![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na de periode van lopende zaken, willen al diegenen die hun levensonderhoud ervan afhangt nu eenmaal ook een toekomsttraject. Er zal maar een probleem ontstaan, moest in 2019 een Michel II + cdh geen meerderheid vinden. D�*n zij we vertrokken voor minimum 6 maanden gelul. Anders zal het snel gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Minister
|
![]() Vande Lanotte stelde ondemocratisch na de verkiezing toen duidelijk was de mensen NIET voor links gekozen hadden: “ de kiezer heeft altijd gelijk, maar nu heeft de kiezer ongelijk”
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PS is zodanig gekrompen, dat zij geen eisen meer KUNNEN stellen. Magnette zal blij zijn als hij nog een regionale coalitie kan samenstellen met MR zonder deelname op federaal vlak. Anders blijft zijn partij volledig langs de kantlijn staan. SPA kan het volledig op haar buik schrijven, die hebben geen enkele hefboom in handen, en PS zit niet in een positie om hen te kunnen helpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=A1PAO3jgmXY |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Komt er een schandaal/sjoemel/graaien/corruptie uit in Vlaanderen dan springen de “Broeders” van de ander kant van het land tot zelfs uit EU in om afleidingen maneuver te lanceren en er een taal kwestie van te maken, om hem te beschermen zodat ze kunnen verder sjoemel, daarom word federaal, senaat, Sjoemel Brussel enz. in leven gehouden… en >>>> de laatste jaren alles af te werken, om te buigen als de GROOOOOOTE schuld van NVAAAAAA. Alsof de mensen deze wan toestanden na al die jaren niet door hebben!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Daar tegenover staat de vijandigheid tegen NVA en dan kiezen sommigen in zelfmoord modus nog liever voor extreme politieke stekingen, die zelf zoals Agalev-groen nooit open en eerlijk zijn dat ze extreem links nastreven en buitenlandse politieke werkwijzen importeren, zich verbergen onder groen camouflage net. Terwijl al die extreme partijen dictatuur DNA in hun ideologie zitten hebben. Begrijpen wie begrijpen kan. Oooooo wat ben ik jaloers op het Zwitserse politieke systeem waar de mensen beslissen en niet de partijen manipuleren!.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als ik letterlijk lees wat je schrijft Panda dan weet ik dat je beseft waar het om draait. Dat toekomsttraject bepaalt volledig waarom er nog steeds een nationale regering is. Blijven beweren dat de Vlaming niet voor separatisme zou zijn is momenteel juist. De burgers denken momenteel vooral aan hun leeglopende zakken. De dag dat ze het door krijgen vrees ik voor de hele regering. Tot zo lang kan het feest nog doorgaan ondanks de vele waarschuwingen. Maar als de safe geen geld meer bevat zal ook de euro van de simpelen vallen. Wat ons recht houdt is de enorme inflatie; ook vooral op kap van de spaarders; en het gratis geld dat maar bijgedrukt wordt voor onze economie. En een overheid die de banken niet het risico wil laten lopen door de spaargelden zelf te beleggen in risico-aandelen. Daarom worden de aandelen-winsten kunstmatig hoger gehouden. En op kap van die beleggers maken veel bedrijfsleiders grote sier. Geen probleem echter. Daarvoor dienen falingen. We geven ongestraft te veel geld uit van een ander. Maar het is bij het einde van de rit wel die ander die zijn geld kwijt is. Maar eens zal de puzzel voor de zoveelste keer instorten. En dan? Dan zullen de sprookjes van het pannenkoeken huisje tijdelijk weer niet meer geloofd worden. De kleine man is veel te kort van memorie. Hij moet kunnen dromen. De mier heeft afgedaan. Maar hij beseft het nog niet. Hij wil het niet beseffen. Dromen kunnen te mooi zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat kan ter linker zijde, hiervoor zijn veelal Groen en PvdA goed. Of bij rechts, dan kom je bij VB uit. Om dan te zeggen dat dat allemaal racisten zijn, is veel te kort door de bocht.
![]() |
![]() |
#170 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Europa het sjoemel merk over zal nemen en ….. Vlaanderens democratische (droom) gewoon géén optie meer is! Omdat dan gans België door de mega schulden onder curatele zal zitten! Waardoor schijnheilig de Belgische broeder en zuster partijen CD&V-cdH, PS-sp.a, MR- OpenVLD, Agalev-groen-Ecolo, PVDA- PTB gezamenlijk zullen verklaren dat Europa nu de baas is en het Vlaams project niet meer te zake is! allen daardoor nog federaal gedacht mag worden......opgelegd door curator EU Surrealistisch paraplusysteem sjoemel merk België, liegen en bedriegen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
Toch niet voor Groen of PvdA? Of moet je je stem dan maar weggooien? Ik vind het gemakkelijk gezegd.
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Feitelijk is dat zelfs mijn zorg niet meer; uw democratische droom. DE schulden zijn er. En wie heeft ze gemaakt? En ze zullen moeten betaald worden. De vraag die ik mij stel is :"Wie zal ze kunnen betalen?" De werkmens? Dan moet hij wel werk hebben natuurlijk. Het internationaal kapitalisme veegt aan dit facet zijn voeten. Werk zal er op termijn alleen nog zijn voor dezen die willen werken aan een hongerloon. Dat dijdrukken van gelden en al die faveurkes die men aan onze bedrijven schenkt om ons recht te houden zullen op termijn niks oplossen. Men blijft smossen met geld. Degenen die hun zakken hebben gevuld en genoeg hadden om hun geld in waardevolle zaken te beleggen zullen op hun jachten in de hele wereld hun voeten vagen dat wij hier rapen zullen eten om niet om te komen van honger. Mijn vader heeft die tijd trouwens meegemaakt. Na de school was het sprintend huistoe om den dikste boterham te bemachtigen. En een gestolen raap in het veld was welkom om de maag te kunnen vullen. Peren en appelen was voor de dorpsnotabelen. Gelukkig was er nog vis. Van hazen; konijnen of fazanten moest men af blijven. Daar werd niet mee gelachen. Een paar maand Leuven Centraal was een weggevertje. Maar geen nood hoor. Momenteel hebben we genoeg steenmarters om al dat andere ongedierte op te vreten. En de vis.....die is voor de ten onrechte beschermde aalscholvers. Goddank! Mochten deze tijden terug aanbreken dan hebben we tenminste deze laatsten nog om op te vreten. Groene jongens of niet. Als je honger hebt smaakt alles. ![]() Goddank hadden we af en toe nog een haring onder de oorlog. Want indien niet zou de helft van de overbevolking toen reeds verdwenen zijn. Maar ook weeral geen probleem. We voeren massaal bruine mannekes in. Die gaan hier vijgen en dadels kweken als het zover is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
Iemand die niet tevreden is met het beleid (en die zullen er altijd zijn), maar niet links denkt, moet ook kunnen stemmen, nietwaar? En hij wil toch stemmen voor een partij die wel de kiesdrempel haalt? Welja, veel keuze zal die niet hebben. Uw redenering houdt in dat die mensen dan maar moeten blanco stemmen, waarbij ze dus niet in het parlement vertegenwoordigd worden. Bovendien stoor ik mij enorm aan uw denigrerende "saucissenvolk" en dergelijke meer. Die mensen waren dus geen "saucissenvolk" het moment dat ze hun stem aan SP.a, Groen, CD&V, O-VLD, etc. gaven? Maar van het moment dat ze van stem veranderen zijn het plots marginalen? En mochten ze morgen opnieuw voor één van die andere partijen stemmen, dan worden het plots weer verstandige burgers? Kinderen proberen ze soms ook minder te doen snoepen, door te zeggen dat snoepen "dom" is. Werkt dat echt met volwassenen? Of zit de domheid eerder bij zij die dergelijke doorzichtige argumenten hanteren?
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 10 december 2017 om 00:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
|
![]() Een zeer goede peiling dit, op naar een independista meerderheid en doorbraak van het cordon sanitaire, dat niet met racisme te maken heeft, maar de levensverzekering is van de Belgische staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-het blok is een racistische partij (cfr 70 puntenplan waar PhDW trots op is) -jij zegt : kiezers die rechts denken, en ontevreden zijn met het beleid kunnen niet anders dan op het blok stemmen -en dan is jouw (foute) conclusie : dus zijn zij geen racisten Sorry hoor, 0/10 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Best niet teveel tijd en energie in steken om tegen dergelijke fanboys te discussiëren. |
|
![]() |
![]() |