![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben wel al verschillende keren naar SA geweest maar niet tijdens een officiële missie met de prins die wel aanwezig was in Dubai. En ik heb geen hoerenlopers te verdedigen. Voor mij draait zo een missie in de eerste plaats om te investeren in een eventuele nieuwe markt of het verbreden van een bestaande markt. Voor mij draait in de eerste plaats alles om geld en uw romannetjes interesseren me geen zier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herinner mij ook een ander interessant verhaal. Over prins Laurent in zijn jonge jaren. Hij maakte een van zijn liefjes, een doktersdochter, zwanger. Wat nu? De heilige Boudewijn had nog maar pas een crisis uitgelokt door te weigeren de abortuswet goed te keuren. Het meisje was nog erg jong en werd niet geschikt bevonden voor het neefje van zijn heilige oom.
Dankzij de bemoeienis van Boudewijn, en met de goedkeuring van een Belgische piskop, werd het probleem opgelost.....met een abortus. Pfffffttt.....
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In deze draad zou het eigenlijk specifiek moeten gaan over Laurent, die met zijn dotatie en zijn afspraken/wetten/.. daaromtrent een probleem heeft, en zich daarbij verdedigt met de stelling dat zijn mensenrechten geschonden zijn.
Hij die een zeer ruim inkomen heeft. Die privaat mag reizen over heel de wereld. Maar gevraagd wordt om geen contacten te hebben met politici en gelijkaardige, tenzij echt privé en discreet. Ofwel wel zulke contacten, maar met het fiat van de minister. Geschonden in zijn mensenrechten dus ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is die fat nu nog niet met z'n lul in z'n bakkes ergens in een steeg in Charleroi gevonden ... prins blubber hangt m'n reet uit met z'n capsones en z'n kostprijs. Stijn Meuris kost niet 0.0001% van wat hij kost en krijgt me zelfs meer aan het lachen. Kan de staatsveiligheid geen lubumbakke doen ?
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Soortgelijk artikel, waar de geur van champagne en Belgische corruptie in doorwasemt: Dossier Eurosystem http://bendevannijvel.com/motief/roz...er-eurosystem/ De mate van geborneerdheid van onze Belgo-fascisten die hier de Lakense pooierij nog durven te verdedigen en 'onmisbaar' achten, is evenredig aan hun eigen schaamteloosheid en het tot�*le ontbreken van enige moraal.
![]() |
![]() |
#248 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat hij te lomp was om er een te halen is niet mijn fout... Maar hij heeft toch nog zijn gratis verkregen rang van marine officier... Maar dat zal niet zoveel stuiken als zijn dotatie... ![]() Citaat:
Dient niet iedereen zich aan deze regeltjes te houden.... Of mag u ongestraft allerlei fratsen uithalen... ![]() ![]() Eerst goed nadenken ,dan antwoorden.... Hij is niet meer of minder vrij dan ieder ander.... Hij moet de regels volgen,nét zoals wij ze moeten volgen... Hij wordt er alleen een stuk royaler voor vergoed dan wij... En hij hoeft daarvoor écht niet te werken,en woont gratis in een villa dat hem ter beschikking is gesteld,en waarvoor de algemene onderhoudskosten,verwarming én verlichting nog voor hem betaald worden door de koninklijke schenking die deze woonst ter zijne beschikking stelt... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 4 december 2017 om 00:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() A ja ?
Hij wou voor iets anders studeren, maar hij mocht niet... Citaat:
![]() Sorry.... (ik lag ff in een deuk) Als je het verschil nog niet kent tussen een prins en een gewone burger.... Waarom zou ik dan eerst moeten nadenken ? Ik zou het anders zeggen... Denk mss eerst eventjes na voor je zulke vragen stelt. En om je een beetje te helpen, al de antwoorden kan je terugvinden in deze draad. ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 4 december 2017 om 00:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn rang bij de marine.... Dat betaald ook hé... Het is zovéél niet als zijn dotatie,maar hij heeft er evenveel recht op... Citaat:
En nou ga ik in een deuk van het lachen liggen om uw koninklijke naïviteit... Ze bestaan écht ,de believers van het koninkrijk die denken dat zij gezegend zijn.... Tja kale..... ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag ik meelachen ?
![]() Je snapt er dus geen jota van, zoveel is ondertussen wel duidelijk, want inhoudelijk heb je totaal niet op de vraag geantwoord. Op al de vorige trouwens ook niet, maar soit. ![]()
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die worden écht wel vergoed mijn beste... Maar soit,het zal echt niet zoveel zijn als zijn jaarlijkse dotatie nu bedraagt... zo ,en kale....nu weer mijn beurt om te lachen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laurent krijgt daar momenteel 0 komma 0 euro voor. En denk je nu écht dat ze hem daar zelfs terug willen na dat schandaal ? Beetje serieus blijven hé. Citaat:
Of lach je jezelf weer uit ? Als jij daar plezier kan aan beleven, mij niet gelaten hoor. ![]()
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je postte hier een link naar de universele rechten van een kind. Daarin staat dat elk kind dezelfde rechten heeft, zonder uitzondering. Dus de voorkeursbehandeling die koningskinderen krijgen is daar een flagrante aanfluiting van. Waar zit dan de commissie die zich bezig houd met de kinderrechten om dit aan te klagen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Banneling
|
![]() Ze koemst anders wel goed kleir. Of Laurent daar voor iets tussenzit (excusez le mot) weet ik niet.
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 4 december 2017 om 06:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laurentje? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U bent nooit op missie geweest en al zeker niet in de nabijheid van het koninklijk gespuis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is zijn verdienste buiten het feit dat hij uit de juiste kut is gekomen? Waarom zouden er uberhaupt prinsen moeten zijn? En zo ja, waarom zou ik dan geen prins mogen kunnen worden? Of telt alleen de juiste kut? Als ik 300.000 euro per jaar zou krijgen om omzeggens niets te doen , dan zou ik mijn bek houden. ![]() |
|
![]() |
![]() |