![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben wel oprecht en ik begrijp niet dat iemand daar aan durft te twijfelen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Europees Commissaris
|
![]() Sorry voor de vorige prietpraat van mijnentwege.
Maar ik mag toch ook eens hetzelfde doen wat "strontvliegen" hier verbeelden op dit forum. ![]() Het moet niet altijd over wetenschappelijke bevindingen gaan natuurlijk. Heb ik iets geschreven over Decroo Jacques? Lees dan A.U.B. nog eens begrijpend? En deponeer dan uwe kak op de composthoop. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 13 augustus 2017 om 12:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar gaat het ook over. En dat er minder OCMW-gangers met veel kindervreugd zitten in die groep Fransen enz hier dan lieden uit of oorspronkelijk uit moslimlanden... Laatst gewijzigd door andev : 13 augustus 2017 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Vlaams minister van Welzijn Jo Vandeurzen merkt op dat de regeling ook in omgekeerde richting werkt en de balans ongeveer in evenwicht is. "Belgen die in Luxemburg, Nederland of Frankrijk werken, krijgen ook het kindergeld van die landen. In 2015 werd door die landen 94 miljoen uitgekeerd aan kinderen in België." Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 13 augustus 2017 om 17:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik betaal verzekering, als ik iets aan de hand krijg (ongeval of zo), dan betaald de verzekering mij ook niet uit met "MIJN" eigen geld, dan is het ook geld van anderen of geld dat komt van beleggingen enz... . Wat wil mijnheer eigenlijk bewijzen? Ik begrijp uw betoog echt niet, en ik ben echt niet alleen, kijk maar in andere draden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is Godverdomme niet relevant in deze discussie. Draag ik bij voor mijn pensioen ja of nee? De rest is zever om dit forum te vullen. BTW: Zelfs als er een pensioenkas zou zijn, dan zou het al een heel nauwe luk moeten zijn dat ik mijn pensioen zou krijgen met het geld dat ik zelf gestort heb, ik zou dan Godverdomme nog opgezadeld worden met oude Belgische Franken. Jongens toch, ga met zoiets naar den oorlog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pensioenkassen investeren investeerden hun geld wel, en door de band zijn waren de opbrengsten daarvan wel een stuk hoger dan de inflatie. Vergeten dat die van de Burgermanifesten de pensioenkassen geplunderd heeft? Laatst gewijzigd door reservespeler : 13 augustus 2017 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Moet die man nu reageren op uw vaststelling? Er zijn er nog op dit forum die U niet begrijpen! Niks van hetgeen U hier wauwelt. Hoe zouden ze U nog kunnen begrijpen. Zelfs al zou je iets vertellen dan nog lezen ze het niet meer. Een heel forum constant vol zeveren begint wel te vervelen hoor vent. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() Sorry, duidelijker kan ik het echt niet stellen, mannen...
Laatst gewijzigd door Another Jack : 14 augustus 2017 om 21:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Echt? Dat wisten we echt nog niet. De huidige niet gereserveerde inkomsten worden gebruikt dus voor de huidige uitgaven. Dat moet een genie zijn die daarmee begonnen is. Wat een uitvinding! En jij komt dat ons ook nog eens vertellen! Bedankt! Duizend maal bedankt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel de overheid had beter pensioenkassen aangelegd. En dat men in het begin van deze eeuw deze pensioenkassen gebruikt heeft om de begroting op te fleuren, dat was niet zo slim. Dat klein beetje kapitalisatiestelsel dat men had, daar heeft men dan ook maar een repartitiestelsel van gemaakt. Maar ja, ook den dag van vandaag is het een zoeken naar allerlei trukken om begrotingen op te fleuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat ben jij nu grappig! Ben pas uitgelachen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nee; ik wist het niet hoor. Ik ben al even achterlijk als reservespeler. Woehahaha! Ik begin opnieuw zie. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik ga slapen want het risico wordt te groot dat ik er in blijf. ![]() ![]() ![]() ![]() Te grappig zijn kan zware gevolgen veroorzaken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat hij het beu is om naar uw wetenschap te luisteren. Waar haal je het toch om van anderen te denken dat ze nog niet weten dat de huidige inkomsten gebruikt worden voor de huidige uitgaven. Man, man, man toch! Het is dank zij U dat in België de zon nooit ondergaat. Maar je hebt vandaag toch deelgenomen aan een politieke discussie. Proficiat dus. Als je nu nog leert van mensen vanuit de hoogte niet aan te vallen met uw troltaal; als ze een andere mening hebben dan de jouwe; dan wordt je nog een goed debat-lid. Doe de moeite en bekijk eens een debat op TV. En dit beter nog op de Nederlandse TV. Wordt daar uw woordenschat gebruikt? En niet janken hoor vriend met de drogreden dat anderen hetzelfde doen. Jij lokt het uit en jij pretendeert van onderwijzer te zijn. Praat je ook met uw collega's zoals hier op dit forum? Zeg je daar ook dat het achterlijke debielen zijn? Nazi's? Gebruik je daar ook cijfers in verwrongen contexten om uw gelijk te halen? Vraag je na uw vakantie ook aan de anderen bij uw aankomst of er iemand de directeur uit zijn lijden wil verlossen? Waarom daar niet en op dit forum dus wel? Respect vriend. Respect! Gewone mensen waarderen dat meer als hoger geplaatsten. Soms komt bij dezen respect zelfs over als kruiperigheid. Moet je even over nadenken. Misschien geraak je er wel. Mijn beste vrienden zijn trouwens werkmensen van gewone komaf. Soms vraag ik mij wel af waaraan ik dat te danken heb. Vrouwlief zegt soms wel dat ik zelfs praat met een ezel met een klak op. En waarom niet? Het is toch normaal zeker dat een ezel met een andere ezel praat? Ze moeten toch allebei tot 67 of langer werken. Bon. Tot morgen. Als de goesting er is natuurlijk. Laatst gewijzigd door werkman : 15 augustus 2017 om 21:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |