![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heineken was vroeger, (samen met Carlsberg), HET Internationaal bier, lang voor Stella dat ook werd. Ik denk dus niet dat het zo slecht is, zoals het in die eeuwige belegen "moppen" wordt verteld.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 19 september 2017 om 12:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Safir is/was een lekker pintje. Bestaat dat niet meer ??
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The only branded piss in the world. Die tittel moet je koesteren.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en Witkap ?? (toch ook van Aalst, denk ik)
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad tussen Heineken en Maes Pils is geen verschil meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er nu iets is waar die hollanders echt sterk in zijn -naast dijken & watertechnologie- is het marketing: aka: mensen een oor aannaaien. Been there done that, in een eerste professioneel leven. Eeuwen geleden.
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope, Witkap is van Slaghmulder in Ninove, bestaat zeer zeker nog.
![]() Wat ook lekker was, en veel van gedronken heb, was Loburg.... Laatst gewijzigd door Skobelev : 19 september 2017 om 13:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementslid
|
![]() Lieft een echt boerke, zonder ribbelkes dus. Enkel zijn er zeer weinig plaatsen waar je deze nog krijgt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Loburg was van Stella, denk ik. Wilde zo een beetje de Belgische Carlsberg worden.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 19 september 2017 om 13:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Interbrew is een stommiteit aan het doen. Die boerkes dat trekt op niets, en uit die onnozele vazen wil geen enkele belg zijn pint drinken. (in het noorden van frankrijk schakelde ze al op grote schaal over op die vazen) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meisjes houden van safe sex... met ribbeltjes om te maximaliseren!
Zeg dat JP 't gezegd heeft!
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wacht tot je ooit eens Romy pils drinkt, ik zweer het je : zo slecht dat ga je niet voor mogelijk houden. (van brouwerij Roman in Oudenaarde, en nochtans is hun zwaarder bier echt lekker)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kwaliteit en smaakervaring zijn 2 totaal losstaande zaken. Heineken is gewoon een flets bier met erg weinig smaak tgo de bekende pilsmerken van belgische oorsprong. Vooral het gebrek aan bitterheid is markant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De verschraling in het pils landschap is enorm. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is al een jaar geleden dat je nog op stap bent geweest zeker ? Boerkes zijn de nieuwe norm, de cafés krijgen geen ribbelkes meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mee eens, echt geen lekker pintje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En alle smaken zijn geevolueerd, alcoholgehalte ook. Dat maakt dat bijna alle pilsen hetzelfde smaken. Stella was voeger veel bitterder dan nu. |
|
![]() |
![]() |