![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
tot hij hier opdook had ik er nog niet van gehoord. Ik heb dus zelfs geen kader om een gissing te doen. Ik heb ergens gelezen dat hij beroepsmatig met immo betrokken is. Mocht hij ooit beslissingsmacht krijgen (wat hij waarschijnlijk hoopt) dan zou hij direct klaarheid moeten scheppen over zijn relaties binnen die wereld, en niet wachten tot hij "betrapt" wordt om uitleg te geven. Laatst gewijzigd door spherelike : 27 november 2017 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk is Antwerpen redelijk "ver van mijn bed" (zo'n slordige 85km). Maar de haven vind ik van een dermate gigantisch groot belang, dat die nooit ofte nimmer in handen mag vallen van die verzameling tuinkabouters en islam-knuffelaars.
![]() |
#343 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom toch?
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze kunnen bij Samen terecht als ze "tegen de N-VA" en pro "Gents circulatieplan zijn".
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.demorgen.be/binnenland/a...-ons-b8a9109a/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben jij nu zo dom, of doe je dit bewust ??
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 27 november 2017 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hij bekleedt geen bestuursambt bij de stad. Een fundamenteel verschil waarvan ik me terdege afvraag of Hypo de draagwijdte ervan niet beseft, dan wel negeert van zijn partijtucht.
![]() |
![]() |
#348 |
Europees Commissaris
|
![]() Zo is het al jaren.
![]() |
#349 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U kent geen tucht, nog tact. Waar Kneus en Jaak het laten afweten, vinden we u.
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Even terzijde. Ik moet het even hebben over uw islam-knuffelaars. De groene tuinkabouters zijn feitelijk communisten in daden en streven. Daarover ga ik het dus niet hebben. Maar ik zal een sprookje vertellen dat nefast eindigde. Als jongeling ben ik verliefd geweest op mijn eerste. Beiden hebben wij ons best gedaan om iets moois om te toveren tot een nihilistisch feit. Er is dus niks van gekomen. Jaren heb ik geleefd met een beeld in mijn herinnering van haar ogen. Zoiets dat men meestal terug vindt in de ogen van een trouwe hond. Recent; na vele jaren heb ik haar terug gezien. Zij was weduwe geworden. Ook verouderd. Maar wat mij schokte waren die ogen. Zij waren leeg. Niks meer glimp in die oogkassen. Meteen wist en besefte ik dat er niks meer overbleef van het vroegere. Dus feitelijk einde verhaal. Maar er is mij iets bijgebleven. De ogen van een vrouw die ooit spraken en nu dof waren. En nu denk ik met medelijden aan de vrouwen die opgesloten achter een netwerk en in een nikab moeten leven. Niet aan een soortgelijk hoofddeksel waarin men nog de ogen kan zien. Nee dus. In een nikab. En ik heb medelijden. Zij moeten hun leven doorbrengen als opgeslotene. Levenslang. Natuurlijk heeft dergelijke islamistische cultuur voor gevolg dat er minder echtscheidingen zullen gebeuren. De man bezit iets en schermt zijn bezit af van alle contact met de buitenwereld. De vrouw is de slavin zonder rechten dus. En meteen huiver ik. Zullen onze kleinkinderen zoiets vroeg of laat moeten meemaken? Zullen onze mannelijke opvolgers ook dergelijke slavendrijvers worden? Zullen onze vrouwen ook niet meer mogen betekenen dan de slavin te worden? Voor de rest heb ik geen commentaar meer. Ik haat sindsdien dat islamistisch gedoe nog meer. En daar stopt het niet bij. U zelf opblazen omwille van de maagden in het hiernamaals is of kan geen geloven zijn. Het is het zoveelste bewijs dat levende vrouwen koeien zijn die stiertjes mogen baren. Of bewijs mij maar dat een vrouw zich gelukkig zal voelen als hare vent het definitief aftrapt voor beloofde maagden? Voelt dergelijke vrouw zich nog gewenst? Ben ik nu een racist? Ik denk van niet. Misschien wel iemand die teveel empathie heeft voor de vrouw als mens tussen de mensen. En vooral erg vind ik dat zelfs sommige vrouwen; hier grootgebracht; niet beseffen welk gevaar zij lopen en het spelletje mee spelen. En zelfs jongen gaan baren voor IS in een vreemd land. Baarlijke slavendrijvers en baarlijke sukkels. Zij horen samen. Dat wel. Godsdienst dus. Frau Merkel heeft het nog niet door. Niet het begin van alles maar het eindpunt van zot zijn. Maar het verkopen van lucht leent zich wel al eeuwen tot zakken vullen. Was het sprookje mooi? Mag ook wel eens natuurlijk. Anders wordt het ook op deze topic een saaie boel. Maar over de islam ben ik niet begonnen hoor. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 27 november 2017 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nog iets: Voorzitter Abrams betreurt die uitval. "Dit college stapt wel eens over een advies, ja. Maar voel ik mij daardoor gepasseerd? Nee. Iedereen moet zijn job doen. Gebeurt het vaker dan vroeger? Vermoedelijk wel, maar Patrick Janssens deed het ook. Ik begrijp de frustratie en het ongenoegen, maar laten we het vooral over de inhoud hebben." De GECORO is slechts adviesgevend, Fredje.
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Banneling
|
![]() maar nee.
enige wat mij in deze bezig houdt is of BDW dit verdriet nu ook 5 jaar lang in de media gaat uitspelen alsof hij t slachtoffer is, zoals hij bij zijn vorige verdriet gedaan heeft (dat was toen hij JMDD een mes in de rug duwde in opdracht vh ACW) |
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou nog goed in het VB passen, daar zijn ze intussen schor gebruld.
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
en wat zegt de stadsbouwmeester ? : https://www.demorgen.be/binnenland/a...bouw-beee7f16/ Citaat:
...ooit was Antwerpen een torenstad ... dat ging dan wel over 'o lieve vrouwentoren...' veel goeds belooft het niet... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Wever had nochtans laten uitschijnen dat hij een witte ridder ging zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik begrijp U. Mijn empathie is er niet alleen voor vrouwen. Ik heb empathie voor alle slachtoffers. En.....over messen in de rug weet ik alles. Daarom.......misschien? Maar teveel macht verblind een mens voor rechtvaardigheid. Hmmmm! Het ACW dus. Dat verhaaltje heb ik reeds dikwijls gehoord. Zelfs meegemaakt! Voor de rest geen commentaar hier over. De Wever mocht eens denken aan eigen daden vooraleer hij begint te balken in eigen glorie. De VU was toch ook maar een amalgaam partijtje van kazakdraaiers. Veelal wel maar niet iedereen! Ik ben geschokt geweest bij dergelijk vonnis. Het voelde aan alsof ik bij een hoop beenderen werd gegooid in een hoek van het kerkhof. Momenteel heb ik de bril van een sos op. Ik zal een blauwe opzetten. Kan ik ze straks beter ook hun vet geven. Ieder om beurt. Plezant! ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 27 november 2017 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je naar vaste gewoonte nog eens gedriehoekt, in uw streven naar een forum met enkel geestesgenoten?
![]() |
#360 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten we even recapituleren.
![]() Bart De Wever: “Een van de smerigste politieke spelletjes die ik ooit heb meegemaakt” Plooien tussen Van Besien en Meeuws gladgestreken: “WhatsApp-verkeer met Land Invest was een inschattingsfout” Bouwpromotor klaagt Apache aan voor verborgen opnames Citaat:
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |