![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1481 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1482 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de periode van 15 dagen voorbij zal zijn, hebben we een juridische waarheid. En die is dan finaal de waarheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1483 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij is altijd onschuldig geweest, maar is nu moegestreden, wil naar huis, wat ik volledig versta, geen wraak nemen tegen de mensen die hem in die situatie hebben doen belanden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1484 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1485 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Blijkbaar doet het wat dat Johan finally verlost is vd vieze lama's enz. Pfffft en dat is verondersteld van een volwassene te komen... 😲😲 Laatst gewijzigd door bembem : 6 december 2017 om 14:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1486 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door bembem : 6 december 2017 om 14:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1487 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijkbaar lijdt je aan selectieve Alzheimer. ![]() ![]() ![]() Je bent keihard door de mand gevallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1488 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb hier godverdomme niets te vergoeilijken! Je persiste et signe! Zonder dat gij u hier met uw stomme wafel het nodig vond oude bijdragen op te rakelen, waar ik steeds duizend percent achtersta, had ik het gewoon gelaten voor wat het was. Maar met uw smerig toontje alsof ik me nu met schaamte moest verbergen moest ik wel reageren dat ik niets terug nam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1489 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En is er niet zoiets als "corrupt" of "niet corrupt". Er bestaan daar "duizend tinten grijs" in, afhankelijk van de situatie of de persoon. En zoals ik al zei "eerlijk duurt het langst", als je begrijpt wat ik wil zeggen. Als je meer wil weten zul je het aan Johan zelf moeten vragen, van zodra hij vrij is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1490 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Johan wil, kan hij officieel klacht tegen U indienen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1491 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan raven & ranten zoveel je wil... Een onschuldige medeforummer met naam en toenaam lynchen zal niet schandalig zijn ![]() ![]() Het vermoeden van onschuld primeert altijd, behalve bij het wolfpack van Forum hier. Rook je nu of rook je niet? Kwestie van een te controleren of je wel 100% drugsvrij bent zoals je beweert. Laatst gewijzigd door eno2 : 6 december 2017 om 18:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1492 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1493 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1494 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nog eens ik zou dit zo gelaten hebben maar gij samen met ENO hebben mij verplicht te reageren door de schande in mijn kamp te leggen. Ik heb van gans mijn leven van dicht of ver nog nooit met drugs te maken gehad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1495 |
Banneling
|
![]() Het is ongewoon voor een zakenman om aan dergelijke onthouding te doen: geheelonthouder, niet roker. Ik hoop dat het waar is. In dat geval: gelukgewenst.
Een suggestie als ik mag: breid je bewonderenswaardige onthouding uit tot de onthouding van forum-lynchpartijen. Laatst gewijzigd door eno2 : 6 december 2017 om 18:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1496 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wacht op zijn klacht. Ik laat door mijn raadsman gans zijn Boliviaans dossier opvragen om mij te verdedigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1497 |
Banneling
|
![]() Komaan. Elke rechtsstaat kent vermoeden van onschuld. We zouden goed af zijn anders. En hij is vrijgesproken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1498 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen enkel bewijs, alleen dixit mijnheer Bollen. En hij krijgt eventueel de vrijheid terug maar dat wil niet automatisch zeggen dat hij onschuldig is verklaard in zijn betrokkenheid in deze drugszaak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1499 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Betrokken jis hij ja. Buiten kijf. Door foute inschatting van potentieel gevaar van wat gaande was. Maar drugdealer en drugproducent nee. Geef toe dat je fout was en beter nog: verontschuldig je naar een medeforummer toe en spons erover. . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1500 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij moet wel een persmonopolie hebben... Het betekent zeker niet dat hij schuldig is in jouw termen: drugsdealer en drugsproducent. Je maakt je belachelijk. |
|
![]() |
![]() |