![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moest ze nu nog voorstellen om het kindjesgeld volledig te verreken in de belastingen zou ik begrijpen dat er een serieuze administratieve vereenvoudiging ontstaat
En koppel het kindjesgeld aan schoolgaande kinderen, dan heb je al vereen voudiging bis die echt e Belgische kindjes sponsort En het huwelijksquotient is dan volgens mij een minimale impact, die vooral mensen treft waar het inkomen assymetrisch is. Nu een zelfstandig kan het ene jaar leer verdienen dan het a,der en ene bediende die stempelt kan ook zo swingen in inkomen. Dus ik denk dat het inkomen van iemand mag swingen en dat die quotiënt zo rendabel is als de ongelijkheid van belastingen tussen twee inkomens... dus als de overheid een flat tax tarief maakt is het probleemloos opgelost |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat voor U een goede reden is is dat niet noodzakelijk voor mij en vice versa. Voor sommige mensen is de opsmuk van hun auto ook een goede reden...De klant verwacht dat ik met een mooie auto toekom hoorde ik al vertellen. Ja het is maar hoe je het bekijkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echter ; Het gros van de mensen hebben helemaal geen carrière in die zin van het woord ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 oktober 2017 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal het onthouden om dit te zeggen aan de vrouw die ooit de kak van je billen zal moeten wrijven als je hulpbehoevend bent. Ik kan me moeilijker een meer domme en arrogante opmerkingen voorstellen. Ik heb een klein vermoeden dat U een Antwerpenaar bent die stemt voor NVA.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 oktober 2017 om 19:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Vergeet diezelfde vrouw dan trouwens ook niet per direct te zeggen dat ze volgens jou enkel broedkip wil zijn en dat werk enkel en alleen aan het doen is omwille van de geldhonger van hun gezin ![]() Citaat:
![]() Maar als je domme en arrogante opmerkingen wil lezen, klik dan eens op je eigen naam in dit topic en lees eens terug wat jouw visie op vrouwen en hun ambities zijn. Lees het desnoods eens hardop voor; je weet maar nooit dat je nikkel valt. En jawel: als mensen enkel en alleen maar een job hebben waar ze elke dag naar toe pendelen om een salaris te verdienen, dan is dat hun eigen keuze en dus hun eigen domme fout. Het staat hun vrij iets te gaan doen dat voor hen meer betekenis heeft en waar ze ook hun salaris mee verdienen. Dat hoeft niet te verbazen als je een aanhanger bent van "keuzevrijheid op kosten van een ander". Laatst gewijzigd door Drosamadaris : 26 oktober 2017 om 08:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Europees Commissaris
|
![]() Verdacht!!!
Deze morgen postte ik een bijdrage. Even later trachtte ik veranderingen aan te brengen en riep ze terug op. Wegens omstandigheden moest ik echter dringend mijn PC afsluiten. En nu blijkt dat die bijdrage nooit gepubliceerd is want ze is er niet meer. DAT KAN NIET!!!! Er gebeuren dingen op dit forum die niet normaal meer zijn! |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de Knack van 14 dagen terug stond een artikel waaruit bleek dat 70 procent van de allochtone vrouwen niet werkt en zelfs meer dan 80 procent als men alleen de islamitische gezinnen neemt.
De afschaffing van het huwelijksquotient leidt tot totale verarming van het gros van deze geziinnen. Zou Rutten heimelijk lid zijn van het Vlaams Belang? ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 27 oktober 2017 om 09:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U vergeet het belangrijkste aspect. Het huwelijksquotiënt wordt alleen toegepast als de niet werkende partner GEEN inkomen heeft. Heel veel vrouwen die niet werken , zowel allochtone als autochtone , genieten wel van een uitkering; Ziekte of werkloosheid. Het bedrag van zelfs de laagste uitkering is te hoog om te kunnen genieten van het huwelijksquotiënt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gros hier in Leuven zijn volgens mij gewoon huismoeders zonder uitkering en hun hoofdbezigheid is kinderen kweken. Constant zwanger, uitgerust in woestijnkledij met eentje in de buik, eentje aan de hand en eentje in de koets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je weet er zijn nogal veel zogenaamde alleenstaande moeders maar die zelden alleen slapen of alleen op vakantie gaan ![]() ![]() Anderzijds gezien de autochtonen niet meer genoeg kweken zouden de bolle buiken van de allochtone vrouwen oplossing moeten zijn voor de oprukkende vergrijzing . Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 oktober 2017 om 12:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gros is, denk ik, gewoon van plan het systeem van hun ouders toe te passen en zoveel als mogelijk op onze kosten te leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het huwelijksquotiênt overtreft vaak of altijd de werkloosheidsuitkering.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ach ooit waren de Italianen hier bekend om hun luie instelling...er werden zelfs liedjes over gemaakt .. ![]() https://www.youtube.com/watch?v=qU2pE0F669E De extremere moslims opteren dan weer dikwijls voor het principe vrouw aan de haard. Maar er zijn hier in het Brusselse al zoveel verschillende soorten van migranten dat je dat allemaal niet meer kunt veralgemenen. Uiteraard is het een feit dat onze immigratie er nooit één is geweest gericht op hoogopgeleide mensen. Die zijn natuurlijk overal een pak meer gegeerd en die kennen ook wel hun waarde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de beroepsinkomsten van de partner met het laagste beroepsinkomen moeten minder zijn dan 30% van het totale beroepsinkomen van de beide partners samen Wat een vetpot ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 oktober 2017 om 13:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |