![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is dikwijls zelfs geen tonijn.
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() De tv -worstjes van de ALDI zijn identiek aan die van Zwan,leo is = ole.
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Blijkbaar wordt Olé door Montelez geproduceerd. Toch wel merkwaardig dat dit in de krant komt, dit is m.i. een teken van een uitzonderlijke situatie. Maar dit betekent niet dat alle producten van hoogstaande kwaliteit zijn. Hoe gaat men dit controleren? Als men in de Aldi een winkelkar vol gooit, hoe weet je dan je waar voor je geld krijgt? Toegegeven, met verschillende merken heb je hetzelfde probleem, maar als je ziet dat een retailer constant goedkoper is dan een andere voor exact hetzelfde product, dan weet je dat je tenminste op dat vlak goedkoper af bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echt niet he.
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() procedure en ingredienten om de Ole te maken zijn overduidelijk anders. Een bedrijf kan ook niet anders, of het zou zich juridisch en contractueel in de problemen brengen mochten ze openlijk toegeven om 2 identieke producten tegen verschillende marktprijzen te verkopen. Dus, nie arrogant doen, want ge zijt het wel.
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mambo je bent een slechte verliezer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Commercieel gezien graaf je ook je eigen graf. Stel u het maar eens voor dat je bij uw afnemers 2 keer hetzelfde verkoopt onder 2 verschillende namen en 2 prijzen. Dat komt niet goed he? Nu ja bij de low iq misschien nog net.
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niets waar zoveel gesjoemeld word als in voeding.
Vlees bv; pink slime...ammoniak gewassen...gekleefde resten ...enz. En ze hebben een dankbaar clientèle. Al wie cheap zoekt. En dat is een massa. Ze zouden maden eten ook.
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
A-merk voor degene die het originele wensen en B-merk voor degene die het goedkoop wensen. Zo bedien je beide groepen. De samenstelling als productie aanpassen kan soms duurder uitvallen dan gewoon hetzelfde produceren. Juridisch geen enkel probleem, de wet verbied dit niet. Contractueel, dat is iets wat beide partijen zelf beslissen.
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om wat te vervolgen.
A merken beroepen zich op hun kwaliteit. Huismerken zijn recepten die a merken moeten leveren om te mogen verkopen in de warenhuizen....zeer tegen hun zin. Warenhuizen doen copy past. C merken of b ...zijn minderwaardige merken die krampachtig een beetje mee snoepen. Enz...
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Valt alles perfect binnen de productienorm ,dan wordt het als origineel merk op de markt gebracht... Zijn er wat een productie lot betreft echter schommelingen en of afwijkingen wat betreft de productienorm tijdens het fabricatieproces, dan kan dit perfect verkocht worden als b-merk... Dat is alleszins beter dan het desbetreffende productie lot te moeten vernietigen... Gewoon een andere wikkel er omheen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Boontjes zijn hier een mooi voorbeeldje van. Allemaal even mooi, en netjes even lang in de verpakking. Al de rest, weg.... Een deel daarvan zal mss hier en daar nog wel kunnen gerecupereerd worden, ik denk nu bvb om te gebruiken in soep, maar heel wat gaat zo gewoon verloren. Dit kwam ook enige tijd geleden in de media naar aanleiding van een artikel over het eten wat wij 'zo maar' weggooien...
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() (en ik vrees dat er hier nog zo rondlopen... ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 27 september 2017 om 00:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat doet mij denken aan vroeger toen ik voor mijn vader tweede keuze eternitbuizen moest gaan halen.... Die dienden immers maar om onder de grond andere buizen te beschermen... Kwam ik daar met de aanhangwagen bij de eternit in Kapellen op den bos terecht bij een meestergast die mij meedeelde ,"tja we hebben momenteel géén tweede keuze liggen,maar dat is niets vriend,ik zal er wel tweede keuze van maken" En zo krijg je dan dus eerste keuze mee voor de prijs van tweede keuze... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 27 september 2017 om 01:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Leo en Ole zijn zwaar gesuikerd, trouwens in bijna alle producten gebruikt men het zwaar gesubsidieerd product christal suiker, ook wel eens de witte dood genoemd, maar terug naar Leo en Ole daar is een een verschil proeven moeilijk door de zoetigheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |