![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag is of dat uiteindelijk misschien geen goeie oplossing is voor pedofielen om hun driften op te botvieren? Of zou dit maar een opstapje zijn en escaleren naar "the real deal"?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om daar echt een oordeel over te vormen dat laat ik aan die mensen over, dokters/psychiaters/psychologen/pediaters, om daar over na te denken of dat kan of niet kan. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van psychiaters en psychologen zou het ook volstaan om goed gelijkende poppen met een beperkt geluidjesgamma te vervaardigen en te gebruiken als "therapiemachine"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou jij ze kuisen voor 80 euro? Nu niet 100 procent maar toch proper genoeg voor de volgende.
![]() |