![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die Europese vrouwen waar Demper zo gefrustreerd van loopt zijn in feite enorme sletten die makkelijk te verleiden zijn. Je moet het gewoon durven en voor je het weet zitten ze mij gezellig te pijpen op de achterbank van mijn SUV die meer dan €100.000 heeft gekost.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En als je de ezel er over aanspreekt dan beginnen ze te balken over gelijke rechten. Totaal irrelevant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Waarom probeert u zich dan te gedragen als een man, en verwacht u van mannen dat ze zich als vrouwen gedragen? Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 28 juli 2017 om 17:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo ze hebben geen manieren? Als ik het hen opdraag dan kleden ze zich uit, meer gemanierdheid vraag ik niet hoor.
Sommige Vlaamse mannen zijn precies moslims: ze denken dat ze iedere vrouw kunnen krijgen terwijl het net het omgekeerde is. Dan lopen ze door en door gefrustreerd rond. |
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens hebt ge een SUV van 100.000 nodig om uw klein pietje te compenseren? Laatst gewijzigd door Gipsy : 28 juli 2017 om 22:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#569 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() denk dat je dan al wat schoenen versleten hebt door achter vrouwen aan te hollen. Moet jij om aan je trekken te komen seks opdringen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#572 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens jou zijn mannen dus superieur aan vrouwen? Wil je dit eens even toelichten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fysiek sowieso. Ik zie trouwens weinig domeinen waar vrouwen echt beter zouden in zijn ? Ik zie dat ze in de meest gevallen toch maar altijd blij zijn de hulp van een man te krijgen.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 29 juli 2017 om 09:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#575 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat heeft u dan nog als bewijs nodig? Hoe leg je trouwens iets uit aan iemand die feminisme " wetenschappelijk" wil vastleggen? Ik wil uw domme opvattingen niet wijten aan uw man zijn, daarmee zou ik mannen ontzettend beledigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs mannen die geen schop voor hun kloten waard zijn kunnen vrouwen krijgen, de vraag is alleen voor hoe lang. En wie een rolletje speelt die valt vroeg of laat door de mand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn meer mannelijke dan vrouwelijke criminelen, is dit dat " beter" doen? Kijk eens binnen bij verslavingszorg, meer mannen dan vrouwen , nog zo'n " uitblinker" van mannen? Recent onderzoek onlangs gepubliceerd in de meeste kranten, stelt dat intelligentie via moeders wordt doorgegeven dus achter iedere man die uitklinkt, staat een vrouw die niet dezelfde kansen kon grijpen. Vrouwen moeten voor mannen niet onderdoen, en omgekeerd, bij beiden komen alle eigenschappen voor, wat je ermee doet is een ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#578 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En welke vrouw ze dan even hebben, geen onbelangrijk detail! Omgekeerd geldt echter ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#579 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van uw hond kun je vragen om braaf te zijn, vrees dat het met jou en vrouwen nooit iets wordt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#580 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |