Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 juli 2017, 10:28   #521
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
T' is goed hoor...mocht een man die zin op me los laten zou ik mijn paraplu gooien en hard " apport" roepen
laat ons zeggen dat de context ertoe geleid heeft, en zij heeft die context helemaal zelf (mee) gecreëerd. de reactie was dan ook niet 'apport', (ik vermoed dat ze ook eerder met een ander speeltje gegooid zou hebben), maar 'hmmmm '

achteraf heb ik me ook nog afgevraagd of ik niet beter die 'fifty shades' reeks had moeten lezen ... al is dat er nog steeds niet van gekomen.

Laatst gewijzigd door Anna List : 28 juli 2017 om 10:29.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2017, 10:30   #522
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik denk dat je je daarin vergist, en vooral die vrouw onderschat ... je kan beter eerlijk uitkomen voor je machogehalte dan fake proberen te pleasen ... daar kijkt (vrijwel) iedere vrouw meteen door m.i.

dan heb je m.i. nog meer kans op succes met gewoon ronduit te zeggen 'wees mijn teef, ik zal je hond zijn!'

je zou erover verbaasd zijn hoe vaak dat pakt trouwens...ttz ik schrok me daar toch een hoedje over.
Ach, ga naar de acteerschool. Zij vragen, wij draaien. Je moet het wel doen met volle overtuiging. Zijn we dan niet allemaal acteurs?

Heel het bestaan van een vrouw is gebaseerd op "fake" likes, vriendschappen, make-up e.d. Voor bimbo's op hun plaats te zetten is dit de perfecte techniek.

Voor vrouwen die hier doorheen zien moet je weer andere zever verzinnen, je past je aan aan de vrouw.
Oud 28 juli 2017, 10:38   #523
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Ach, ga naar de acteerschool. Zij vragen, wij draaien. Je moet het wel doen met volle overtuiging. Zijn we dan niet allemaal acteurs?

Heel het bestaan van een vrouw is gebaseerd op "fake" likes, vriendschappen, make-up e.d. Voor bimbo's op hun plaats te zetten is dit de perfecte techniek.

Voor vrouwen die hier doorheen zien moet je weer andere zever verzinnen, je past je aan aan de vrouw.
doe mij dan toch maar een exemplaar waar enige intellectuele uitdaging aan is. het leven mag boeiend blijven.
Oud 28 juli 2017, 10:50   #524
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
ik vraag me af of je met die houding ('een vrouw moet je temmen') aan compensatie doet voor één of ander.

ik begrijp heel die houding niet (en dat heeft niks met mannen of vrouwen te maken zelfs)

elk mens ontplooit zich toch meer en gelukkiger als je hem/haar net steunt in het zelfstandig uitvliegen en t maximum te halen uit zijn/haar potentieel ? ... lijkt mij overigens een veel zekerdere strategie om regelmatig aan die seks te komen die jij toch zo centraal stelt telkens.
lol, dat zit er zo ver naast ... Vrouwen kunnen zich zeker ontplooien en uitzonderlijke talenten hebben, maar als je ze laat doen, dan zijn het stuurloze objecten. Planmatigheid, doelgerichtheid, organisatie, ... zijn geen vrouwelijke talenten

HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2017, 10:52   #525
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
lol, dat zit er zo ver naast ... Vrouwen kunnen zich zeker ontplooien en uitzonderlijke talenten hebben, maar als je ze laat doen, dan zijn het stuurloze objecten. Planmatigheid, doelgerichtheid, organisatie, ... zijn geen vrouwelijke talenten

laat t ons er dan op houden dat wij andere vrouwen kennen en/of dat onze voorkeur qua vrouwen sterk verschilt.
Oud 28 juli 2017, 10:56   #526
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Zeg Alice, waarom wilt gij nu echt hebben dat we uw mannelijke kwaliteiten als vrouw hier erkennen??

Vrouwen waren goed zoals ze waren.
Vrouwen hebben veel kwaliteiten die mannen ook niet kunnen evenaren (zachmoedigheid, zorgzaamheid, empathisch vermogen, ...). U verlangt wel dat wij die gevoelens 'faken' maar het ligt ons niet, we willen het niet, en jullie zijn er gewoon beter in.
Net zoals wij kwaliteiten hebben die jullie nooit kunnen evenaren.

Is het nu echt zo moeilijk om dat te erkennen?
Oud 28 juli 2017, 11:06   #527
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:

dit is overigens complete onzin.
Oud 28 juli 2017, 11:37   #528
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zeg Alice, waarom wilt gij nu echt hebben dat we uw mannelijke kwaliteiten als vrouw hier erkennen??

Vrouwen hebben veel kwaliteiten die mannen ook niet kunnen evenaren (zachmoedigheid, zorgzaamheid, empathisch vermogen, ...). U verlangt wel dat wij die gevoelens 'faken' maar het ligt ons niet, we willen het niet, en jullie zijn er gewoon beter in.

Dat uniseks gedoe ligt mij ook niet. Maar dat is de trend tegenwoordig. Een "klassieke" man wordt niet meer gewaardeerd zoals hij is. Het is in ieder geval, een raar fenomeen.

En dan die domme vrouwenbeweging die wat zit te "vechten" met mannen alsof mannen de grote "satan" zijn. Het mag stoppen en de klassieke rollenpatronen mogen zich weer manifesteren.
Oud 28 juli 2017, 11:39   #529
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
laat t ons er dan op houden dat wij andere vrouwen kennen en/of dat onze voorkeur qua vrouwen sterk verschilt.
Ik schrijf over de ideale vrouw, het rolmodel aan wiens eigenschappen iedere vrouw zich zou moeten spiegelen.
Uiteraard bestaat er een breed gamma aan mannen/ vrouwen, elk met hun specifieke hormoonbalans.
Een lesbische vrouw zal bvb veel testosteron hebben.
En daar is niks op tegen, ze zitten zo nu eenmaal in elkaar.
Maar het is niet normaal dat het manwijf het rolmodel voor de moderne vrouw is geworden!
Oud 28 juli 2017, 11:45   #530
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
doe mij dan toch maar een exemplaar waar enige intellectuele uitdaging aan is. het leven mag boeiend blijven.
Intellectueel? O_o Vrouwen zijn vooral emotioneel een uitdaging. Intellectueel?! Nu niet zwansen....
Oud 28 juli 2017, 11:47   #531
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dat uniseks gedoe ligt mij ook niet. Maar dat is de trend tegenwoordig. Een "klassieke" man wordt niet meer gewaardeerd zoals hij is. Het is in ieder geval, een raar fenomeen.

En dan die domme vrouwenbeweging die wat zit te "vechten" met mannen alsof mannen de grote "satan" zijn. Het mag stoppen en de klassieke rollenpatronen mogen zich weer manifesteren.
De hedendaagse vrouw kiest liever voor een schotelvod als echtgenoot.
Iemand zonder ruggengraat waar ze de laatste druppel mannelijkheid kan uitwringen.
Oud 28 juli 2017, 11:51   #532
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Iemand zonder ruggengraat waar ze de laatste druppel mannelijkheid kan uitwringen.
Dan gaan ze in tegen de natuur. En de natuur wint altijd.
Oud 28 juli 2017, 11:58   #533
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Intellectueel? O_o Vrouwen zijn vooral emotioneel een uitdaging. Intellectueel?! Nu niet zwansen....
Inderdaad, dat begrijp ik ook niet.

Vrouwen die je rationeel kan benaderen, dat is gewoon een contradictie.
Vrouwen zijn een irrationele uitdaging en dat maakt ze aantrekkelijk voor ons, maar ook moeilijk.
Anna List valt dus op vrouwen die hem uitdagen in iets waar hij zeker de betere in is ...
Dat is zoals schaken tegen een kind.

Dan kunt ge beter op venten vallen, denk ik, als ge per se een intellectuele uitdaging zoekt in een partner.
Oud 28 juli 2017, 12:07   #534
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is waar. Maar als zoethoudertje trekken ze dan een latex-pakje aan en laten ze zich vastbinden terwijl hun vriendje hun billen afranselt met een zweepje.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2017, 12:12   #535
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Inderdaad, dat begrijp ik ook niet.

Vrouwen die je rationeel kan benaderen, dat is gewoon een contradictie.
Vrouwen zijn een irrationele uitdaging en dat maakt ze aantrekkelijk voor ons, maar ook moeilijk.
Anna List valt dus op vrouwen die hem uitdagen in iets waar hij zeker de betere in is ...
Dat is zoals schaken tegen een kind.

Dan kunt ge beter op venten vallen, denk ik, als ge per se een intellectuele uitdaging zoekt in een partner.
Dat is hetzelfde alsof mannen "fake" drama spelen tegen een vrouw.

Ik zal hier mijne piet maar is in steken.

Verspreid deze poster naar elke bitch. ^^
Oud 28 juli 2017, 12:15   #536
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Dat is waar. Maar als zoethoudertje trekken ze dan een latex-pakje aan en laten ze zich vastbinden terwijl hun vriendje hun billen afranselt met een zweepje.
Als ge zo'n schotelvod wilt pesten, moet ge zijn vrouw opstoken om een voorbinddildo aan te schaffen. Zo met het argument : 'Als hij jou écht graag ziet..'

Oud 28 juli 2017, 12:29   #537
Gamla
Europees Commissaris

Gamla's schermafbeelding

Standaard

De Europese vrouw is vergiftigd door Hollywood.
Er valt niets meer mee aan te vangen.
Oud 28 juli 2017, 13:08   #538
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
laat ons zeggen dat de context ertoe geleid heeft, en zij heeft die context helemaal zelf (mee) gecreëerd. de reactie was dan ook niet 'apport', (ik vermoed dat ze ook eerder met een ander speeltje gegooid zou hebben), maar 'hmmmm '

achteraf heb ik me ook nog afgevraagd of ik niet beter die 'fifty shades' reeks had moeten lezen ... al is dat er nog steeds niet van gekomen.
Barslecht boek, je kunt jezelf de moeite besparen..maar ik zie het plaatje hoor.

Laatst gewijzigd door alice : 28 juli 2017 om 13:16.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2017, 13:15   #539
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Mannelijke kwaliteiten? Nee echt?
Welke zijn dit volgens u?
Dus ik moet zachtmoedig, zorgzaam en empatisch zijn want anders ben je geen vrouw, en u faked die eigenschappen om aantrekkelijk te zijn? Lameraaie, gij hebt geen lief!
Oud 28 juli 2017, 13:18   #540
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die stoute mevrouwjes toch...krijg je vast een piepklein piemeltje van als man, door al die enge madammen die morrelen aan je" mannelijke kwaliteiten" .Heb bijna medelijden, maar net niet...

Kom Houzee je weet vast beter dan dit...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be