Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 27 oktober 2017, 14:00   #501
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bach's schermafbeelding

Standaard

http://thoughtmaybe.com/natos-secret-armies/

Voor wie geïnteresseerd is in the bigger picture. Het waarom van dit alles.

Laatst gewijzigd door Bach : 27 oktober 2017 om 14:08.
Bach is offline  
Oud 27 oktober 2017, 14:00   #502
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Allemaal heel toevallig nu pas ontdekt natuurlijk.
2!

Dertig jaar lang wordt niks gevonden. De feiten komen terug even in het nieuws, en "hocus pocus", plots wordt er "heel toevallig" vanalles gevonden.
Hij/zij die daar in trapt, is imo wel héél achterlijk en naïef.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 27 oktober 2017, 14:10   #503
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
2!

Dertig jaar lang wordt niks gevonden. De feiten komen terug even in het nieuws, en "hocus pocus", plots wordt er "heel toevallig" vanalles gevonden.
Dus de huidige vraag zou moeten zijn wat willen de huidige machthebbers verbergen of waar willen de huidige machthebbers met alle macht de aandacht van de bevolking van afleiden...
Wat op dit ogenblik loopt er zo verkeerd in ons land dat ze het nodig vinden om zichzelf, wat de bende van Nijvel betreft, in hun onderbroek te zetten opdat de mensen toch vooral maar niet kijken naar die veel zwaardere feiten die ons boven de kop hangen...
marie daenen is offline  
Oud 27 oktober 2017, 14:14   #504
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
2!

Men heeft 'iets' gevonden op het geschikte moment en weet al dat het met de BVN te maken heeft. Heeft men de scenarioschrijvers van 'familie' ingehuurd misschien? Echt ziekelijk hoe men ons blijft beliegen.
Bach is offline  
Oud 27 oktober 2017, 14:30   #505
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
2!

Je hebt het dus over de gemiddelde Vlaming, politiek idioot met een slavenmentaliteit.
Oud 27 oktober 2017, 14:43   #506
vanderzapig
Europees Commissaris

vanderzapig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Inderdaad en na afwassen ziet die er zo uit:

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...naal~ab11de99/

Die kartonnen doosjes zien er wel heel erg goed uit om 31 jaar in het water te hebben gelegen.
vanderzapig is offline  
Oud 27 oktober 2017, 14:45   #507
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Die kartonnen doosjes zien er wel heel erg goed uit om 31 jaar in het water te hebben gelegen.
Die zijn duidelijk niet met het water in aanraking geweest.
Oud 27 oktober 2017, 14:59   #508
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Dat waren 4 regels, waarvan 1 blanco. Djuutoch...
4 waarvan 1 blanco?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Hmmmm! Even nog een doordenkertje voor ik zwijg.
[...]
Voor de rest zwijg ik. 1Het heeft toch geen zin. Straks komt er hier weer iemand zagen dat mijn inbreng over gemeentepolitiek een brouwsel is voor kleine onnozelaars. Deze mijnheer houdt zich uitsluitend bezig met politiek van een hoger niveau. Vooral de 2kleinste partijen verwijt hij immobilisme en profiteren van het systeem. Hij weet nu al wie de volgende regering zal zijn en baseert zich op logika. En vooral de doden viseert hij. En kruipen voor de echte machthebbers doet hij nog meer en op regelmatige
3
tijdstippen
4Hoe dapper toch! Hij vindt zichzelf ook een reus! In dit land zal de oorlog nooit voorbij geraken. En openheid zal er nog minder zijn.
5Maar waar ter wereld is er nog openheid en eerlijkheid?
6Te veel macht en gebrek aan echte controle veroorzaakt corruptie.
7Dat is wat ik geleerd heb als kleine patattenboer die "de Vloms" spreekt.
8Alleszins geen openheid voor de kleine man.
9En daarom ook interesseert politiek mij geen fluit meer. Aan het systeem zal toch niks veranderen. Men kan wel maar wil er niks aan doen.
10Een terechte keuze vind ik dus mijn beslissing en oordeel nog steeds.
Dat is op mijn desktop. Op mijn gsm waren het er een vijftiental.

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 27 oktober 2017 om 15:01.
TheFourHorsemen is offline  
Oud 27 oktober 2017, 15:36   #509
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo'n munitiekisten sluiten hermetisch af dus het kan.
Hypochonder is offline  
Oud 27 oktober 2017, 17:17   #510
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Men heeft 'iets' gevonden op het geschikte moment en weet al dat het met de BVN te maken heeft. Heeft men de scenarioschrijvers van 'familie' ingehuurd misschien? Echt ziekelijk hoe men ons blijft beliegen.
Scenarioschrijvers van "Salamander" zijn zéér interessant !
Morgen rond 21.30 u. op tv één !
Buitengewoon interessant...
Boduo is offline  
Oud 27 oktober 2017, 17:31   #511
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Ik overweeg een topic te beginnen uit vergiftigde pralines en transseksuele zonen van loodgieters.

Het scenario van Thuis is zééér interessant.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline  
Oud 27 oktober 2017, 17:51   #512
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat ijzeren scharminkel stond dus decennialang te roesten op de bodem van een kanaal en is dan toch (nog) waterdicht. Waar kan ik zo'n opbergdozen verkrijgen?

Misschien hadden de bendeleden alles nog in plastieken zakken gedaan om zo het werk van de toekomstige speurders niet te bemoeilijken.
HIER
zonbron is offline  
Oud 27 oktober 2017, 17:52   #513
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat ijzeren scharminkel stond dus decennialang te roesten op de bodem van een kanaal en is dan toch (nog) perfect waterdicht. Waar kan ik zo'n opbergdozen verkrijgen?

Misschien hadden de bendeleden alles nog in plastieken zakken gedaan om zo het werk van de toekomstige speurders niet te bemoeilijken.
HIER
zonbron is offline  
Oud 27 oktober 2017, 17:59   #514
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Exactly. Ik zie dat de rubberen bandjes die het geval waterdicht maken nog perfect intact zijn.

De bendeleden dachten natuurlijk dat ze die kist met inhoud in perfecte staat later terug opvissen zouden kunnen met een magneet, indien nodig. Of was dit hun inzending voor het programma schattenjacht?

Of erger. Ze wisten van zware incompetentie binnen de bestaande politieapparaten en dachten... we smijten die onze 'overschot' hier even in het kanaal ipv van gans die handel uit te kappen... zo gedaan.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 27 oktober 2017 om 18:06.
zonbron is offline  
Oud 27 oktober 2017, 18:25   #515
orfeus5412
Gouverneur

Standaard

Wie zegt dat die dingen daar 31 jaar terug gedropt werden. Nu de BVN weer in het nieuws komt kan die dumping gedaan geweest zijn door een bendelid die nog een "souvenir" had uit zijn jongere jaren en vooral niet wilde dat dat bij hem thuis werd aangetroffen... Misschien dat het net zich aan het sluiten is, qua bendeleden dan.
Oud 27 oktober 2017, 19:01   #516
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orfeus5412 Bekijk bericht
Wie zegt dat die dingen daar 31 jaar terug gedropt werden. Nu de BVN weer in het nieuws komt kan die dumping gedaan geweest zijn door een bendelid die nog een "souvenir" had uit zijn jongere jaren en vooral niet wilde dat dat bij hem thuis werd aangetroffen... Misschien dat het net zich aan het sluiten is, qua bendeleden dan.
Misschien zaait "men" verwarring met meerdere "toevalligheden".
"Men" suggereert al dat er zouden verschillende "reuzen" bij de Bende geweest zijn en er worden ook verschillende bloedgroepen van de reuzen bij gesleurd...

In een tijd van universeel bedrog is het vertellen v.d. waarheid een revolutionaire daad.
Orwell.
Boduo is offline  
Oud 27 oktober 2017, 19:31   #517
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
"Salamander" Natuurlijk ontsproten uit verontwaardiging over bende van Nijvel dossier, sjoemel justitie Brussel, achterkamer politiek senaat....kortom sjoemel merk België....wat onlangs herbevestigd werd met graai cultuur

Met boeren verstand Heeeeeel klein beetje logisch redeneren :

Niet met politieke partij verbonden CCC werd op korte tijd opgerold en daders gevangengezet.…. groot contrast met de bende van Nijvel, waren hier wel politieke krachten/banden waardoor doofpot slaagde???

We weten: België… is niet heilig, er waren banden met de moordenaars van Moïse Tshombé in Belgisch-Congo…

Links om midden tot rechts te besmeuren om staatsgreep te verwezenlijken voor de partij, of rechtse machtswellustige om staatsgreep te verwezenlijken..?????

Dat bende van Nijvel alleen gangsters waren en die allemaal al die jaren nooit door de mand vallen, zelfs al waren daar enkele verbrande rijkswachters bij dat gelooft niemand!
Werden ze beschermd om ze meteen ook onder dwang gehouden om zeker te blijven zwijgen! Maffia wijze structuur, repressie met zwijgplicht of liquidatie…???? Was de Reus daarom steeds nors en aan de drank???

Spijtoptand invoeren met overeenkomst “moet resultaat opleveren” om bedrog uit te sluiten! Systeem spijtoptand word echter tegen gehouden door Di Rupo??? En in Wallonië zegt men steeds: we doen verder met wat we bezig zijn!!!

- Rijkswacht en Diane, deze structuur van samenhorigheid bestaat niet meer. Gezagvoerders, leiders van toen meestal oud tot stok oud. Zij die nog actief zijn bij politie versnipperd over het land. De concurrentie tussen al de verschillende “taal en Testosteron” politiediensten met al hun verschillende politieke implantaten is reëel. Met sjoemel Brussel centraal tussen Aalst, Nijvel, Charleroi ... Brussel met de vele burgemeesters en hun politieke sheriffs! Waar samen werken faalt omdat ze en andere politiek of taal spreken….

- De meerderheid van de mensen die toen actief waren, zowel de moordenaars als ordediensten, justitie enz. zijn nu oud tot stok oud ventjes, op pensioen en hebben dus niet meer de mogelijkheid de zaak te beduvelen.

OF??????>>>
Geen personen maar >>> “Wat”<<< is dan na al die jaren nadat al die structuren en personen weg zijn nog steeds financieel krachtig of flexibel/vitaal/energiek genoeg om de bende van Nijvel zaak in de doofpot te houden, de politiek, het volk, familie van de slachtoffers blijvend in de zak te zetten.

Al die jaren worden ambtenaren met schoon jobke betaald om te onderzoeken! Al die jaren is wereld wijd vooruitgang gemaakt in onderzoek methodes. Lijkt er op dat die Waalse ambtenaren met schoon jobke de zaak niet willen oplossen om levenslang schoon jobke te hebben.

Misschien moest er alle 5 jaar een andere “baas” aangesteld geweest zijn met nieuwe moed en ideeën om degenen met kennis van dossier nieuwe drive te geven, wakker te schudden, de zweep er zelfs misschien op te leggen om resultaat te boeken.
Terwijl ze er nu meer dan waarschijnlijk op t’schoon PS postje zitten voor het leven en in slaap dommelen.

ALS…..De jongeren gebruikten een rubberbootje en een zware magneet om de metalen kisten op te vissen uit het kanaal Brussel-Charleroi. "Op dag één hing er al een revolver aan onze magneet. En de spullen bleven maar komen. We wilden eerst álles van de bodem halen - want volgens ons (De jongeren) ligt er nog veel meer - en daarna de politie inlichten. In de hoop dat we dan die vinders beloning zouden krijgen", getuigen de vinders.

Man, man, man, Waaruit bestond dat ooooh zo grondig onderzoek dan wel van de ordediensten?? Toestand, om het volk te sussen met door de pers en TV beeld te verschaffen van wat pootje baden met duikerspak in het kanaal Brussel-Charleroi- Ronquières???

Plaats waar het publiek normaal gesproken niet kan/mag duiken…of zoeken begrijp ik uit enkele reacties.

Man, man, man, Wij als volk kunnen denken, veronderstellen en vaststellen…………reutelen. Blijkbaar is de “druk” om de beerput dicht te houden groter dan ons gereutel! Worden we weer gesust met ….
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline  
Oud 27 oktober 2017, 19:33   #518
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Dat ijzeren scharminkel stond dus decennialang te roesten op de bodem van een kanaal en is dan toch (nog) waterdicht. Waar kan ik zo'n opbergdozen verkrijgen?

Zou kunnen, die dingen zijn daarvoor gemaakt en onder water: geen lucht of licht, dus dat rubber blijft goed.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 27 oktober 2017 om 19:34.
Dadeemelee is offline  
Oud 27 oktober 2017, 20:07   #519
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Zou kunnen, die dingen zijn daarvoor gemaakt en onder water: geen lucht of licht, dus dat rubber blijft goed.
Idd. Waterdicht wss.

https://www.ebay.com/itm/50-Cal-Metal-Ammo-Can-with Latched-Lever-Lid-and-Folding-Handle-/272806721504
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 27 oktober 2017 om 20:10.
zonbron is offline  
Oud 27 oktober 2017, 20:09   #520
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Dat ijzeren scharminkel stond dus decennialang te roesten op de bodem van een kanaal en is dan toch (nog) perfect waterdicht. Waar kan ik zo'n opbergdozen verkrijgen?
Vroeger >>>> bij de rijkswacht>>> t’stond er zelfs op!!!!
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be