![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vrijheid om te gaan waar hij wil. D�*t is het puntje wat de mensenrechten betreft, zoals ook duidelijk in het artikel staat. Maar dat mag hij van de regering dus niet, dus dreigen ze er mee zijn dotatie in te krimpen als tegenzet. Het is dus niet zo dat zijn mogelijke inkrimping van zijn dotatie de reden is, dit is een gevolg. Is dat nu zo moeilijk om dat te lezen in dat artikel ?
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 1 december 2017 om 20:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laurent moet ons eens uitleggen hoe hij meer belastingen zou betalen dan dat hij geld heeft gekregen. Door hem "en plein public" verklaard.
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ps, mijne kameraad is het ook niet. ![]()
![]() |
![]() |
#67 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard, hij woont in Tervuren, Vlaams Brabant.
Verder, hij heeft een goed hart en een slecht karakter. Wat is er Vlaamser dan dat?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 1 december 2017 om 20:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op 600 meter van mijn deur.
![]() ![]() Een link aangaande de verplichtigen van onze koninklijke familie. Ook daar zie je puntjes die de Lorre gelijk (kunnen) geven. https://books.google.be/books?id=bkM...%C3%AB&f=false Maar, hij zondigt ook aan andere dingen, zoals hier aangetoond werd. https://vuyewouters.be/2017/01/31/nu...prins-laurent/
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom moet een regering toelating vragen aan een niet verkozen staatshoofd? Laatst gewijzigd door daiwa : 1 december 2017 om 20:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij gaf enkel te kennen dat hij 'het probleem begreep, en er geen graten in zag'. Niet meer dan dat. ![]()
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net op de VRT...
'dotatie of geen dotatie. Het blijft een prins.' En prinsen moeten zich aan de regeltjes houden. En blijkbaar zijn die deels tegen de EVRM...
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de oppositie zit ge altijd met uw twee teelballen in een tang. Het enige wat ge daar kunt doen, is heel erg luid janken. In de hoop dat een paar kiezers medelijden krijgen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik heb geen goesting nu om het op te zoeken. (en laat je nu niet vangen door mij)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij woont in Tervuren en daar gelden geen faciliteiten.
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch is het belangrijkste in gans deze zaak gezegd geweest door Theo.
Er zijn in gans de wereld enorm veel mensen die helemaal niet genieten van enig mensenrecht. Als b. prins zich beroepen op schending van mensenrechten: je moet het maar durven. Dan bewijs je toch pas dat je het noorden kwijt zijt.
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om het even welk werk je doet, waar een beetje verantwoordelijkheid mee gepaard gaat, zijn er regels waaraan je je moet houden wat betreft omgang.
Ik heb in verschillende multinationals gewerkt, zelfs niet als leiginggevende, maar elk jaar was er een verplichte training over wat wel en niet toegelaten was, oa met betrekking tot uitjes, cadeautjes enz... met derden. Dat herhaadelijk overtreden was ook "intrek van dotatie". capiche ? Dus die prins met zijn onverantwoord hoog loon heeft geen enkele reden om te klagen. Zoniet C4, en zoals in de goeie ouwe tijd, verbannen naar Sint Helena.
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hij heeft wél een punt, hoe belachelijk het mss ook wel mag zijn. Zeker als je dit eens leest. (ik had deze link al gepost) https://books.google.be/books?id=bkM...%C3%AB&f=false Nu ja, Laurent, die heeft een dotatie. Maar stel nu dat hij géén dotatie had ? Wat zouden ze dan gedaan hebben ? In bovenstaande link wordt dit trouwens ook aangehaald, alsook het begrip 'rechten van de mens' En dat is ook wat ik hier wat probeer aan te tonen. Het heeft eigenlijk niets met die dotatie te maken, maar alleen dat je als 'prins' niet beschikt over de vrijheden die wij wél hebben. Ik, ik zou niet willen ruilen met hem. Zelfs niet voor het dubbele van zijn dotatie. Never, jamais, niemals, nooit.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 1 december 2017 om 21:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sta me toe om even de zaak helemaal om te draaien. Wat zou jij nu doen moest jij in zijn plaats zijn ? We roepen allemaal om ter hards over onze 'vrijheden', maar als prins, ben je wel de pineut.
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zou een voorbeeld kunnen nemen aan Karel, regent, dus waarnemend koning tot Boudewijn de taak weer officieel overnam. Karel vestigde zich daarna aan de kust, ging schilderen en deed wat hij wou, noemde zich zelfs Karel van Vlaanderen, tot grote woede van de Franstaligen. Maar hij leefde zoals hij wou en deed geen zotte dingen.
Komaan Laurent zou een droomleven kunnen hebben. Ik zou direct ruilen met wat hij krijgt en kan en moet en niet mag en niet moet.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 1 december 2017 om 21:40. |
![]() |
![]() |