![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 25 november 2017 om 13:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zou al blij zijn als het geen leugens zijn, en daar kan enkel een rechter over beslissen.
![]() |
#144 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 25 november 2017 om 13:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[IMG] ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() binnen 50 jaar verschijnen er alternatieve stadswandelingen langs de gedrochten vergund in de periode 2012-2018
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee. Blijven verder lezen, beste man. Het strekt tot aanbeveling niets te posten wat je niet zelf hebt gelezen, trouwens
![]() |
#148 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() .. mag ik u poepen ?
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 25 november 2017 om 13:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blaton, Charly De Pauw en VDB, daar is formeel ook nooit een vaststelling van corruptie geweest. Maar de Noordwijk in Brussel, de Martini-toren, dat zijn even erge "draken" van dossiers als Tunnelplaats anno 2017 in Antwerpen. Dezelfde methodiek, hetzelfde systeem van affairisme tussen politici en lobbyisten-bouwpromotoren. Brussel draagt er tot op de dag van vandaag de gevolgen van, in Antwerpen weten ze wat hen de komende decennia te wachten staat als die toren er komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Europees Commissaris
|
![]() Bedankt Panda voor de publicatie van opnieuw mijn visie. Gebruik je die spuitjes? Sorry hoor. Dat was nu echt niet mijn bedoeling. Probeer eens een "suppositoirke." Kan soms beter helpen tegen darmspasmen. Enfin; bedankt ook nog voor de publicatie. Weer iets dat ik ken nu voor als het langs mijn benen mocht aflopen. Nogmaals; mijn excuses hoor mocht het pijn doen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In feiten heeft u gelijk, als men niet objectief kan of mag zijn dat men dan als media beter de boeken sluit... en zeker dat men stopt met die onkunde te blijven subsidieren met het geld van alle Vlamingen... Hoe gemakkelijk is het om de onschuldige Vlamingen dan in een verdomd hoekje te stoten want de gesubsidieerde media denkt dat ze het recht hebben om alles wat ze zogezegd slecht vinden, zelf toe te passen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moeten hier nog veel van zulke kemels als waarheid voorgeschoteld worden??? En dat alles omdat de Spa geen enkele positieve boodschap meer over te brengen heeft, want alles wat ze als positief kunnen zeggen... waarom hadden ze dat dan niet gedaan toen ze mee aan de macht waren en toen ze eerder het tegenovergestelde beweerden... Niets slecht gedaan??? Dank u Spa voor de grote schuldenberg waarop jullie alle Vlamingen getrakteerd hebben en dat ondanks de enorme berg geld die alle Vlamingen jaarlijks in de staatskas verloren hebben maar die ze in al hun 'sociale' gulheid met andermans geld in de bodemloze zakken en putten van hun vriendjes de PS geworpen hebben... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als jij nu nog niet door hebt dat eens de communisten aan de macht er niets maar dan ook niets veranderd of het moet zijn dat het anderen, de communistische vriendjes, zijn die ongehoord hun zakken vullen... Nadenken blijkt voor u inderdaad veel te vermoeiend te zijn... In het communistisch regime hebben de Vlamingen inderdaad niet meer te denken dat er nog om het even wat van hun is... alles zal dan van de partij zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je vergist U weeral. Ik ben onder den oorlog geboren en ik was toen reeds een zwarte. Mijn ouders hebben nogal moeten schrobben om mij een camouflagekleur te bezorgen. Maar bon. Ik stel vast dat je U nogal eens vergist. Als het niet bewust gebeurt dan kan ik daar mee leven. Maar noteer vanaf nu maar goed dat ik een niet meer verkiesbare 2de plaats op de plaatselijke lijst zelf geweigerd heb. De partij was totaal kapot gemaakt wegens grenzeloos arrivisme. En laat Panda maar zagen en liegen. Hij weet het weer beter zoals steeds. Panda weet alles beter. Hij spreekt zelfs tegen de doden. Hij vecht er mee tot het bittere einde. Als hij absoluut bij zijn standpunt wil blijven en beweren dat ik er uitgebonjourd ben omwille van mijn gronden dan geef ik hem gelijk. Een zot mag je nooit tegenspreken. Je krijgt dan alleen maar problemen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Arm Vlaanderen, arme Vlamingen die niets liever doen dan zichzelf afbreken... en dan verwonderd zijn dat alles hier vierkant draait... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De sossen maken alles kapot zonder ook maar enige opbouwende verandering voor te stellen... Daar en nergens anders zit het probleem en de hele Vlaamse media die als een man achter die politiek staan... Vlaanderen moet kapot, want la Belgique verdraagt geen voorspoedig Vlaanderen en zeker niet waar ze het zelf zo belabberd doet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |