![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Dank ? | |||
Dank u Charles |
![]() ![]() ![]() |
2 | 33,33% |
Dank U Michel |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Dank u ZKH Prins Laurent (en Claire ook wel een heel klein beetje) |
![]() ![]() ![]() |
4 | 66,67% |
Aantal stemmers: 6. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
keurt het N-VA ledencongres geen enkele regeringsdeelname goed. Dus kraai maar niet te vroeg victorie, beste Belgicisten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
N-VA politici, want er zullen geen Waalse postjespakkers meer zijn ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 29 juli 2017 om 18:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik voorspel u: er komt géén staatshervorming en het ledencongres van de n-va zal wederom met gigantische meerderheid de regeringsdeelname goedkeuren. Als we dat één keer kunnen, dan gaat twee, drie, vier of vijf keer ook kunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en het zou mij verwonderen moest U ooit al eens op een N-VA ledencongres geweest zijn . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. m'enfin wat is dat toch een verzuurde bende hier : wees blij voor Charles .. knuffel de man en roep samen met mij : dank u wel Charles !
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() geef die fanboys een avondje gratis bier, frieten met stoofvlees en een dansvloer en die keuren �*lles goed. Alsof een congres met duizenden mensen wiens inkomen afhangt van de regeringsdeelname zichzelf gaat een kind in de rug maken... ![]() Hoe naïef kun je zijn ? De simpelen van geest gaan het goedkeuren "omdat ze er terug bij zijn" en "omdat Bart zegt dat dat goed is" en de opportunisten gaan het goedkeuren om den brode. Volgens mij gaat een begenadigde orator zoals BDW in 2019 een score van 80% of meer halen voor regeringsdeelname van n-va in een Michel II regering zonder enig communautair luik. En daar mag je me mee confronteren als ik ongelijk zou krijgen binnen 2 jaar. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb eind vorig jaar zeer lang getwijfeld of ik mijn lidkaart nog zou vernieuwen. Ik heb het nog gedaan. Maar nu moeten ze deliveren, en eerlijk gezegd, het ziet er slecht uit. Ik ben jaloers op uw naïviteit en goedgelovigheid. Ik ben die al een hele tijd kwijt. Ik zeg u: als BDW afkomt met een regeerakkoord dat de belgische staat nog zou versterken en als hij iedereen verplicht "vive le roi" te roepen op het congres, dan gaan ze dat doen. En 95% gaat voor stemmen, met zeer luid applaus |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ondanks zijn russische afkomst, en zijn muzikale carrière, was hij voor zijn dood een n-va parlementair medewerker. Denk je echt dat die nooit een congres heeft gezien van binnen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Trust me, ik weet perfect wat ze gaan doen en hoe het gaat verlopen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 29 juli 2017 om 19:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() kent gij toevallig Mario Neyt? Uw stijl doet me aan hem denken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. 't zal gaan zeker : dit is Charles Michels felicitatiedraad .. start een draad "merciekes el berbero" als u dan perse de voorzitter voor het leven wil katten ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 29 juli 2017 om 19:16. |
|
![]() |
![]() |