![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja er is hier ad ingang zo'n kotje waar de concierge aka mamasan zit.... de tweede avond had ik ook al prijs want ze zat me er verdorie op te wachten (het was reeds middernacht) om het tweede luik v m'n betaling in ontvangst te nemen... ze vroeg het ook meteen nadat ik binnenkwam (lol) 😃😃
Laatst gewijzigd door bembem : 31 oktober 2017 om 05:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bah het wordt mss tijd dat ik er financieel wat beter voorsta, kom ik niet v zo'n stoten tegen en boek ik me voortaan een Holiday Inn 😤
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zo werd me bij het inchecken dits gemaakt dat ik zelf voor m'n wc papier moet zorgen en maakten ze er een soort show v om met een groot gebaar 1rol 'cadeau' te doen, er mag ook niks in de wc gegooid worden v papier.... naja daar was ik wel op voorbereid, heb m'n stock plastick zakjes mee 😤
Laatst gewijzigd door bembem : 31 oktober 2017 om 05:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het wc papier is hier luckily niet duur -> +- 10 000 won voor 30 rollen 😃
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oulala ik kan m'n ene bericht op vorige pagina niet meer editen, m'n phone vervormt nl automatisch hetgeen ik typ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat mis ik mijn lactose vrije melk... al bijna 3 dagen dat ik met de platte kak zit 😒
Ik had nochtans een soort v poeder hier in de lottemart gevonden waar op staat dat het geen melk betreft maar blijkbaar is dat toch niet het geval want ik zit nog steeds met het schijt pffff dat wordt dan maar zwarte koffie aldoor meh 😣😥 hier kan ik dus echt niet tegen... ik MOET nl koffie MET melk hebben om de dag te beginnen (om nog maar niet te spreken v m'n koffietjes verkeerd doorheen the day & night).... bah bah bah! I do not like this 😲 Laatst gewijzigd door bembem : 31 oktober 2017 om 06:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() fotokes v m'n home vr de komende dagen 😊😊
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() (notice... douche vlak naast de wc, no curtain lol, had het wel eerder op yt enzo gezien maar is toch anders vh in het echt te aanschouwen) 😃
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zoals jullie kunnen zien komen (rap drogende & weinig volumineuze) sporthanddoeken goed v pas, gelukkig dat ik daarop voorzien was, had er gelijk 2 meegenomen 😊😁
ze bevallen me zelfs zo goed dat ik er in belgie voortaan ook zal gebruiken 😁 Laatst gewijzigd door bembem : 31 oktober 2017 om 07:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het fameuze 'non dairy' poeder vr in de koffie 😑
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() chips 😄
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mango juice 😁
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sprite & soepjes!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() beignet die ik gisteren aan een kraampje kocht (heb er al 1 op, zijn yummie) 😊😊
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tavek, Edwaar en Koo zitten te smachten.
![]() |
![]() |
#216 |
Banneling
|
![]() Nu nog het plaatselijke Chinatown vinden met ditto Sun-Wah supermarkt.
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 31 oktober 2017 om 09:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel ooit in de airport Hilton van Birmingham geluncht, waarna mijn ega 4 dagen kotsziek is geweest door hun steak-tartare... Conclusie: relativiteit is a bitch soms.
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder ja, dat met het spuwen en zo is een groot onderscheid tussen Oosterse en Westerse volkeren dat Westerlingen al lang verbijstert. Nooit Pearl Buck gelezen? 's Lands wijs, 's lands eer ... Ik zou het er erg moeilijk mee hebben. Ik vind spuwen vreselijk vies en u bent nu eenmaal ook als een Westerling opgevoed.
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: