![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu ook niet overdrijven, één overwinning sinds hun aantreden als geslagen hond in de MR-regering.
![]() |
![]() |
![]() |
#3182 |
Minister-President
|
![]() Belgie was dan ook niet zo groot(s) Als congo...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3184 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
blijkbaar belangrijker is dan de verfransing van Grimbergen tegen te houden. Of anders een zeer domme Vlaming die niet weet dat Parking C op Vlaams grondgebied ligt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3187 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ze asfalt en beton zien beginnen de Vlaams-nationalisten aan hun flurk te trekken. Kijk maar naar hun kust en hun parking C.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3188 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vlaams-nationalisten trekken aan hun flurk wanneer ze beton of asfalt zien en ruiken. Hun kust en parking C is daar het mooiste bewijs van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn de Vlaams-nationalisten de tegen het volbouwen van Parking C zijn en de Belgicisten die er voorstander van waren . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles is goed bij de Vlaams-Nationalisten om op Franstaligen te spuwen maar dit heeft geen effect bij de Franstaligen. Ze lachen ermee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen thuis onder elkaar ?? Dus zijn die faciliteiten in de Vlaamse Rand niet meer nodig ??
![]() |
#3196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou ook niet te hoog oplopen met het Engels en Frans dat een doorsnee Vlaming spreekt dat is ronduit een ramp. In de plaats van veel Vlamingen zou ik eerst een inspanning doen om andere basistalen zoals Engels en Frans treffelijk te gebruiken en niet teveel op Franstaligen te schijten want velen doen een inspanning. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Helaas altijd gebuisd of duits in het middelbaar en mijn frans is van miserabel niveau. Ik vond die vakken bijzonder moeilijk. Ben ik nu dom, of is uw stelling dom ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duidelijk niet, hé.
Indien wél, dan stond dat gebouw niet lelijk in de weg; dat kan ik u garanderen ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe minder asfalt of beton op mijn Moeder Aarde, hoe beter. Maar ik ben eigenlijk geen Vlaams-nationalist. Wél tégen België, dat spreekt vanzelf. Mijn voorstel: maak van parking C een bos, liefst met berken en beuken en hazelaars en kastanjebomen en zo voort. Bouw het 'nationaal' stadion in Charleroi. Ook de Walen mogen een centje méé pikken van wat het ooit op zal brengen, nietwaar?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |