![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In vergelijking met de meest criminele partij in Vlaanderen, Sp.a, is N-VA nog altijd zo maagdelijk wit als het maar kan. Een Sp.aer moet dus gewoonweg zijn hypocriete bek houden, zeker als blijkt dat deze dan nog eens precies hetzelfde doet als hetgeen waarover hij zit te klagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bart heeft zelf al gezegd dat referenda niet hoeven voor hem. Dus uw vraag betreft weer vijgen na Pasen. Wanneer je zou lezen of weten wat er gezegd wordt dan zou je ook dat weten. Wat is de bedoeling? Het er nog eens dik inwrijven dat de N-VA gezondigd heeft tegen hun eigen statutaire voorstellen of beloften? Of denk je nu zelf dat je nog iets nieuws verteld? En ik die dacht dat ik al verschijnselen van dementie vertoon! ![]() Mogelijk. Maar er komt hier niet veel dat de moeite waard zou zijn om te onthouden. Wat is dus de oorzaak? De dementie of het waardeloze? Laatst gewijzigd door werkman : 26 november 2017 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien iets minder theatraal doen. Ik heb geen leider, en zo lang er niks onwettigs gebeurt, zou meneer Meeuws, zeker hij, er beter aan doen te zwijgen dat hij zweet.
![]() |
#306 |
Banneling
|
![]() Dadeemlee... sinds wanneer spreken we over kritiek als het over laster gaat???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kost "SAMEN" alleen maar stemmen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar wat jij en de rest hier proberen te doen is mogelijke belangenvermenging te bagatelliseren. Dat lukt niet meer, zelfs Bart De Wever heeft het ingezien en hij probeert nu de Calimerotoer op te gaan. Ik vrees dat dat ook niet zal lukken.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 26 november 2017 om 18:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is niet aangewezen om God en klein Pierke op te roepen als getuigen. Zeker niet op dit forum. Als hij weerom ook de inbreng van anderen las en de reacties die er op volgden dan wist hij dat ook weeral. Maar uit de vele reacties die ik al las op dit forum is overduidelijk gebleken dat zwijgen moeilijk is. Ge moet er dan ook tegen kunnen dat ge kunt zweten achteraf. Maar Meeuws heeft bijna geen bloed in zijn aderen. Dan kan hij natuurlijk bijna niet zweten. En over dat zwijgen richt je U weeral aan het verkeerd adres. Dergelijke occasies kun je; zelfs niet als een nobody; niet laten voorbij gaan. Maar De Wever staat wel ferm op het filmke. Je merkt dat dit het werk was van een beroepsfotograaf. ![]() En je merkt bovendien wie de belangrijke personen waren. Je zag dat aan de begroetingen en ook aan de distantie die sommigen behielden t.o.v. anderen. Er waren ook eenzame mensen aanwezig die een gratis cola-zero best konden gebruiken. Niet alle aandelen geven momenteel schitterende resultaten. Om dat te overleven moet je af en toe wel een gratis cola op een ander gaan drinken. En die "on the rocks" was even gratis. Dat kun je toch ook zo maar niet laten gaan! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als ge wilt aan haarklieverij doen, meneer Meeuws is ook al in de buurt van die meneer Van der Paal (of hoe hij ook heet) gesignaliseerd. Gezien hij volgend jaar misschien (heel hopelijk van niet, maar soit) een bestuursfunctie kan bekleden in Antwerpen, kan dat ook als zeer discutabel worden beschouwd (als ge wilt haarklieven, doe het dan direct tegoei) als een vorm van schijn van partijdigheid. Het probleem met meneer Meeuws is, dat hij zelf (evenmin als zijn partij) niets te bieden heeft aan de Antwerpenaren, en dus geen ander alternatief heeft dan hersenloos met modder te gooien. Ik woon op zo'n 80km van Antwerpen en ben dus persoonlijk geen betrokken partij, maar ik wil wel helpen verhinderen dat een stel onbenullen als Van Besien en Meeuws een wereldhaven als Antwerpen zouden verknoeien.
![]() |
![]() |
#311 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. tiens ? ik ook ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Minister
|
![]() Bart De Wever skiet sneeuwpiste Aspen in……. Oesje, oooooh….Amaaaiiiiiiiiiiijjjjjjj....
EN….. De Zwitserse ambassadeur was aanwezig op de opening en ook hij spaarde zijn woorden van lof niet. Jawade..... Meneer Wouter van Biezen is dat soms geen belangenvermenging met Zwitserland??? Want er zit veel geld in Zwitserland zulle…..De rijke weetje wel....
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Man, man, en geloof jij dat zelf... Belangenvermenging is het cement dat la Belgique samen houdt... Kom hier zelf nog wat meer de calimero uithangen... er is geen kat meer die u nog gelooft... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Banneling
|
![]() Over welke koekentrommel heeft u het ??? De zeventien miljard die jaarlijks vanuit Vlaanderen verdwijnen richting francofone putten???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is heel raar: eerst komt men met booswicht Meeuws af en als die aan belangenvermenging met Van der Paal zou doen is dat plotseling haarklieverij ![]()
![]() |
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij statutair in tegenstelling tot...