![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat zeg jij nu?
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Men heeft mensen welke met de spieren sterk zijn, en deze dan ook voor het minste conflikt gebruiken.
Maar dan heeft men ook mensen welke verbaal sterk zijn, de gespierde zover pesten, dat deze zijn spieren gebruikt, en dan is de gespierde weeral het haasje. Dat moet men allemaal niet vastleggen in reglementen. Een betoger met zijn gezicht verborgen, is geen betoger maar een crimineel. Die man heeft ook criminele bedoelingen, andes zou hij zijn gezicht durven laten zien. Men gaat ook geen rechter beledigen die niet in functie is. Die man zal U wel vlug met zijn STERKE kant laten kennis maken. Iedereen heeft een sterke zijde, het geval is nu dat de zwakken de sterken gaan overheersen! De meeste zwakken zijn dan nog verbaal heel sterk, en de sterke mag toch niet slaan. Ge begrijpt het plaatje wel zeker. Goed met de sterke lachen en de aap houden, want hij moet zijn vuisten in zijn zak laten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Eigenlijk droom ik van de ideale maatschappij waarin mensen mekaar niet bedreigen of beledigen he... maar in afwachting dat men mensen zo kan klonen ... vind ik dat men de minder gespierde eerder moet beschermen dan de minder gebekte..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Survival of the fittest is een principe uit de natuur. De sterkste/slimsten onder ons hebben het meeste succes, de meeste verschillende sekspartners, sneller werk en beter betaald, grootste kennissenkring... Dit kan je misschien erg vinden, but that's life for you, babe. Geen regeltjes of wetteksten gaan je daarbij helpen. Dat is allemaal slechts van secundaire aard. Als het erop aankomt echter => Survival of the fittest ![]()
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() in mijne wereld kan ook de minder fitte een plaatske krijgen he..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Staatssecretaris
|
![]() Een samenleving waar iemand bedreigen en uitschelden word goedgekeurd om zo de frustaties bij de mensen weg te halen zal juist leiden tot meer frustraties en geweld.
Trouwens bij dit alles vergeet je één ding en dat is dat mensen kunnen liegen.Wat zou dat voor taferelen opleveren?Stel ik maak iemand het leven zuur en na een tijdje geeft die mij eens een goed pak rammel.Ergens verdiend maar toch is dit strafbaar(en maar goed ook)maar ik beweer dat hij mij eerder al had bedreigd met het gevolg dat hij een zeer zware straf krijgt door mijn leugen? Neen voor mij moet iemand bedreigen strafbaar blijven en nog harder worden aangepakt indien nodig. En dan is er nog het feit dat heel veel mannen hun vrouwen wel eens durven bedreigen met hun iets aan te doen als ze die man hun wil niet volgen. Wil je dit allemaal ongestraft laten en het lot van mishandelde vrouwen dan voorgoed bezegelen.Zij kunnen nu al zeer moeilijk beschermd worden tegen hun agressieve echtgenoten of vrienden. Ook het vrij schelden op iemand zou leiden tot grotere frustraties."spreken is zilver maar zwijgen is goudwaard soms"en zo is het ook in het echte leven.Sommige gedachten over iemand hoor je het beste voor je eigen te houden om zo de kerk in het midden te houden omdaarna tot een betere verstandhouding te komen.Als iedereen zomaar op iedereen zou gaan schelden dan zouden ruzies zeer moeilijk bijgelegd kunnen worden of zouden dialogen tussen de verschillende rassen onmogelijk worden want schelden kwetst mensen en doet dus pijn en het is nog altijd verboden om andere mensen bewust fysische of emotionele pijn te bezorgen. Dus ook dit moet strafbaar blijven punt uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Opkroppen is ook niet goed he Slegie.
Het gaat niet op om te zeggen : hij had mij al bedreigd he. Men moet dat kunnen bewijzen. Via onafhankelijke getuigen, via geschriften, via de normale bewijsvoeringen zoals we die nu ook kennen he. Het is het slachtoffer dat zal moeten bewijzen dat hij al bedreigd werd. De pak slaag gever is onschuldig van voorbedachtheid tot het tegendeel bewezen is. Maar als ge slaag geeft kan het geen kwaad als ge per ongeluk toch veroordeelt zou worden wegens voorbedachtheid he... after all het is toch ne geweldenaar he. No mercy. Ik denk dat mishandelde vrouwen eerder een extra poot krijgen om op te staan. Stel een vrouw krijgt slaag van haar man. Ze gaat naar een onafhankelijk iemand (een (politie) dokter of zo) en die constateert de verwondingen. Wenst de vrouw op dat ogenblik klacht neer te leggen dan zal de man gewoon vervolgd worden voor geweldpleging. Zoals nu. Stel dat de vrouw echter zegt : neen ik wil NU geen klacht neerleggen, maar wens dit als een bedreiging genoteerd te zien, dan zal bij een volgende kloppartij de man veroordeeld kunnen worden wegens geweldpleging MET voorbedachten rade. Dus de slaande man zal gejost zijn, zoals mijn kinderen zeggen. Hij zal het aan zijn klote hebben. en in plaats van 1 jaar zal hij voor 5 jaar de doos inmogen. En heeft hij dat verdiend ? Dubbel en dik zou ik zeggen. Welke onmens slaat nu zijn vrouw. Tja ik ben iemand die zelf gelooft dat eens goed vloeken en roepen en tieren de stoom der af doet gaan. En eens omgedraaid dan is het voorbij. Juist omdat ge het eens goed gezegd kunt hebben. Hoeveel geniepige types kent U niet die U achter uwen rug eens ne kloot gaan aftrekken ? en ik heb het nog al eens gezegd ik heb een hobby waar ik iedere week het risico loop om uitgescholden te worden voor alles wat lelijk is. als die mensen zich daar mee gelukkig voelen en zich opgelucht voelen dan is dat toch schitterend. Pak dat ze zich inhouden en hun frustratie over mijn "onkunde" opkroppen en dan 's avonds zijn ze nog altijd slechtgezind omdat hun ploeg verloren heeft, en omdat het de schuld van den arbiter was, en het bier was lauw en fleps in de kantine, en dan zeg zijn vrouw ik heb koppijn en hop alle opgekropte ergernis komt boven en mot tegen zijn vrouw hare kop en nu heeft die zeker koppijn... dus laat die mens mij uitschelden voor het rot van de straat, laat hem zijn pintje drinken en naar huis gaan met het gevoel : we hebben verloren, het was de schuld van den arbiter, maar we hebben hem goe kunnen uitkakken en ze zijn innerlijk rustig en in evenwicht. Dat den de vrouw koppijn heeft... shit pech gehad, maar hij heeft zijn rechterhand nog he...
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Gouverneur
|
![]() goed dat em zegt dat em gek is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Of alleen maar sommige oproepen tot geweld verbieden?
![]() |
![]() |
#32 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bob : 25 december 2004 om 23:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Oejse den Islam zou mij dankbaar moeten zijn ...
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat vrije meningsuiting impliceert: geen grenzen. Anders staat dat woord 'vrije' er niks te doen.
Maar de vraag is hier eerder: zijn oproepen tot geweld eenduidig te classificeren als het uiten van een mening? Als een jongere op school oproept tot geweld tegen een leraar, wegens slecht rapport gekregen, of tegen medeleerling, uit jaloezie op schoolprestaties? Wat heeft dat te maken met een 'mening' hebben / een mening uiten? Je mening uiten is zeggen wat je denkt (bewust liegen is dus géén vrije meningsuiting). En wat heeft jaloezie of nijd te maken met een mening over een onderwerp? Bijgevolg hangt de strafbaarheid van degene die tot geweld oproept af van of hij een, en zoja welk, motief heeft. De strafbaarheid hangt dus af van de persoon in kwestie en niet van hetgeen hij doet. Als die kerel (?) die deze dreigbrieven stuurt dat doet uit een mening over de integratie van migranten dan is hij in bovenstaande optiek niet strafbaar. Als zij dat doet (geval vrouw) omdat iemand met een hoofddoek geschikter bevonden werd voor een job dan haar dan is dit wel strafbaar.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
JE kan spreken van een vrije meningsuiting als je bereid bent de vrije meningsuiting van een ander ook te respecteren.
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u liegt dat de koning een lul is omdat u zelf koning wilt worden dan bent u strafbaar. Als u mensen zonder bevoegdheid ergens toe verplicht bent u strafbaar. Of een uitspraak al dan niet onder vrije meningsuiting valt wordt niet bepaald door of je ergens al dan niet respect voor hebt.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |