![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Trouwens: Carles is het beste wat Rajoy's positie in Spanje ooit kon overkomen. Hoerenchance. Hij heeft het meesterlijk benut, die Klootmans-van-de-Schoof.
|
|
|
|
#102 |
|
Banneling
|
Het kerkeren van de Govern is gefrustreerd door de vlucht van een deel . Hun uitlevering is afgeblazen onder de angst voor de houding van het Belgische gerecht. Voor de gevluchten verandert er niets. Tenzij dat ze niet uitgeleverd worden. Een goede zaak voor hen en hun zaak omdat ze vrij kunnen ageren.
Laatst gewijzigd door eno2 : 6 december 2017 om 03:42. |
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Separatisten die niet mogen separeren als ze aan de macht zijn, wat is dat? Dat is zoals leeuwen die wel mogen jagen maar niet mogen doorbijten en killen als ze een prooi gevangen hebben. Natuurlijk is het niet. En erg democratisch ook al niet... Ik neem leeuwen als metafoor voor het geval dat het Vlaanderen moest overkomen |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
1 of 2 minder tanden maken de leeuw?
|
|
|
#105 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En hoe die wetten er gekomen zijn zonder gemor van het onwetend volk, onwetend gehouden tot de dag dat ze tegen de democratie in gebruikt worden maar dan is het te laat... en dat met de volle steun van onze populistische gesubsidieerde media (ik wou maffia zeggen)... Nieuwe titel vandaag in de knack alleen voor hen die de gesubsidieerde maffia betaalde: [QUOTE]is-een-nieuwe-staatshervorming-nodig-het-vlaamse-geld-vloeit-in-stilte-weg[/quote] http://www.knack.be/nieuws/belgie/is...al-935091.html Maar natuurlijk dat is toch democratisch (enfin toch na heel wat francofone, door het centraal gezag voor de 100% gesteunde, chantage) zo gestemd en alle Vlamingen (enfin men heeft ze eerst aan een slaapinfuus gehangen) hebben daar volmondig ja opgezegd... toch die Vlamingen, die hun maffialeiders achterna lopen en die totaal niet doorhebben hoe erg Vlaanderen in la Belgique dagelijks wel verkracht wordt... Neen, neen het zijn de vlaggenzwendelaars die la Belgique boycotten en die moeten afgevoerd worden... En zulke individuen komen hier een grote mond opzetten om die democratie die totaal geen democratie meer is de hemel in te prijzen en te steunen... Terwijl ze gewoon achter de maffia aanlopen en hen hand en spandiensten bewijzen... |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#109 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door dpg : 6 december 2017 om 09:42. |
||
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat zou het probleem zijn geweest. |
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
You Naughty Boy.
|
|
|
|
#112 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het kon perfect dat de rechter hem helemaal niet wou uitleveren, omwille van de andere redenen die de verdediging aanhaalde. In ieder geval ziet zelfs een blinde dat de Spaanse wetgeving middeleeuws hard repressief en staatsgericht is (staatsgericht in tegenstelling met bevolkingsgericht). En alle mensen met een klein beetje verstand zien de grote nederlaag van Spanje: eerst met veel bombarie zo'n aanhoudingsbevel uitvaardigen voor gans de EU, en dan moeten toegeven dat het geen steek houdt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#114 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ze hebben in Catalonie een staatsgreep uitgevoerd.
|
|
|
#118 |
|
Banneling
|
Met de wil van de Catalanen... Hoe kun je dat een staatsgreep noemen? Of bent u tegen het zelfbeschikkingsrecht der volkeren?
Vooral als je, zoals tot nu toe, met zogezegde democratische opwerpingen afkomt... |
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat valt niet onder het zelfbeschikkingsrecht.
|
|
|
|
#120 | |||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Men schrijft het uit, trekt het dan weer in, en nu kom jij zeggen : "slimme zet". Ze zijn gewoon weer terug waar ze stonden. Iemand die 2 stappen voorwaarts zet en dan weer 2 achterwaarts heeft wel wat calorieën verbrand, maar vooruitgaan doet ie niet. Maar het is wel grappig dat jij en anderen altijd zeggen dat het Spaanse gerecht volkomen onafhankelijk is, maar dan is het plots wel een slimme zet van Rajoy... Citaat:
Het klinkt als iemand die in een gevecht een oog is kwijtgeraakt, en dan naar zijn neus wijst en zegt "kijk, zie je, hij is niet gebroken, nog even stevig als voorheen!"
|
|