Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 juli 2017, 17:35   #561
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Die Europese vrouwen waar Demper zo gefrustreerd van loopt zijn in feite enorme sletten die makkelijk te verleiden zijn. Je moet het gewoon durven en voor je het weet zitten ze mij gezellig te pijpen op de achterbank van mijn SUV die meer dan €100.000 heeft gekost.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2017, 17:47   #562
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Maar jullie hebben gelijke rechten, de door mensen gemaakte wet is momenteel dezelfde voor iedereen. Alleen in de natuur ligt het iets anders maar dat heeft de natuur bepaalt niet de mens en daar kan jij of ik niets aan veranderen, wij zijn verschillend, jij nog zoveel nog lange broeken verslijten en je haar zo kort knippen als je wil dat veranderd niets aan de zaak.
Het is alsof ezels zouden beweren dat ze evengoed kunnen springen en lopen als de paarden...

En als je de ezel er over aanspreekt dan beginnen ze te balken over gelijke rechten. Totaal irrelevant.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2017, 17:48   #563
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Die Europese vrouwen waar Demper zo gefrustreerd van loopt zijn in feite enorme sletten die makkelijk te verleiden zijn. Je moet het gewoon durven en voor je het weet zitten ze mij gezellig te pijpen op de achterbank van mijn SUV die meer dan €100.000 heeft gekost.
Absoluut, maar voor de rest hebben ze geen manieren.
Oud 28 juli 2017, 17:52   #564
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Met die biologische verschillen heb ik geen problemen hoor, gelukkig zijn er gelijke rechten.
Ah neen?

Waarom probeert u zich dan te gedragen als een man, en verwacht u van mannen dat ze zich als vrouwen gedragen?

Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 28 juli 2017 om 17:53.
Oud 28 juli 2017, 19:11   #565
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Met een auto van 100.000 euro rijden en dan als een puber in de jaren 60 en 70 op de achterbank moeten vogelen....Kan er geen hotelkamertje vanaf misschien
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2017, 21:49   #566
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Absoluut, maar voor de rest hebben ze geen manieren.
Hoezo ze hebben geen manieren? Als ik het hen opdraag dan kleden ze zich uit, meer gemanierdheid vraag ik niet hoor.

Sommige Vlaamse mannen zijn precies moslims: ze denken dat ze iedere vrouw kunnen krijgen terwijl het net het omgekeerde is. Dan lopen ze door en door gefrustreerd rond.
Oud 28 juli 2017, 22:11   #567
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoezo ze hebben geen manieren? Als ik het hen opdraag dan kleden ze zich uit, meer gemanierdheid vraag ik niet hoor.

Sommige Vlaamse mannen zijn precies moslims: ze denken dat ze iedere vrouw kunnen krijgen terwijl het net het omgekeerde is. Dan lopen ze door en door gefrustreerd rond.
Enfin zeg. Een vrouw "krijgt" ge niet. Ge pakt ze. Ge laat hen een beetje hun klassieke cinema spelen dat ze een braaf meiske zijn maar ge dopt er hem gewoon in.

Trouwens hebt ge een SUV van 100.000 nodig om uw klein pietje te compenseren?

Laatst gewijzigd door Gipsy : 28 juli 2017 om 22:19.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2017, 23:26   #568
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij gelooft ook je eigen leugens he.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2017, 08:51   #569
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Enfin zeg. Een vrouw "krijgt" ge niet. Ge pakt ze. Ge laat hen een beetje hun klassieke cinema spelen dat ze een braaf meiske zijn maar ge dopt er hem gewoon in.

Trouwens hebt ge een SUV van 100.000 nodig om uw klein pietje te compenseren?
denk dat je dan al wat schoenen versleten hebt door achter vrouwen aan te hollen. Moet jij om aan je trekken te komen seks opdringen?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2017, 08:53   #570
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

denk dat je hier een terecht punt aan haalt, een man die een beetje de moeite waard is kan wel een vrouw krijgen om wie hij is en niet om wat hij speelt.
Oud 29 juli 2017, 08:55   #571
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ah neen?

Waarom probeert u zich dan te gedragen als een man, en verwacht u van mannen dat ze zich als vrouwen gedragen?
In welke zin gedraag ik me als een man? En in welke zin moet jij je gedragen als een vrouw?
Oud 29 juli 2017, 08:57   #572
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is alsof ezels zouden beweren dat ze evengoed kunnen springen en lopen als de paarden...

En als je de ezel er over aanspreekt dan beginnen ze te balken over gelijke rechten. Totaal irrelevant.
Volgens jou zijn mannen dus superieur aan vrouwen? Wil je dit eens even toelichten?
Oud 29 juli 2017, 08:58   #573
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wanneer u betaald zult u wel iemand vinden voor op uw achterbank.
Oud 29 juli 2017, 08:59   #574
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Volgens jou zijn mannen dus superieur aan vrouwen? Wil je dit eens even toelichten?
Fysiek sowieso. Ik zie trouwens weinig domeinen waar vrouwen echt beter zouden in zijn ? Ik zie dat ze in de meest gevallen toch maar altijd blij zijn de hulp van een man te krijgen.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 29 juli 2017 om 09:02.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2017, 09:02   #575
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Wat is de grondslag van al je beweringen hier? Is er al iets wetenschappelijk uitgekomen? Kom met cijfermateriaal? Bronnen? Bewijzen? Neen, het blijft bij geschreeuw. Met geschreeuw en gegil komen we geen stap verder. Jammer.
Denk dat de wetgeving duidelijk is, vrouwen hebben gelijke rechten.
Wat heeft u dan nog als bewijs nodig? Hoe leg je trouwens iets uit aan iemand die feminisme " wetenschappelijk" wil vastleggen?
Ik wil uw domme opvattingen niet wijten aan uw man zijn, daarmee zou ik mannen ontzettend beledigen.
Oud 29 juli 2017, 09:08   #576
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
denk dat je hier een terecht punt aan haalt, een man die een beetje de moeite waard is kan wel een vrouw krijgen om wie hij is en niet om wat hij speelt.
Zelfs mannen die geen schop voor hun kloten waard zijn kunnen vrouwen krijgen, de vraag is alleen voor hoe lang. En wie een rolletje speelt die valt vroeg of laat door de mand.
Oud 29 juli 2017, 09:12   #577
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Fysiek sowieso. Ik zie trouwens weinig domeinen waar vrouwen echt beter zouden in zijn ? Ik zie dat ze in de meest gevallen toch maar altijd blij zijn de hulp van een man te krijgen.
Al eens bedacht dat vrouwen een mens uit hun vagina persen? Dat is fysiek veel zwaarder dan dat kilootje meer optillen in de fitness hoor.
Er zijn meer mannelijke dan vrouwelijke criminelen, is dit dat " beter" doen?

Kijk eens binnen bij verslavingszorg, meer mannen dan vrouwen , nog zo'n " uitblinker" van mannen?
Recent onderzoek onlangs gepubliceerd in de meeste kranten, stelt dat intelligentie via moeders wordt doorgegeven dus achter iedere man die uitklinkt, staat een vrouw die niet dezelfde kansen kon grijpen.

Vrouwen moeten voor mannen niet onderdoen, en omgekeerd, bij beiden komen alle eigenschappen voor, wat je ermee doet is een ander verhaal.
Oud 29 juli 2017, 09:13   #578
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zelfs mannen die geen schop voor hun kloten waard zijn kunnen vrouwen krijgen, de vraag is alleen voor hoe lang. En wie een rolletje speelt die valt vroeg of laat door de mand.
En welke vrouw ze dan even hebben, geen onbelangrijk detail! Omgekeerd geldt echter ook.
Oud 29 juli 2017, 09:16   #579
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Okay, wij regelen dat feminisme voor jullie. Dan kan jij rustig verder andere vrouwen haten. Laat ons mannen er over gerust. We hebben al genoeg aan onze kop. Deal? Ga je braaf zijn?
Jij hoeft helemaal niets te regelen, dat deden we zelf al en ik haat geen mannen of vrouwen, uw projectie spreekt wel boekdelen.
Van uw hond kun je vragen om braaf te zijn, vrees dat het met jou en vrouwen nooit iets wordt...
Oud 29 juli 2017, 09:39   #580
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Al eens bedacht dat vrouwen een mens uit hun vagina persen? Dat is fysiek veel zwaarder dan dat kilootje meer optillen in de fitness hoor.
Er zijn meer mannelijke dan vrouwelijke criminelen, is dit dat " beter" doen?

Kijk eens binnen bij verslavingszorg, meer mannen dan vrouwen , nog zo'n " uitblinker" van mannen?
Recent onderzoek onlangs gepubliceerd in de meeste kranten, stelt dat intelligentie via moeders wordt doorgegeven dus achter iedere man die uitklinkt, staat een vrouw die niet dezelfde kansen kon grijpen.

Vrouwen moeten voor mannen niet onderdoen, en omgekeerd, bij beiden komen alle eigenschappen voor, wat je ermee doet is een ander verhaal.
Dat is nonsens. Op fysiek vlak zijn mannen nu éénmaal een stuk groter en sterker dan vrouwen. Het feit dat vrouwen kinderen baren heeft daar niets mee te maken.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be