Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 oktober 2017, 19:59   #8841
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Als het niet verandert, ligt dat niet aan "de nationalistische Vlamingen", maar juist omdat er veel te weinig "nationalistische Vlamingen" zijn. De politieke onverschilligheid is bij ons groot, waardoor je ook geen grote mobilisatiekracht te zien krijgt.
Best wel jammer eigenlijk die onverschilligheid.....
__________________
Ní neart go cur le chéile!
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2017, 20:02   #8842
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Is 't 'n dopper dan, misschien?
Zabber nog wat meer op je duim...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2017, 20:04   #8843
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
De bedrijfswereld zijn niet alleen kleine commerçanten en dat distributie reuzen gesubsidieerd worden dat is een loze bewering. Ik sta inderdaad perplex als een kleine aannemer of dienstverlener als ik met hem wil onderhandelen op zijn prijs kampeert. Daarom blijft hij misschien ook "klein".

Maar er al genoeg afgeweken van Catalonie om hier verder op te borduren. Wat Rayoj betreft uit memorie weet ik dat Spanje 3.2% groei heeft gekend in 2016 en 500.000 werklozen minderen net zoals hij een continu groei heeft verwezenlijkt de jaren ervoor.

Daar heeft ook Catalonië van geprofiteerd. Catalonië dat toevallig ver over zijn stand leeft en zware leningen heeft uitstaan. Catalonië dat berucht is voor zijn gefoefel en zakkenvullerij onder de politiekers.

Als die met zulk een mentaliteit hun toekomstig land moeten beheren zal het rap op faillissement afstevenen. Dat gaan ze zo al doen als ze buiten de EU vallen.
Wauw! Catalonië heeft blijkbaar veel gemeen met Brussel en Wallonië. Daar leven ze ook ver boven hun stand anders hadden ze niet elk jaar 16 miljard steun uit Vlaanderen nodig. Beide Belgische landsdelen zijn ook al j?*ren berucht om het gefoefel en de zakkenvullerij onder de politici.

Als die met zulk een mentaliteit hun toekomstig land moeten beheren zal het rap op faillissement afstevenen. Met of zonder de EU.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2017, 20:06   #8844
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
U leek er anders wel sterk op.
Bron?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2017, 20:09   #8845
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Zonet op het nieuws waren betogingen te zien met een massa demonstranten zowel in Barcelona als in Madrid in het wit. Ge begint serieus mijn kloten uit te hangen.
Hopelijk bewaren ze daar langs beide kanten hun kalmte.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2017, 20:12   #8846
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Leuk!
Het hing je gisteren zeker ook je kloten uit dat Hugo Schiltz niet in het lijstje van nog levende ministers van staat voorkwam?
Belgische politiek is mijn sterkste punt niet. Ik begrijp niet wat ge bedoelt. En ge zoudt beter stoppen van elk internationaal item te verkleinen naar uw Vlaamse kerktoren met steeds uw zelfde mantra.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2017, 20:14   #8847
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Belgische politiek is mijn sterkste punt niet. Ik begrijp niet wat ge bedoelt. En ge zoudt beter stoppen van elk internationaal item te verkleinen naar uw Vlaamse kerktoren met steeds uw zelfde mantra.
ge kent niet veel van Belgische politiek zeg je zelf; maar je weet er wel genoeg van om de francofone drogregels na te papagaaien...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2017, 20:14   #8848
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Agbar (Sociedad General de Aguas de Barcelona), de grootste watermaatschappij van Catalonië, verhuist de maatschappelijke zetel naar Madrid.

Wie al eens in Barcelona is geweest, zal Agbar vooral kennen om de Torre Agbar:




(interessant weetje: Agbar is van origine een Belgisch bedrijf. Het werd opgericht in Luik in 1867 als Compagnie des Eaux de Barcelone. Tegenwoordig is het een dochter van Suez)
Niet gek lang nadat Belgique zonder verkiezingen, zonder referendum maar wel met geweld onafhankelijk werd dus. In de tijd dat het er in Luik nog wat te rapen viel voor de arme luizen van Vlamingen. Tenminste, als ze er eerst hard voor werkten en Frans leerden.

Jammer voor de Walen dat hun grote bedrijven toen al naar betere oorden vertrokken, of failliet gingen. Wat zou d?*?*r de oorzaak van kunnen zijn?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2017, 20:25   #8849
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
ge kent niet veel van Belgische politiek zeg je zelf; maar je weet er wel genoeg van om de francofone drogregels na te papagaaien...
Het interesseert me bitter weinig buiten die minister van economie als die iets beslist, zijn naam ontsnapt me. Michel natuurlijk en Jambon en Francken die regelmatig in de picture komen en die dikke obese vrouw die minister van gezondheid is. Dat is het ongeveer.

Die Fernandel-Peppone gevechtjes tussen Vlamingen en Walen (vooral Flaminanten tegen Walen) interesseren me feitelijk niet. Ik heb klanten in beide landsdelen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2017, 20:27   #8850
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Belgische politiek is mijn sterkste punt niet. Ik begrijp niet wat ge bedoelt. En ge zoudt beter stoppen van elk internationaal item te verkleinen naar uw Vlaamse kerktoren met steeds uw zelfde mantra.
Je verweet mij dat ik met opzet "vergat" om Hugo Schiltz in het lijstje van nog levende ministers van staat te zetten.

Wat mijn Vlaamse kerktoren en steeds mijn zelfde mantra betreft. Het ging over Belgische ministers van staat. Jij lijkt inderdaad beter vertrouwd te zijn met Vlaamse kerktorens, een Vlaams-nationalistische minister van staat die de pijp uit is, en Waalse bedrijven die hun geluk buiten Belgique zochten.

Verwijten kunnen niet bijten, dus ga je gang.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2017, 20:37   #8851
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je verweet mij dat ik met opzet "vergat" om Hugo Schiltz in het lijstje van nog levende ministers van staat te zetten.

Wat mijn Vlaamse kerktoren en steeds mijn zelfde mantra betreft. Het ging over Belgische ministers van staat. Jij lijkt inderdaad beter vertrouwd te zijn met Vlaamse kerktorens, een Vlaams-nationalistische minister van staat die de pijp uit is, en Waalse bedrijven die hun geluk buiten Belgique zochten.

Verwijten kunnen niet bijten, dus ga je gang.
Ik vrees dat ge me verwart met iemand anders. Ik weet geen ballen van wat ge me toeschrijft wat Schiltz betreft. En uw poneringen van "Belgique" zijn grotesk en belachelijk.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2017, 20:49   #8852
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Het interesseert me bitter weinig buiten die minister van economie als die iets beslist, zijn naam ontsnapt me. Michel natuurlijk en Jambon en Francken die regelmatig in de picture komen en die dikke obese vrouw die minister van gezondheid is. Dat is het ongeveer.
Gewééééldig. Je hebt enkel interesse voor de minister van economie maar zijn naam "ontsnapt je".

Je kent wel Jambon en Francken omdat die regelmatig in de picture komen, maar je kent Schiltz ook, en die komt een hele tijd niet meer in de picture.
De obese vrouw die minister van Belgische gezondheid is heet Geblokte Maggie.

De huidige federale minister van economie is Kris Peeters. De man doet ontzééééttend hard zijn best om in de picture te komen. Waar hij behoorlijk goed in slaagt, al is dat niet bepaald wegens zijn verdiensten als minister van economie. Het is bijgevolg begrijpelijk dat zijn naam ontsnapt aan mensen die graag uitpakken met hun ervaring in de businesswereld.

Zou je niet beter stoppen om van je klaarblijkelijk graatmagere economische stokpaardje een internationaal thema te maken?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 7 oktober 2017 om 21:10.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2017, 20:58   #8853
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Gewééééldig. Je hebt enkel interesse voor de minister van economie maar zijn naam "ontsnapt je".

Je kent wel Jambon en Francken omdat die regelmatig in de picture komen, maar je kent Schiltz ook, en die komt een hele tijd niet meer in de picture.
De obese vrouw die minister van Belgische gezondheid is heet Geblokte Maggie.

De huidige federale minister van economie is Kris Peeters. De man doet ontzééééttend hard zijn best om in de picture te komen. Waar hij behoorlijk goed in slaagt, als is dat niet bepaald wegens zijn verdiensten als minister van economie. Het is bijgevolg begrijpelijk dat zijn naam ontsnapt aan mensen die graag uitpakken met hun ervaring in de businesswereld.

Zou je niet beter stoppen om van je klaarblijkelijk graatmagere economische stokpaardje een internationaal thema te maken?
Schiltz is iets van mijn jeugd al, een ex zwarte of zo van de Volksunie. Die was decennia geleden wel bekend ja.

In ieder geval moet ge stoppen met uw pillekes want ik heb hier nooit zijn naam vernoemt en u daar zeker niet bij betrokken.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2017, 21:00   #8854
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik vrees dat ge me verwart met iemand anders. Ik weet geen ballen van wat ge me toeschrijft wat Schiltz betreft. En uw poneringen van "Belgique" zijn grotesk en belachelijk.
Vrees niet. Het zou best kunnen dat ik jou verwar met DucDEngien, alias Aynerand. Zowel jouw deningrerende houding tegenover de Vlamingen als jouw voorgewende kennis over geldzaken deel jij met Duc en Rand-geval. (mijn vader had een hond die Duc heette. Een Mechelse scheper die graag beet.)

Dit kon perfect uit jouw mond gekomen zijn:

Citaat:
Ik werk niet, ik amuseer mij. Dat is het verschil met het plebs.
http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=34
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2017, 21:02   #8855
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Schiltz is iets van mijn jeugd al, een ex zwarte of zo van de Volksunie. Die was decennia geleden wel bekend ja.

In ieder geval moet ge stoppen met uw pillekes want ik heb hier nooit zijn naam vernoemt en u daar zeker niet bij betrokken.
Moeten staat op stal, maar ik begrijp heel goed waarom ik jou je kloten uithang.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2017, 21:07   #8856
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

En zo slagen Knuppel, Marie Daenen en company er in elke internationale draad te verkloten met hun achterlijk Vlaams kerktoren gezever. Witte Kaproen vermeld ik niet want het is de enige van het dozijn Flaminganten separatisten die hier zitten die steeds beleefd blijft. De andere helaas kunnen niet anders dan schelden en prikken.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2017, 21:08   #8857
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Terloops. Jambon en Francken zijn eveneens "zwarten of zo" die uit de VU komen.
Ook Schiltz kwam uit dezelfde stal.

Hoe komt het dat er jou zo weinig namen ontsnappen van "zwarten of zo"?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2017, 21:12   #8858
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
En zo slagen Knuppel, Marie Daenen en company er in elke internationale draad te verkloten met hun achterlijk Vlaams kerktoren gezever. Witte Kaproen vermeld ik niet want het is de enige van het dozijn Flaminganten separatisten die hier zitten die steeds beleefd blijft. De andere helaas kunnen niet anders dan schelden en prikken.
Ik heb witte kaproen idd nooit iemand weten verwijten dat hij/zij hem zijn kloten uithing.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2017, 21:37   #8859
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2 Bekijk bericht
Best wel jammer eigenlijk die onverschilligheid.....
Inderdaad.
Maar de Vlamingen hebben ook niet de leiders die de Catalanen wél hebben.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2017, 21:40   #8860
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.176
Standaard

Kwaaie dag vandaag lol
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be