![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#901 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#902 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#903 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#904 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#905 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#906 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Thailand is er een seminarie tegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#907 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moreel hoogstaand en gewetensvol, dat is het masker van de hypocriete moraalridder. Het masker van oprechtheid is functioneel, het dient om te verbergen dat de moraalridder liegt alsof het gedrukt staat.
Zet de veiligheidspal van je Luger af, als een moraalridder je benadert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#908 |
Banneling
|
![]() En Frankrijk? Zweden? Ook levenslang?
Those are different subjects. [Zoals Jan zei: Abortion is legal in Northern Ireland but only under strict circumstances: To preserve the life of the mother. Ik ben tegen abortus in NORMALE omstandigheden, maar dring die opvatting aan niemand op. Het zijn trouwens de vrouwen die (moeten) beslissen en niet de mannen. Hoe ongemakkelijk ook, ik ben voor vrije keuze, omdat ik ervan overtuigd ben, dat vrije keuze het minste kwaad is. Ik hoop dat dat duidelijk is. ] |
![]() |
![]() |
![]() |
#909 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#910 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#911 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier in kenya zijn Scandinaven de grootste varkens. En natuurlijk is er wel prostitutie in die landen. Gerund door pooiers en zonder bescherming. Dat is het verschil met landen als Nederland.b5 Laatst gewijzigd door tomm : 26 november 2017 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#912 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan heb ik het niet over prostitutie. Dat is enkel de vrouw of man in kwestie die daarover beslist. Ik heb het over kolonialisme en neo kolonialisme, de invloed van het grote geld op onze politici, etc. In Afrika heb je de kerk die zaken als homoseksualiteit, prostitutie, abortus, contraceptie etc wil verbieden. Met als gevolg een enorme overbevolking, talloze straatkinderen die zich jawel prostitueren voor een kom soep. En priesters die zich vergrijpen aan kinderen die totaal weerloos zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#913 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De boekhouding van de pvda is heel helder. Er zijn geen grote bedrijven die hen helpen. Alle leden moeten een deel van hun loin afstaan aan de partij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#914 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De boekhouding van de pvda is heel helder. Er zijn geen grote bedrijven die hen helpen. Alle leden moeten een deel van hun loin afstaan aan de partij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#915 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In 1972, een paradijs. Slechts 3 hotels en een klein stadje, een enorme lobster in een houten restaurantje op palen in de zee was 90 bath. Uit nieuwsgierigheid ben ik nog eens gaan zien 20 jaar later. De charme was weg en de boulevard een tippelstraat met honderden hoeren en ladyboys. Ben maar één nacht gebleven. Heb de taxi genomen naar Bangsaen een uurtje ver, rust en geen of weinig buitenlandse toeristen. Pattaya was ooit mooi, nu te vemijden. Ik vermoed dat het nu nog 10 keer erger is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#916 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast ook een stad met alles wat je wil tijdens een vakantie. Waterparken, zoo's waar je tijgers kunt strelen, gigantische shopping malls. En overal copies van luxe kledij merken. Laatst gewijzigd door tomm : 26 november 2017 om 18:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#917 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#918 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij leefde van die commerce, en komt nu de missionaris uithangen... Om van te kotsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#919 |
Banneling
|
![]() Ja in 76 waren de hoeren ook goedkoper. 200BF. (5€)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#920 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat leert het Westen waaraan het zelf niet voldoet? Wat precies als het om prostitutie gaat? |
|
![]() |
![]() |