![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Het is weer van hetzelfde. De trol zet het forum overhoop en trekt zich terug in zijn hol. En morgen herbegint hij hopend dat iedereen zijn huidige blamage vergeten is. Alleszins ik vergeet niks. |
|
|
|
|
|
|
#202 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#203 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Amaai vent. Wat beklaag ik die jongeren die in uw handen geraken. Jij zal die zeker opvoeden tot sociale medemensen! Jij hoort zeker niet thuis in het onderwijs. Maar je hebt wel gelijk hoor. Ik mag daar niet over oordelen. De moderatie van dit forum schijnbaar ook niet. Laatst gewijzigd door werkman : 14 augustus 2017 om 21:09. |
|
|
|
|
|
|
#204 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#205 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Dacht ik daarstraks ook te schrijven. Bespaart mij wel de moeite. Bedankt. Enne.....dikke 2!! De Croo en consoorten ken ik wel niet maar aan de mentaliteit van sommige horigen te zien weet ik voldoende. Soort zoekt soort zei mijn vader steeds. En ik geef hem nog steeds gelijk. Laatst gewijzigd door werkman : 14 augustus 2017 om 21:40. |
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voor die zomer interviews gaat het initiatief uit van de pers. Het de pers die naar de politicus stapt, zij zijn vragende partij en de journalist geeft hem zijn forum. Journalistieke vrijheid. Net dat wil Nierika wegnemen, om dan daarna halfhartig te ontkennen dat dit muilkorven is. Mensen die een vrije pers willen beletten te functioneren naar eigen inzicht zijn mensen met een totalitair gedachtegoed.
|
|
|
|
|
|
#207 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het ergste van al is dat Nierika dat écht niet blijkt te begrijpen...
|
|
|
|
|
|
#209 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je gaat blijkbaar heel licht over journalistieke vrijheid, en het recht van een individu om zijn mening openbaar weer te geven. |
|
|
|
|
|
|
#210 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#211 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
-
Tijd voor Ättestupa. Laatst gewijzigd door Vlad : 15 augustus 2017 om 08:27. |
|
|
|
|
|
#212 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wel grappig dat net deze man nu het Vlaams Belang en de NV-A (die hij in het zelfde artikel een puist noemt) gelijk geeft inzake migratie. Tenzij we de vijfde colonnes buiten zetten en de grenzen sluiten voor personen en meer openen voor handel, zijn we verloren.
Tijd voor Ättestupa. Laatst gewijzigd door Vlad : 15 augustus 2017 om 08:29. |
|
|
|
|
|
|
#213 | |
|
Banneling
|
Citaat:
In een land met een zogezegde politieke correcte meute die elk vermoeden alleen al van racisme als regelrechte doodzonde bestempelt en, zonder het na te trekken nog te onderzoeken, op Romeinse wijze (duim naar boven of naar beneden) tot de dood veroordeelt... In zo een land wordt elke blamage, elke zwartmaking van de Vlaamse meerderheid; lees elk racistisch onvlaams gevoel, als een eretitel op het Belgische blazoen gezien... Hewel zo'n land kan alleen gekwalificeerd worden als een onland; en, misschien beter gezegd, als een regelrechte maffiastaat met puisten zoals een De Croo als kers op de taart... Als er in de officiële Vlaamse media ook nog maar het minste greintje van goed fatsoen zou overgebleven zijn dan zou ze drie meter onder grond wegzinken van schaamte... Maar zelfs dat gevoel, leve la Belgique, kan ze niet meer opbrengen... En wie geloof dat laag bij de gronds, populistisch, indoctrinerend media nog??? Alleen een totaal verziekte Belgicistische aanhang... die niet meer het verschil ziet tussen wit en zwart, tussen maat en onmaat, tussen goed en slecht... Leve la Belgique, als het niet om te wenen was, gezien de enorme nadelen voor heel een volk, zou het om over de grond te rollen zijn van het lachen... Inderdaad het mensenras is niet meer dan een aangeklede aap... Onze media bewijst dat elke dag opnieuw... |
|
|
|
|
|
|
#214 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Mensen die zulk een media aanvaarden en willen verkopen als 'vrije' media zijn niet meer dan geindoctrineerde handlangers die het vuile werk voor de profiterende elite en tegen het vrije volk, opknappen... Inderdaad, niets om fier over te zijn... Laatst gewijzigd door marie daenen : 15 augustus 2017 om 08:36. |
|
|
|
|
|
|
#215 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#216 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
Banneling
|
Heb ik in dit land een keuze, indien ik een krant wil kopen, om bladen van een ander niveau dan het hln te kopen???
Buiten een paar 'on line' gazetten (gezien de enorme prijs van het uitgeven van een krant) vind je die in apenland la Belgique niet... Heb ik bovendien iets te zeggen wat het stopzetten van de officiële dotaties aan dat krantengebroed betreft??? De Vlamingen klagen al langer steen en been, maar het blijkt dat er tegen die maffia geen verhaal bestaat... La Belgique steunt hen voor de volle honderd procent... Natuurlijk met Vlaams geld... |
|
|
|
|
|
#218 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zegt u nu dat mensen die voor vrijheid van meningsuiting zijn idioten zijn ? Dan ben ik graag een idioot.
|
|
|
#219 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Iemand die constant anderen schoffeert en daarbij niet aarzelt om schimpscheuten te lossen waar elk waardig politicus zich ver van verwijderd houdt, zou in de pers geen forum mogen krijgen. Wat een bepaalde journalist daar ook over denkt. Het zijn dergelijke ongeleide interviews die nog meer mensen op stang jagen. Het beste voorbeeld van wat er dan kan gebeuren zijn het miljoen stemmen voor het blok ten tijde van het proces. Enkel een compleet kalf snapt niet dat dat miljoen geen blokkers waren, maar in overgrote mate mensen die zich om de één of andere manier boos maken. Één zo'n kalf was Vermeersch, hoe intelligent de man ook moge wezen. Opruiende retoriek van het soort dat De Croo uitbraakt, hoeft de beslotenheid van de lokale veemarkt niet langer te ontstijgen. Dat jij dat niet inziet en er zelfs nog muilkorven in ziet, kan alleen maar betekenen dat je te ver doorgeslagen bent en niet langer in staat bent om fatsoenlijke grenzen binnen de politiek te erkennen, zoals elke extremist. Jk heb een gigantische dégout van het VB, maar een uitlating zoals Deguchts mestkevers zal ik nooit toejuichen, omdat het naast contraproductief, ook onrespectvol is, iets wat een politicus, zeker één met een zittend mandaat, totaal onwaardig is. En vooral, omdat het net intrinsiek datgene impliceert waar je poneert tegen te reageren, en je geloofwaardigheid compleet wegblaast. Jij bent er net zo één. Mateloos intelligent, maar ook mateloos aanmatigend. Volledig gecorrumpeerd door de macht van het moreel overwicht. Kweel maar rustig verder over muilkorven met je ingebeeld eeuwig groot gelijk. Mij overtuig je er allang niet meer mee.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 15 augustus 2017 om 09:02. |
|
|
|
|
|
|
#220 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Open VLD heeft nooit kritiek gegeven op het visie van het Vlaams Blok of het Vlaams Belang in zake migratie. Dit in tegenstelling tot Theo Francken en N-VA in het algemeen, die elke kans gebruiken om het Vlaams Belang aan te vallen als deze praten over een algemene asielstop. http://www.knack.be/nieuws/belgie/th...al-643817.html
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|