![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Wever doet me altijd denken aan Joris Van Severen. Dat was ook altijd zo'n 'afgeborstelde' in maatpak. En die ook ooit riep dat België moest barsten maar uiteindelijk koos voor het voortbestaan van België. Een zeer terechte keuze overigens.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 november 2017 om 17:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Belgische staat heeft dus een fout begaan door hem met de beestentreinen naar de kampen af te voeren?
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is nogal evident dat de Belgische Staatsveiligheid een blunder van formaat heeft begaan. En dat allemaal omdat de fiches van de staatsveiligheid niet 'geupdated' waren en Van Severen nog altijd geboekt stond als 'staatsgevaarlijk'. Staf de Clercq was ook aangehouden, maar die hebben ze laten gaan na tussenkomst van hogerhand, waarna het bang geworden Stafke onmiddellijk onderdook bij zijn neef of zijn schoonbroer of iets dergelijks. En maar goed ook, want de dag erna stond de staatsveiligheid opnieuw voor zijn deur om hem op te pakken. Eigenlijk hebben ze de verkeerde vrijgelaten. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 november 2017 om 17:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou me niet verwonderen dat de NVA goed op weg is een tweede PS te worden. Straks laten ze nog een speciale wagon aan een trein koppelen wanneer le président �* vie De Wever de trein wil nemen. Zoals Guy Mathot dit lapte in zijn gloriejaren.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 november 2017 om 17:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij heeft ondertussen nog een tweede dienstnota gekregen : "altijd eerst kijken naar het programma, vooraleer je het publiek begint te becommentariëren". En per direct heeft onze partij vazal gevolg gegeven aan die oekaze en heeft hij een precisering van zijn eerdere ontboezeming gepost. Nog servieler dan een labrador.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kort antwoord : hij hangt inderdaad de huilebalk uit. En het is geen fraai zicht...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, eens gevaarlijk altijd gevaarlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kan nog beter : Guy Spitaels had zijn eigen autostrade om hem naar Brussel te brengen. Maar ja, De Wever moet maar van Deurne naar Antwerpen rijden naar het schoon verdiep. In het vlaams parlement in Brussel zien ze hem toch quasi nooit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#197 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik en velen van ons zijn al tevreden als we het eeuwige gegraai van de oude en nieuwe trado's en hun kapitalistische sponsors zouden kunnen stoppen. Terug regeren met "volksvertegenwoordigers" ipv. met corrupte kapitaalverslaafden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De arrogantie van de macht Ik heb gewonnen ik bepaal welke regels ik volg en welke ik aan mijn laars lap |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is zelfs niet uitgesloten dat Président �* vie Dewevèr, in Brussel niet goed meer waar het parlement nu juist ligt.
|
![]() |
![]() |