![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#861 | |
Banneling
|
![]() Over moraalridders:
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 4 mei 2016 om 11:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#862 | |
Banneling
|
![]() Ziehier het grote succes van de legalisering in Duitsland:
Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#863 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Frankrijk doen ze net hetzelfde trouwens, maar daar moeten ze vertrouwen op pooiers en ander ongedierte van de onderwereld, die een deel van hun inkomsten afromen. Daar tegenover staat dat de tarieven in Frankrijk hoger zijn. Dat is het perverse effect van uw befaamde wet. natuurlijk nog beter zou zijn om van Roemenië terug een verzorgingsstaat te maken, zodat mensen zich niet langer hoeven te prostitueren in West-Europa, maar daar zullen de heren en dames politici, hoeren van het grootkapitaal, een stokje voorsteken. Laatst gewijzigd door tomm : 5 mei 2016 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#864 |
Banneling
|
![]() Ik ben op mijn 18-de ontmaagd door een hoer. Niet verwonderlijk, met een hoerenbaas als vader. In Frankrijk zou zulke professionele ontmaagding tegenwoordig strafbaar zijn.
In totaal ben ik vier keer met een hoer geweest. De laatste keer in 1976. |
![]() |
![]() |
![]() |
#865 |
Banneling
|
![]() Vraag het eens aan Pontifex in het geval je je betrokken voelt.
Laatst gewijzigd door eno2 : 22 november 2017 om 14:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#866 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De hoeren staan nog steeds aan de rue Saint-Denis in centrum Parijs, klanten komen en gaan, politie passeert constant en niemand wordt opgepakt.
Deze wet wordt niet toegepast, zowel de nieuwe regering als de politie heeft duidelijk andere prioriteiten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#867 |
Banneling
|
![]() Ja, ik hoorde zojuist Pepe Mújica in een documentaire zeggen:
"Bij het wetten maken zijn de Goden aanwezig, maar bij het uitvoeren vallen ze nergens meer te bekennen". Hij schreef het citaat toe aan Aristoteles. |
![]() |
![]() |
![]() |
#868 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een zeer wijdverspreid fenomeen. De Congolezen hebben me dat zelf toevertrouwd. Eigenlijk is dat best OK. In de natuur gebeurt niet anders.
![]() |
![]() |
#869 |
Banneling
|
![]() Ik ben een bekeerling-hoerenloper. Bekeerlingen zijn de ergste proselieten...
Voor mij moet het de echte liefde zijn. Laatst gewijzigd door eno2 : 22 november 2017 om 21:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#870 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ook een ware liefde. Echter, als ik eens zin heb om mij te ontspannen met iemand anders, die ik niet graag zie maar met wie ik wel eens van bil wil gaan, wat is daar verkeerd mee? De christelijke moraal? Ik dacht dat die al lang geleden als achterlijk en vals verworpen werd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#871 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Seks en liefde zijn niet altijd synoniem. Dat wij is het Westen dit nog steeds als vanzelfsprekend vinden toont aan dat onze cultuur niet zo vooruitstrevend is als we denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#872 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Persoonlijke karakteristieken en instellingen bepalen je persoonlijke houding, je persoonlijke keus. Jij bent dan zo, ik ben dan zus... Persoonlijk doet ieder maar wat hij wil en prettig vindt. Of wat hij niet laten kan. Of wat de partner toelaat (als zij dat weet). En binnen de wet (liefst). Dat vind ik toch wel duidelijk en vanzelfsprekend. Het gaat, in het algemeen, om de aanpak van het vermarkten van de (zogenaamde) liefde. De ene staat, of nationale samenlevingen wil zus, de andere zo. Ook al. Je moet dat (de democratische consensusvorming) met 'algemene argumenten' bediscussiëren. Je stemt en argumenteert natuurlijk best zoals je je gedraagt. Iets anders is hypocriet. Moraal? Wenn ich Moral höre... entsichere ich meinen Browning Laatst gewijzigd door eno2 : 23 november 2017 om 01:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#873 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elke samenleving is anders dat klopt, in sommige landen wordt prostitutie verboden, in andere homoseksualiteit. Het gaat er om wat we willen hier in West-Europa. Willen we dat, en is dat wenselijk? Prostitutie kun je trouwens niet uitroeien, wat het succes van de site "rich meets beautiful" alleen maar pijnlijk duidelijk maakt. Je kunt het ondergronds duwen zoals in Frankrijk en Scandinavië, dus in de handen van mensensmokkelaars, louche pooiers etc. Of je kunt het een legaal statuut geven, hen werknemers maken met een beschermd statuut, zodat ze hun beroep in veilige omstandigheden kunnen uitvoeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#874 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat het niet uit te roeien valt vind ik echter geen geldig argument. Dat argument gaat namelijk op voor tal van verboden gedragingen (fout parkeren, te snel rijden, diefstal, moord,...). Allemaal toelaten omdat men het niet kan uitroeien? Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 23 november 2017 om 11:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#875 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bestrijden of legaliseren, de ene sympatiseert zo, de andere anders, zoals ook landen doen, daar zijn we het over eens. Het illustreert de complexiteit, de moeilijkheidsgraad en de polarisering van het onderwerp. Als je bestrijdt, waar ik achter sta, is het maar logisch dat je de consumptiezijde , de klant ook aanpakt. Persoonlijk heb ik er geen probleem mee, ik zal na 41 jaar nooit meer in hoerenloperij hervallen. Een geluk, want in ook Spanje lacht men er niet mee, afgaande op wat ik zo links en rechts (van de buren) hoorde. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#876 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ongelooflijk, dat communistisch beest. Zelfs de beelden van hun weeshuizen en opvanghuizen voor mentaal gehandicapten: volledig vergeten ? ![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#877 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |