omdat die van grond is gegaan. Maar omdat je als persoon zulke verhalen alleen jaren later vertelt als soort van "stoefen" , als er niemand nog last van kan krijgen. Natuurlijk, er zijn bepaalde criteria. Als de lerares dwang of manipulatie van een te jong persoon heeft gebruikt om haar goesting te krijgen, dan is het evengoed verkrachting. Ze moet al ongoddelijk lelijk/antipatiek zijn wil een normale puber neen kunnen zeggen. In de "schande van Guinevere's zoon" heeft iedereen last van de situatie. De lerares omdat ze een jonge , hormonaal gedreven piemel heeft bepotelt (je moet als puber al homo, zwakbegaafd en/of relidioot zijn om er een trauma van te krijgen.). De puber zelf omdat iedereen die gaat bekijken als lompekloot die zijn eigen ruiten heeft ingeslagen. En zijn omgeving voor alle heisa veroorzaakt door Guineveriaanse en soortgelijke kwezels.
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De verlichting zou jullie niet misstaan in plaats van mekaar de kop in te slaan of hier in de bak te komen zitten. Maar ja, inshallah zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 28 juli 2017 om 09:25. |
|
![]() |
![]() |