![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige dat dat kan verhelpen is gelddynastien ontmantelen, families die al vanaf het jaar 1500 rijk waren en dat nu nog zijn... Maar om die families te "beroven"; het oude geld ga je heel lang moeten wachten tot er een telg is die alles verbrast. Dit is veelal het probleem in Europa. Er komen hier in Europa minder en minder nieuwe rijken bij; minder roulatie dus. Als ze al eens beginnen met alle koningshuizen hier te ontmantelen, republieken van maken. Dan heel die adelstand ontmantelen. Ik denk dat dat oude geld nog altijd veel te veel te zeggen heeft.... Hetzelfde met onze "democratie" met hun wetten van Napoleon. Het "oude" continent is een museum aan het worden...
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat de enige 'ontmanteling' die er werkelijk toe zou doen, het strippen van het geldmonopoly van centrale banken is, desnoods manu militari en de geldschepping opnieuw in handen geven van de overheid/het volk. Lincoln, Kennedy, Khadaffi, Snorremans en nog enkele andere volkshelden hebben dat destijds gedaan/geprobeerd, maar dat was uiteraard zeer tegen de zin van de eeuwenoude geldmaffia. Die zouden dan de onophoudelijke stroom aan rente-inkomsten aan hun kromme neuzen zien voorbij gaan. http://www.wanttoknow.nl/overige/joh...11110-na-wauw/
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
Gij weet niet wat uw IQ is? Hier maar zitten wijzen naar anderen dat ze een 'laag IQ hebben', maar niet eens uw eigen IQ kennen! Dat is gemakkelijk! Gij zit hier de grootste flauwe nonsens te verkopen op een compulsieve manier, net zoals bvb David Icke. En dan begint gij u eigen hier nog te bestoefen! David Icke, die ook zelfredzaam is. Hij verkoopt namelijk miljoenen boeken gevuld met achterlijke nonsens. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
Leg mij dan eens uit wat ge dan zou doen. Nu ben ik eens echt benieuwd! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
Die hun connecties zitten ook in de top van de politiek, economie en justitie, dus een 'proces' daartegen opstarten zit er wsl niet direct in, eh. ![]()
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 6 augustus 2017 om 18:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
Zijt ge zeker dat ge toen geen komma vergeten zijt ?
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
Na deze door de Google-vertaler getrokken te hebben, bleek dat een tekst te zijn van een Chinese reisbrochure over Zuid-Korea. Dat sloeg toen ook 'wat tegen', he Geert ? ![]()
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 6 augustus 2017 om 18:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
En ? Wat was het resultaat? PS: uw geheugen is niet meer optimaal, ik heb nooit geschreven dat het 136 was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
Ik zal de vraag nog eens herhalen: Stel u voor dat ge eens een IQ test doet, en het valt wat 'tegen'. Leg mij dan eens uit wat ge dan zou doen. Nu ben ik eens echt benieuwd! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
|
![]() Citaat:
Vluchtelingen aan het werk krijgen, zal moeilijker zijn dan gedacht https://radio1.be/vluchtelingen-aan-...jn-dan-gedacht Ook de Duitse bedrijfswereld begint te twijfelen aan de vluchtelingen https://nl.express.live/2016/03/18/n...elingenstroom/ Het overgrote deel ervan heeft amper basisonderwijs genoten en spreken geen Europese taal, maar jij kan ze mss een gedegen opleiding geven, zodat ze snel aan werk geraken. Citaat:
![]() |
![]() |
#92 | |||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Ga jij anders wat asielzoekers opleiden, dan maak je je tenminste wat nuttig, ipv je vrije tijd hier weg te trollen, om te zien wie hier de grootste lul in z'n kop heeft zitten.
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Uw stelling was: vandaar dat ze de grenzen openzetten om het Westen te overspoelen met lage IQ-dragers kronkel kronkel kronkel.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |||
|
![]() Citaat:
vandaar dat ze de grenzen openzetten om het Westen te overspoelen met lage IQ-dragers Wel, wat is volgens u een laag IQ? Ge zult zeker een cijfer in gedachte hebben. Stel u voor dat gij daaronder zit. DAT zou een tegenvaller zijn. Citaat:
![]() En ik geloof er niks van! Citaat:
hahahahaha! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1124 Vertel eens, hebt ge nu al de correcte versie gevonden, beste trollemans Geert ? ![]()
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet toegeven, wie met een deftig IQ en/of opleiding gaat er nu anders in een gammel bootje kruipen in de hoop ergens terecht te komen waar de gebraden kiekens in de mond vliegen en de stoeptegels uit platina gemaakt zijn?
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
Ik stelde u een heel simpele vraag! Simpeler kan niet... Gij wilt dat mensen met een 'laag IQ' niet hier binnen mogen. Wel, stel u nu eens voor dat ge ook bij die groep behoort. Wat gaat ge doen? . Ik wacht vol ongeduld op uw antwoord. ![]() Of doe de trukkendoos van JvdB nog eens open |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=Jvc94fUm_X4 En voor de rest ook wat lol maken, door de boel af te breken en wat autochtonen in elkaar te trappen, ntl. Ja, dat lijkt me wel wat. ![]()
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 7 augustus 2017 om 07:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |