Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 augustus 2017, 11:16   #3301
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
het spijtige is dat hij de goede zaken die hij beloofde, het investeren in infrastructuur, ook niet verwezenlijkt.
Ach, hij heeft nog 3,5 jaar. Misschien.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2017, 11:18   #3302
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
het spijtige is dat hij de goede zaken die hij beloofde, het investeren in infrastructuur, ook niet verwezenlijkt.
Wie niet op voorhand inzag dat Trump een praatjesmaker is die in de politiek geen bal zal verwezenlijken die heeft echt een gebrekkig inzicht.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2017, 13:28   #3303
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.052
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Dat verbaast me dus niet. Het is nog altijd wachten op een presidentskandidaat die openlijk toegeeft atheist te zijn. Dat zou hun overwinningskansen opmerkelijk kelderen in een land met slechts 16 % zelfverklaarde atheisten.
Zal nooit gebeuren. Er is een te groot deel van de bevolking die daar fanatiek tegen zou reageren. Die ene politicus die er eerlijk voor zou uitkomen, zou dan de volle laag krijgen en zijn eigen toekomst kelderen.

Eerlijk gezegd zou het mij helemaal niet verwonderen dat bijvoorbeeld een Obama in werkelijheid een atheïst is, maar die dat om opportunistische redenen verborgen heeft gehouden. Zou Trump al 5 minuten van zijn leven bezig zijn geweest met religie ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2017, 13:07   #3304
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard

Ik steunde Trump enkel en alleen op basis van de belofte dat hij de relaties met Rusland zou verbeteren. Na het goedkeuren van de nieuwe sancties (in feite een handelsoorlog) op basis van leugens over hacking steun ik Trump niet meer.

Hij heeft zich laten ringeloren en staat volledig machteloos tegenover het establishment. Als er dan toch een confrontatie moet komen tussen de 2 grootmachten hoop ik dat Amerika er als grote verliezer uit komt, en dat Europa er niet te zeer bij betrokken wordt.
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2017, 14:12   #3305
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
We've always been at war with

edit: via link want anders ontploffen onze schermen
Exactly...

Ik heb altijd gedacht dat met het internet, door de toegang tot informatie, dit soort "herschrijven" niet meer mogelijk was, want eenvoudig falsifieerbaar.

Nu blijkt de veelheid van informatie net bij te dragen want relevante stukken informatie uit het verleden worden gewoon "bedolven" onder de constante stroom van nieuwe informatie.

Zo frapant, 1984 is echt superactueel. To those who haven't read it. Echt doen.
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2017, 14:40   #3306
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ik steunde Trump enkel en alleen op basis van de belofte dat hij de relaties met Rusland zou verbeteren. Na het goedkeuren van de nieuwe sancties (in feite een handelsoorlog) op basis van leugens over hacking steun ik Trump niet meer.
Wat een grap, kostelijk.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2017, 14:46   #3307
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

WaPo artiekel (wat anders):

https://www.washingtonpost.com/world...=.75a75042c7a9

Citaat:
To solve that problem, Trump pressured Peña Nieto to suppress the issue. When pressed on who would pay for the wall, “We should both say, ‘We will work it out.’ It will work out in the formula somehow,” Trump said. “As opposed to you saying, ‘We will not pay,’ and me saying, ‘We will not pay.’ ”

Peña Nieto resisted, saying that Trump’s repeated threats had placed “a very big mark on our back, Mr. President.” He warned that “my position has been and will continue to be very firm, saying that Mexico cannot pay for the wall.”

Trump objected: “But you cannot say that to the press. The press is going to go with that, and I cannot live with that.”
Citaat:
Trump told Peña Nieto that he knew “how to build very inexpensively . . . and it will be a better wall and it will look nice.” He has suggested the money could come from border taxes and even threatened to block remittance payments that flow from workers in the United States to relatives in Mexico, but has yet to provide complete plans or funding details.

Trump also lashed out at Peña Nieto over the U.S. trade deficit with Mexico and the flow of illegal drugs into the United States.

“We have a massive drug problem where kids are becoming addicted to drugs because the drugs are being sold for less money than candy,” Trump said. “I won New Hampshire because New Hampshire is a drug-infested den.”
lol
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2017, 14:49   #3308
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Nota: Clinton heeft NH gewonnen....
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2017, 14:51   #3309
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Wat een grap, kostelijk.
In functie van wereldvrede wat het de enige belofte waar hij zich aan moest houden. Met Hillary wisten we heel zeker dat WOIII zou volgen. Met Trump was het afwachten. Maar orakel parcifal had het natuurlijk allemaal zien aankomen
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2017, 15:12   #3310
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ik steunde Trump enkel en alleen op basis van de belofte dat hij de relaties met Rusland zou verbeteren. Na het goedkeuren van de nieuwe sancties (in feite een handelsoorlog) op basis van leugens over hacking steun ik Trump niet meer.

Hij heeft zich laten ringeloren en staat volledig machteloos tegenover het establishment. Als er dan toch een confrontatie moet komen tussen de 2 grootmachten hoop ik dat Amerika er als grote verliezer uit komt, en dat Europa er niet te zeer bij betrokken wordt.
Goh, ik zou mijn vertrouwen in hem toch niet zo snel opgeven: als hij zijn veto had gesteld zou hij meteen overruled zijn geworden. Stemmingen waren 419-3 en 98-2 en zijn partijgenoten trokken het leibandje al aan:

Citaat:
Senator Bob Corker, Republican of Tennessee and chairman of the Senate Foreign Relations Committee, said he “cannot imagine” Mr. Trump rejecting legislation with such veto-proof majorities in Congress.

“If I were giving advice to the president, which I’m not on this issue,” he began before offering some, “it’s just not a good way to start a presidency to veto something and then be soundly overridden.”
https://www.nytimes.com/2017/07/27/u...ons-trump.html

Hij kon er dus niet veel meer aan doen, behalve gezichtsverlies lijden binnen en buiten zijn partijtje
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2017, 15:15   #3311
^_^
Gouverneur
 
Geregistreerd: 4 juni 2014
Berichten: 1.490
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Met Hillary wisten we heel zeker dat WOIII zou volgen. Met Trump was het afwachten.
Wat? Huh?
^_^ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2017, 15:22   #3312
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ^_^ Bekijk bericht
Wat? Huh?
Ja dat hebben ze die mannekes wijsgemaakt in aanloop naar de verkiezingen

En bij wie dat niet pakte hebben ze verteld dat de Clinton-Clan een paar gigantische pedofilieschandalen in de doofpot hield en dat Trump die ging blootleggen
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2017, 15:39   #3313
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Deze idiot kende ik nog niet:

http://www.hln.be/hln/nl/39002/Donal...t-gezegd.dhtml

Past volledig in het doldwaze Trump straatje.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2017, 15:42   #3314
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Miller ?

Is een bannon-type nazi. De huisracist van Trump.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2017, 16:16   #3315
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
In functie van wereldvrede wat het de enige belofte waar hij zich aan moest houden. Met Hillary wisten we heel zeker dat WOIII zou volgen. Met Trump was het afwachten. Maar orakel parcifal had het natuurlijk allemaal zien aankomen
WOIII? Ach jij doemdenkertje.

Het is goed dat het congres tenminste nog een beetje het been stijf kan houden. Trump, die welzeker verkozen werd mede dankzij steun van rusland die graag gokten op een man als hem, al was het maar voor de chaos, komt meer en meer over als een zwakkeling die alleen via Executive Orders iets gedaan krijgt.

De amerikaanse fundering houdt het voorlopig, zelfs nu de oranje Orang Oetang de living heeft bevuild, meer voor de TV zit dan werkt en zijn minions sneller ontslaat dan hij ze kan aanwerven.

Laatst gewijzigd door parcifal : 3 augustus 2017 om 16:18.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2017, 18:24   #3316
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
In functie van wereldvrede wat het de enige belofte waar hij zich aan moest houden. Met Hillary wisten we heel zeker dat WOIII zou volgen. Met Trump was het afwachten. Maar orakel parcifal had het natuurlijk allemaal zien aankomen

Wie speelt er nu in feite voor orakel ?

Met Hillary was daar geen enkele reden om dat te denken.
De 'argumenten' moesten we blijkbaar van Trump zelve en achterban én Russen hebben.
Allemaal desinformatie zo bleek

Met Trump was de reden : de man zelf is een losgeslagen projectiel
Dus er was/is een zekere (grote) kans.

Laatst gewijzigd door praha : 3 augustus 2017 om 18:29.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2017, 18:35   #3317
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Miller ?

Is een bannon-type nazi. De huisracist van Trump.
Wat een beunhaas.

"studies die ook ondersteund worden door "gezond verstand"."

Laatst gewijzigd door praha : 3 augustus 2017 om 18:36.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2017, 18:52   #3318
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.052
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Wat een grap, kostelijk.
Ja, maar tegelijk ook tragisch...
Dat de wereld wat te snel gaat voor velen is duidelijk, maar om zulke stupiditeiten te posten moet je toch echt de pedalen kwijt zijn.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2017, 18:55   #3319
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.052
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
In functie van wereldvrede wat het de enige belofte waar hij zich aan moest houden. Met Hillary wisten we heel zeker dat WOIII zou volgen. Met Trump was het afwachten. Maar orakel parcifal had het natuurlijk allemaal zien aankomen
Hillary ging WOIII veroorzaken... My god... waar haalt men die kloterij eigenlijk ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2017, 19:00   #3320
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ja, maar tegelijk ook tragisch...
Dat de wereld wat te snel gaat voor velen is duidelijk, maar om zulke stupiditeiten te posten moet je toch echt de pedalen kwijt zijn.
Hier, onze openlijk racistische forumtrol komt ook nog eens even kijken.
De geopolitieke spanningen tussen de USA en Rusland, de nucleaire grootmachten zijn nog nooit zo groot geweest als vandaag. Hillary had niet bepaald op haar programma staan om die spanningen te verminderen en Trump wel.
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be