Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 september 2017, 22:08   #61
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Let maar op...
In heel het Formule-1 gebeuren is er een tijdje sprake geweest om de namen van F1-piloten zo te beschouwen, maar dat is er niet door geraakt.
Dat zou pas echt belachelijk geweest zijn, én een dure grap voor iedereen die iets wou schrijven rond heel dit gebeuren.
Taylor Swift (who the fuck is Taylor Swift) deponeert haar songteksten.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2017, 22:54   #62
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Ik deponeer ook al mijn postings zenne.
Elke Quote brengt me zo 5€ op.

Maar ff serieus nu. Songteksten zijn toch automatisch 'copyrighted' of ben ik mis ?
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 05:50   #63
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.222
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Heb je het over reservespeler? Die weet zelf niet goed of hij nu lid is of niet:



vs:



Er is wel een zelfverklaard oud-lid onder ons:

Hij is het nog altijd hoor, dat tweede was een leugentje.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 05:55   #64
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.222
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Aangezien ik hier ocharme nog geen twee berichtjes per dag plaats was ik toch enigzins verwonderd dat uitgerekend jij me had uitgekozen iets over mij te zeggen.

Tot ik posting 40 van superpanda onder ogen kreeg die antwoordde op een bericht van Maarten Malaise. Toen werd het duidelijk. Eerstgenoemde was er als de kippen bij om liefst 3 berichten van mij te plaatsten omtrent mijn voornemen Zuhal Demir in te lichten over de schandalige manier van handelen van 4 miljoen.

De bedoeling van superpanda is zeer duidelijk. Hij citeert mijn berichten aan de eigenaar van dit forum met de bedoeling dat M.M. mij zwaar zou sanctioneren, uitgerekend de man die "klikken" steeds veroordeelt maar het nu zelf doet.

Jouw beschuldiging is er anders ook niet naast, maar op niks gebaseerd. Je zegt dat ik mijn onzin schrijf op bevel van de N-VA die me richtlijnen zou geven. Wat je niet weet is het feit dat ik al verschillende jaren persona non grata ben bij de partij en zelfs levenslang geschorst ben. Panda kon dit bevestigen maar deze keer past het het hem niet.

In feite sla je een toch wel een crapuleuze uitspraak uit je botten zonder te weten waarover je het hebt. Wie denk je wel dat je bent, stuk pretentie?
Stoort het je dat ik je met je eigen inconsequenties confronteer ?
Jij ging de partij inlichten, met als doel iemand gerechtelijk te vervolgen.
We gingen het eens zien...

En nu de shit rondvliegt, weet je plots van niks meer en ben je de onschuld zelve.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 05:56   #65
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.222
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
De Schoofzak, niet?

Die mag postzegels gaan plakken en foldertjes uitdelen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 06:05   #66
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.222
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht



Wat was er gebeurd?


Als iemand een lokale samenwerking met het blok wil opzetten, tegen de orders van BDW in, vliegt die buiten.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 06:35   #67
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Als iemand een lokale samenwerking met het blok wil opzetten, tegen de orders van BDW in, vliegt die buiten.
#opkuisen
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 07:09   #68
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Stoort het je dat ik je met je eigen inconsequenties confronteer?
Jij ging de partij inlichten, met als doel iemand gerechtelijk te vervolgen.
We gingen het eens zien...
En nu de shit rondvliegt, weet je plots van niks meer en ben je de onschuld zelve.
Ik zie U al met de lippen smakken van contentement nu.
Maar allez, voor ene keer magda.
Mijn respect, allez voor watta waard is, blijkt uit de correctie van je punctuatie.
Welgemeende groetjes aan 't Pandamaske.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 07:17   #69
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Malaise Bekijk bericht
Ik heb een ingebrekestelling gekregen de "Nieuw-Vlaamse Alliantie vzw", ondertekend door Louis Ide, vermeldend dat het logo van de N-VA niet mag worden gebruikt op dit forum. Daarbij wordt verwezen naar het logo dat hierboven wordt gebruikt.

De hele boterham klinkt als volgt: "Op grond van inschrijvingsnummer 0918036 is onze vereniging gerechtigd in de Benelux tot het exclusief gebruik van het beeldmerk, gedeponeerd bij het Benelux-Bureau voor Intellectuele Eigendom onder nummer 1244629 voor onder meer de volgende klassen 35, 41, 42 en 45. Door het gebruik van ons beschermd logo op uw website wordt er inbreuk gepleegd op onze rechten op dat merk. Voor deze inbreuken stellen we u dan ook in gebreke."

Tja, ik snap dat bovenstaande combinatie niet meteen stichtend is. Maar toch een discussie waard. Dit logo moet werkelijk overal circuleren ... is het niet? Wellicht niet in deze combinatie.

Want: "Gelet op het feit dat N-VA geen toestemming heeft gegeven voor het gebruik van het logo, verzoeken wij u ook om met onmiddellijke ingang het gebruik te stoppen van het logo van ‘N-VA’ en dit te verwijderen van uw website.

Wij verzoeken u het onrechtmatig handelen tegen ons c.q. elk gebruik van het merk in alle soorten informatiedragers met onmiddellijke ingang te staken en gestaakt te houden
"

Op zich een onzinnig verzoek. Ik weet niet eens hoe ik daaraan moet beginnen. (1) Ik heb jullie niet bepaald onder controle, dit is gewoonweg ... een forum :-p en (2) deze website omvat ongeveer 700.000 pagina's met talloze afbeeldingen. Ideetjes welkom.
Op alle mogelijke manieren aan de nazi's gelinkt worden is op de duur niet meer te harden, maar nu heeft dr Ide pas iets in gang gezet.....
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 07:49   #70
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Stoort het je dat ik je met je eigen inconsequenties confronteer ?
Jij ging de partij inlichten, met als doel iemand gerechtelijk te vervolgen.
We gingen het eens zien...

En nu de shit rondvliegt, weet je plots van niks meer en ben je de onschuld zelve.
Je mes snijdt aan twee kanten, panda. Ik bedoel dat je evengoed de vermoorde onschuld kan spelen terwijl je zélf voor de rondvliegende shit zorgt.
Ten eerste weet je al te goed dat Robert t uit de partij werd gezet, en waarom. Daar heb je je al meermaals aan verkneukeld.
Ten tweede is Zuhal Demir Louis Ide niet. Louis Ide is er niet de man naar om zich voor de kar van Zuhal Demir te laten spannen.
Ten derde zou je beter E605 een veeg uit de pan geven. Robert is Robert, maar wat dat forumvergif betreft heeft hij groot gelijk. Ik moet de eerste fatsoenlijke bijdrage van dat sujet nog zien. Je goede vriend AJ kon er wat van, maar Vermiljoen is nog vele malen erger.

Mij verwondert de partijtrouw van Robert ook na wat hem werd gelapt, maar je kan hem moeilijk verwijten dat hij een partijsoldaat is zoals de schoofzak.

Jouw afkeer van Robert betreft zijn door de N-VA afgestrafte poging om de Vlaams-nationalisten één front te laten vormen. Precies hetzelfde dus wat de Franstaligen altijd gedaan hebben. Tot Di Rupo zijn politieke hand overspeelde. Door de poging van Robert om �*lle Vlaams-nationalisten aan één zeel te laten trekken heeft hij in jouw ziekelijke anti-vb-rapen gescheten. En dat zal hij geweten hebben.

Je bewijst op die manier keer op keer dat je het in je broek doet bij de gedachte alleen al dat het cordon sanitaire wordt doorbroken.

Wat de poging van Louis Ide betreft om het verbinden van zijn partijnaam aan de nazi's te voorkomen, wat ook op dit forum veelvuldig gebeurt, dat begrijp ik, maar hij had kunnen weten dat dit een averechts effect zou hebben. De N-VA-haters zullen nu nog harder keer gaan. Of ze daarmee de kiezer zullen overtuigen om de "nazi's" links te laten liggen in 2019 valt af te wachten.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 08:27   #71
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.222
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je mes snijdt aan twee kanten, panda. Ik bedoel dat je evengoed de vermoorde onschuld kan spelen terwijl je zélf voor de rondvliegende shit zorgt.
Ten eerste weet je al te goed dat Robert t uit de partij werd gezet, en waarom. Daar heb je je al meermaals aan verkneukeld.
Ten tweede is Zuhal Demir Louis Ide niet. Louis Ide is er niet de man naar om zich voor de kar van Zuhal Demir te laten spannen.
Ten derde zou je beter E605 een veeg uit de pan geven. Robert is Robert, maar wat dat forumvergif betreft heeft hij groot gelijk. Ik moet de eerste fatsoenlijke bijdrage van dat sujet nog zien. Je goede vriend AJ kon er wat van, maar Vermiljoen is nog vele malen erger.

Mij verwondert de partijtrouw van Robert ook na wat hem werd gelapt, maar je kan hem moeilijk verwijten dat hij een partijsoldaat is zoals de schoofzak.

Jouw afkeer van Robert betreft zijn door de N-VA afgestrafte poging om de Vlaams-nationalisten één front te laten vormen. Precies hetzelfde dus wat de Franstaligen altijd gedaan hebben. Tot Di Rupo zijn politieke hand overspeelde. Door de poging van Robert om �*lle Vlaams-nationalisten aan één zeel te laten trekken heeft hij in jouw ziekelijke anti-vb-rapen gescheten. En dat zal hij geweten hebben.

Je bewijst op die manier keer op keer dat je het in je broek doet bij de gedachte alleen al dat het cordon sanitaire wordt doorbroken.

Wat de poging van Louis Ide betreft om het verbinden van zijn partijnaam aan de nazi's te voorkomen, wat ook op dit forum veelvuldig gebeurt, dat begrijp ik, maar hij had kunnen weten dat dit een averechts effect zou hebben. De N-VA-haters zullen nu nog harder keer gaan. Of ze daarmee de kiezer zullen overtuigen om de "nazi's" links te laten liggen in 2019 valt af te wachten.
Veel beschouwingen, maar die niet noodzakelijk veel te maken hebben met dit onderwerp.
Je gaat volledig voorbij aan het feit dat Robert hier zelf zat te snoeven dat hij de partij ging inlichten met als doel 4mio te laten gerechtelijk vervolgen. Dat zijn geen dingen om licht over te gaan. Lees letterlijk wat hij zegt, ik had er de link bijgezet.
En neen, in toeval geloof ik niet. Het is niet omdat hij dat via Zuhal Demir doorgeeft, dat reactie van haar moet komen. Zo werkt het in geen enkele grote partij. Die Ide moet van iemand de opdracht gekregen hebben om de forumeigenaar een ingebrekestelling te sturen. Geen lichtzinnig feit.

Om even te antwoorden op je elvendertigste mededeling dat robert buitengesjot is omdat hij "de vlaams nationalisten 1 front wou laten vormen" : hij is buitengesjot omdat hij een coalitie met de fascisten wou opzetten. Ik volg je wel in één ding : hij is zeker geen partijslaaf zoals de schoofzak.

Ik heb er overigens geen enkel probleem mee als N-VA als partij niet wil dat men nazi symbolen associeert met hun naam. Daar hebben ze overschot van gelijk in, maar dat wil niet zeggen dat men juridische middelen moet inzetten die disproportioneel zijn aan het doel, en dan nog tegen de verkeerde mensen gericht.
Pro memo : ik heb me per direct gedistantieerd van de nazi persiflage van Theo Francken en ik heb hier al minstens 100 keer geschreven dat ik niet meestap in het verhaaltje dat N-VA een vlaams blok-light is.
N-VA is een partij zoals de anderen, het blok zijn fascisten.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 09:02   #72
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Ik deponeer ook al mijn postings zenne.
Elke Quote brengt me zo 5€ op.

Maar ff serieus nu. Songteksten zijn toch automatisch 'copyrighted' of ben ik mis ?
Copyright wel, maar zij heeft ook delen van haar songs als merk gedeponeerd.

https://registreermijnmerk.nl/nieuws...lim-heel-slim/

Citaat:
Maar Taylor Swift gaat een stapje verder. Zij heeft namelijk recentelijk ook (delen van) songteksten van haar liedjes als merk gedeponeerd.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 09:05   #73
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je mes snijdt aan twee kanten, panda. Ik bedoel dat je evengoed de vermoorde onschuld kan spelen terwijl je zélf voor de rondvliegende shit zorgt.
Ten eerste weet je al te goed dat Robert t uit de partij werd gezet, en waarom. Daar heb je je al meermaals aan verkneukeld.
Ten tweede is Zuhal Demir Louis Ide niet. Louis Ide is er niet de man naar om zich voor de kar van Zuhal Demir te laten spannen.
Ten derde zou je beter E605 een veeg uit de pan geven. Robert is Robert, maar wat dat forumvergif betreft heeft hij groot gelijk. Ik moet de eerste fatsoenlijke bijdrage van dat sujet nog zien. Je goede vriend AJ kon er wat van, maar Vermiljoen is nog vele malen erger.

Mij verwondert de partijtrouw van Robert ook na wat hem werd gelapt, maar je kan hem moeilijk verwijten dat hij een partijsoldaat is zoals de schoofzak.

Jouw afkeer van Robert betreft zijn door de N-VA afgestrafte poging om de Vlaams-nationalisten één front te laten vormen. Precies hetzelfde dus wat de Franstaligen altijd gedaan hebben. Tot Di Rupo zijn politieke hand overspeelde. Door de poging van Robert om �*lle Vlaams-nationalisten aan één zeel te laten trekken heeft hij in jouw ziekelijke anti-vb-rapen gescheten. En dat zal hij geweten hebben.

Je bewijst op die manier keer op keer dat je het in je broek doet bij de gedachte alleen al dat het cordon sanitaire wordt doorbroken.

Wat de poging van Louis Ide betreft om het verbinden van zijn partijnaam aan de nazi's te voorkomen, wat ook op dit forum veelvuldig gebeurt, dat begrijp ik, maar hij had kunnen weten dat dit een averechts effect zou hebben. De N-VA-haters zullen nu nog harder keer gaan. Of ze daarmee de kiezer zullen overtuigen om de "nazi's" links te laten liggen in 2019 valt af te wachten.
Ik begreep eerst die opmerking van Robert t en die 4 miljoen niet. Maar hij heeft dus dat forumlid bij Zuhal Demir aangeklaagd???

Wat heeft dat nu voor zin? Omdat hij anti-Vlaams Nationalist is? Moeten wij dan ook al diegenen die vuil spuiten naar de sossen en de groenen gaan aanklagen bij die partijen?
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 09:09   #74
Maarten Malaise
Administrator
 
 
Maarten Malaise's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2002
Locatie: 't Stad
Berichten: 1.860
Standaard

Ik lees dat er N-VA'ers zijn die hier niet meer mogen discussiëren. Waar komt dat vandaan? Ik vind het een vreemd gegeven. Immers: Bart De Wever, Louis Ide en tal van anderen (Helga Stevens, Jan Loones, ...) hebben hier ooit een forumsessie gehad:
http://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=3
Maarten Malaise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 09:12   #75
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.899
Standaard

LOL, enerzijds:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
ik heb me per direct gedistantieerd van de nazi persiflage van Theo Francken
anderzijds:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
het blok zijn fascisten.
Wie straffe uitspraken doet moet straffe bewijzen op tafel kunnen leggen.

Wil je de fascistische passages in: https://www.vlaamsbelang.org/programma/ hier eens citeren aub?
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 09:20   #76
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Gelukkig neem je alle forumbedreigingen niet even ernstig, panda. Maar Robert is voor jou een speciaal geval. Als hij zijn neus het forum durft binnensteken reageeer jij gegarandeerd als door een zwerm wespen gestoken.

Het is niet verstandig om bedreigingen te uiten op dit forum. Het is hoe dan ook dom om publiekelijk bedreigingen te uiten. Vooral een N-VA-aanhanger kan dat beter laten. Als een N-VA-politicus één stap verkeerd durft zetten krijgt de N-VA de hele regimemedia, inclusief haar staatsnationalistische forumaanhang op zijn nek.

Maarten pikt niet dat iemand dreigt met het CGKR, nu Unia. Maarten pikte ook de oproep tot geweld van Eno niet. Maarten stoort zich eveneens, terecht, aan de actie van Louis Ide om het gebruik van zijn partijnaam te verbieden op het forum. De bedoeling is MISbruik maken van de partijnaam te voorkomen, maar daar hebben reuzepanda en co, weinig problemen mee.

Wat "mijn" beschouwingen betreft die niet veel met dit onderwerp te maken hebben. Die van jou kunnen ook tellen. Jij bent er niet alleen zeker van dat Robert werk maakte zijn "bedreiging" maar ook dat hij er succes mee boekte. Jij bent er duidelijk van overtuigt dat Zuhal Demir geen andere katten te geselen heeft dan klachten over forumzeikstralen ernstig te nemen. Klachten van een buitengesjotte N-VA-er dan nog. Dat Zuhal Demir vervolgens Louis Ide de opdracht gaf om het gebruik van het N-VA-logo te verbieden op het forum.

Pfffft...En dat memt over andermans "beschouwingen".
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 27 september 2017 om 09:37.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 09:24   #77
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
N-VA is een partij zoals de anderen, het blok zijn fascisten.
Kan je ook aangeven waarom "het blok" in jouw ogen fascisten zijn ?
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 09:31   #78
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Kan je ook aangeven waarom "het blok" in jouw ogen fascisten zijn ?
Omdat het VB jullie geliefde Belgique wil opdoeken, tiens.
Je gelooft toch zélf niet dat panda het VB fascisten noemt omdat die partij plannen had die De Block en Francken (mogen)uitvoeren?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 09:38   #79
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Malaise Bekijk bericht
Ik lees dat er N-VA'ers zijn die hier niet meer mogen discussiëren. Waar komt dat vandaan? Ik vind het een vreemd gegeven. Immers: Bart De Wever, Louis Ide en tal van anderen (Helga Stevens, Jan Loones, ...) hebben hier ooit een forumsessie gehad:
http://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=3
Ooit wel. Maar in het algemeen zie je hier geen politici meer hé, spijtig genoeg.

Maar zou dat echt zijn dat N-VA'ers niet meer mogen discussiëren? Toen ik lid was, heb ik daar toch niets van gemerkt.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 09:56   #80
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Ik deponeer ook al mijn postings zenne.
Elke Quote brengt me zo 5€ op.

Maar ff serieus nu. Songteksten zijn toch automatisch 'copyrighted' of ben ik mis ?
Alles wat je schrijft en maakt is automatisch copyrighted, voor zover ik het begrepen heb, er zitten alleen wel wat truukjes aan het vastleggen van wanneer je iets gemaakt hebt en dat je je copyright inderdaad wilt beschermen.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 27 september 2017 om 09:56.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:29.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be