Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 november 2017, 13:47   #901
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
In 2015 Northern Ireland made it illegal to pay for sex. The first prosecution was in October 2017
Noord-Ierland, waar ook op abortus levenslang staat...
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2017, 13:49   #902
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Wij herhalen:
De PVDA haalt haar middelen bij haar leden. Heeft geen rijke en louche financiers zoals de meeste andere partijen.
Oud 26 november 2017, 13:58   #903
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Onjuiste veralgemening. Medische abortus is er toegelaten.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2017, 14:00   #904
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De PVDA haalt haar middelen bij haar leden. Heeft geen rijke en louche financiers zoals de meeste andere partijen.
Is de boekhouding van de PvdA openbaar? Kan ik bijgevolg nagaan of de PvdA geen "ruimhartige financiers" heeft?
Oud 26 november 2017, 14:02   #905
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
inderdaad de westerse maatschappij is uiterst hypocriet.
Hoezo? Mij komt het juist voor dat allerlei moreel betwistbaar gedrag op velerlei wijzen goedgepraat wordt.
Oud 26 november 2017, 14:07   #906
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zeker niet alle prostituées zijn kwetsbaar, of alle klanten dominant. Integendeel moest je weten hoeveel klanten gechanteerd worden, opgelicht of fortuinen uitgeven...

Darknet wil zeggen dat je geen sporen nalaat. Kan gebruikt worden voor perfect legitieme doelen, of door de oppositie in pakweg Saudi-Arabië, door pedofielen, drugsdealers, homo's in landen waar dit strafbaar is, enzovoort.

In de meeste communistische landen is prostitutie verboden, maar wordt het oogluikend toegestaan op voorwaarde dat het de maatschappij niet ondermijnt.
Vietnam en Cuba willen geen Thailand of Dominikaanse republiek worden, landen die bordelen zijn geworden voor westerse (en ook steeds meer niet-westerse in het geval van Thailand) toeristen, daarom kun je in die landen normaal gezien geen meisje meenemen naar je hotel.
Raar dat men nooit spreekt over de stad waar volgens mij de prostitutie als het ware gepromoot wordt ? In Las Vegas bijvoorbeeld. Op iedere hoek van de straat kan je een vrouw bestellen. Ze wordt binnen het uur afgeleverd aan je hotel kamer.
Thailand is er een seminarie tegen.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2017, 14:59   #907
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Warm en koud tegelijk, eens te meer.
Moreel hoogstaand en gewetensvol, dat is het masker van de hypocriete moraalridder. Het masker van oprechtheid is functioneel, het dient om te verbergen dat de moraalridder liegt alsof het gedrukt staat.

Zet de veiligheidspal van je Luger af, als een moraalridder je benadert.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2017, 16:06   #908
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
En Frankrijk? Zweden? Ook levenslang?

Those are different subjects.

[Zoals Jan zei:

Abortion is legal in Northern Ireland but only under strict circumstances: To preserve the life of the mother.

Ik ben tegen abortus in NORMALE omstandigheden, maar dring die opvatting aan niemand op. Het zijn trouwens de vrouwen die (moeten) beslissen en niet de mannen. Hoe ongemakkelijk ook, ik ben voor vrije keuze, omdat ik ervan overtuigd ben, dat vrije keuze het minste kwaad is. Ik hoop dat dat duidelijk is. ]
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2017, 16:10   #909
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Op iedere hoek van de straat kan je een vrouw bestellen. Ze wordt binnen het uur afgeleverd aan je hotel kamer.
Een hele leuke manier om uit de Bijbelband te springen.
Oud 26 november 2017, 16:51   #910
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Raar dat men nooit spreekt over de stad waar volgens mij de prostitutie als het ware gepromoot wordt ? In Las Vegas bijvoorbeeld. Op iedere hoek van de straat kan je een vrouw bestellen. Ze wordt binnen het uur afgeleverd aan je hotel kamer.
Ooit al in Pataya geweest? Heel die stad is een groot bordeel.
Oud 26 november 2017, 17:11   #911
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
En Frankrijk? Zweden? Ook levenslang?

Those are different subjects.

[Zoals Jan zei:

Abortion is legal in Northern Ireland but only under strict circumstances: To preserve the life of the mother.

Ik ben tegen abortus in NORMALE omstandigheden, maar dring die opvatting aan niemand op. Het zijn trouwens de vrouwen die (moeten) beslissen en niet de mannen. Hoe ongemakkelijk ook, ik ben voor vrije keuze, omdat ik ervan overtuigd ben, dat vrije keuze het minste kwaad is. Ik hoop dat dat duidelijk is. ]
Abortus of niet het is de moeder die daarover beslist en niemand anders het is haar lichaam. Idem dito wat prostitutie betreft.
Hier in kenya zijn Scandinaven de grootste varkens.
En natuurlijk is er wel prostitutie in die landen. Gerund door pooiers en zonder bescherming. Dat is het verschil met landen als Nederland.b5

Laatst gewijzigd door tomm : 26 november 2017 om 17:15.
Oud 26 november 2017, 17:24   #912
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Hoezo? Mij komt het juist voor dat allerlei moreel betwistbaar gedrag op velerlei wijzen goedgepraat wordt.
Het westen preekt vanalles waar het zelf niet aan voldoet.
En dan heb ik het niet over prostitutie. Dat is enkel de vrouw of man in kwestie die daarover beslist.
Ik heb het over kolonialisme en neo kolonialisme, de invloed van het grote geld op onze politici, etc.
In Afrika heb je de kerk die zaken als homoseksualiteit, prostitutie, abortus, contraceptie etc wil verbieden.
Met als gevolg een enorme overbevolking, talloze straatkinderen die zich jawel prostitueren voor een kom soep. En priesters die zich vergrijpen aan kinderen die totaal weerloos zijn.
Oud 26 november 2017, 17:30   #913
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is de boekhouding van de PvdA openbaar? Kan ik bijgevolg nagaan of de PvdA geen "ruimhartige financiers" heeft?
De boekhouding van de pvda is heel helder. Er zijn geen grote bedrijven die hen helpen. Alle leden moeten een deel van hun loin afstaan aan de partij.
Oud 26 november 2017, 17:30   #914
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De boekhouding van de pvda is heel helder. Er zijn geen grote bedrijven die hen helpen. Alle leden moeten een deel van hun loin afstaan aan de partij.
Oud 26 november 2017, 17:38   #915
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ooit al in Pataya geweest? Heel die stad is een groot bordeel.
In 1972, een paradijs. Slechts 3 hotels en een klein stadje, een enorme lobster in een houten restaurantje op palen in de zee was 90 bath. Uit nieuwsgierigheid ben ik nog eens gaan zien 20 jaar later. De charme was weg en de boulevard een tippelstraat met honderden hoeren en ladyboys. Ben maar één nacht gebleven. Heb de taxi genomen naar Bangsaen een uurtje ver, rust en geen of weinig buitenlandse toeristen. Pattaya was ooit mooi, nu te vemijden. Ik vermoed dat het nu nog 10 keer erger is.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2017, 18:45   #916
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
In 1972, een paradijs. Slechts 3 hotels en een klein stadje, een enorme lobster in een houten restaurantje op palen in de zee was 90 bath. Uit nieuwsgierigheid ben ik nog eens gaan zien 20 jaar later. De charme was weg en de boulevard een tippelstraat met honderden hoeren en ladyboys. Ben maar één nacht gebleven. Heb de taxi genomen naar Bangsaen een uurtje ver, rust en geen of weinig buitenlandse toeristen. Pattaya was ooit mooi, nu te vemijden. Ik vermoed dat het nu nog 10 keer erger is.
Nu zoals ik al zei een groot bordeel. Een bordeel met meer dan een miljoen hoeren. Westerse toeristen zijn niet langer in de meerderheid, nu vooral Chinezen, Arabieren en Russen. Maar de Scandinaven blijven heel prominent aanwezig.
Daarnaast ook een stad met alles wat je wil tijdens een vakantie. Waterparken, zoo's waar je tijgers kunt strelen, gigantische shopping malls. En overal copies van luxe kledij merken.

Laatst gewijzigd door tomm : 26 november 2017 om 18:47.
Oud 26 november 2017, 18:59   #917
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nu zoals ik al zei een groot bordeel. Een bordeel met meer dan een miljoen hoeren. Westerse toeristen zijn niet langer in de meerderheid, nu vooral Chinezen, Arabieren en Russen. Maar de Scandinaven blijven heel prominent aanwezig.
Daarnaast ook een stad met alles wat je wil tijdens een vakantie. Waterparken, zoo's waar je tijgers kunt strelen, gigantische shopping malls. En overal copies van luxe kledij merken.
Ik betaalde 50 dollar voor een dag varen in 72 voor een groot houten zeiljacht incluis kapitein, matroos en kok. Ze hielpen me vissen enfin ze gebaarden alsof ik viste maar zij deden het werk en de gevangen vis werd aan dek klaargemaakt. Verleden tijd, van Bangkok kan ik wel nog genieten maar geen Patpong of Cowboy Soi.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2017, 19:34   #918
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ken je de overtreffende trap van huichelarij en hypocrisie ? De moraalridder in zijn queeste voor het zieleheil van de hoeren is verdomme zelf 5 jaar taxichauffeur voor de nacht shift geweest in het glazen straatje van Gent.
Hij leefde van die commerce, en komt nu de missionaris uithangen... Om van te kotsen.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2017, 20:02   #919
eno2
Banneling

Standaard

Ja in 76 waren de hoeren ook goedkoper. 200BF. (5€)
Oud 26 november 2017, 21:41   #920
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het westen preekt vanalles waar het zelf niet aan voldoet.
En dan heb ik het niet over prostitutie. Dat is enkel de vrouw of man in kwestie die daarover beslist.
Ik heb het over kolonialisme en neo kolonialisme, de invloed van het grote geld op onze politici, etc.
In Afrika heb je de kerk die zaken als homoseksualiteit, prostitutie, abortus, contraceptie etc wil verbieden.
Met als gevolg een enorme overbevolking, talloze straatkinderen die zich jawel prostitueren voor een kom soep. En priesters die zich vergrijpen aan kinderen die totaal weerloos zijn.
Probeert u bij het onderwerp te blijven?

Wat leert het Westen waaraan het zelf niet voldoet? Wat precies als het om prostitutie gaat?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be