![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vindingrijkheid van de ambtenaar is legendarisch.
Helaas zijn er teveel die dat talent aanwenden voor verkeerde doeleinden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het zijn meestal deze laatsten die de politiek het liefst gebruikt Schoof! Dezen met werkelijke inzet, kennis en interesse moeten geweerd worden. Ze zijn mogelijk te hinderlijk. En ik weet weer Schoof waarover ik spreek. En dan kweek je in dit land automatisch "ambetanterikken" zeker? Mensen die uiteindelijk zeggen : "Na mij de zondvloed" Of die na jaren opzij worden geschoven door een of andere succesvolle politieker die met een "pennestreek" ook die idioten mee in een cordon plaatst. Eigen ambetante mensen die men dus afstoot omdat ze een mening hebben/hadden die niet volledig overeen stemt met de nieuwe opties. Meningen kunnen veranderen he Schoof maar.....de broekzak blijft dezelfde. ![]() Gefundeerde meningen hebben er zeer weinig maar broekzakken hebben we allemaal. Dat is de democratie geworden. Laatst gewijzigd door werkman : 6 augustus 2017 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Er is simpelweg geen AO al je niet werkt onder leiding, gezag en toezicht. Vennootschapsrechtelijk lijken me dat zelfs ongeldige overeenkomsten te zijn. |
|
![]() |
![]() |