![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zonder technische en theoritische kennis en inzicht kan je nergens overleven. Het geeft je inzicht en andere denkwijzens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Onderwijs reikt u enkel de tools aan.
Je moet maar zelf zien wat je er mee doet. Als je niet kritisch denkt, is dat jouw probleem, en niet dat van het onderwijs. Wat wel is, dat het aantal leerkrachten dat u aanzet tot kritisch denken fors afneemt. De generatie die dat deed, is nu in massa op pensioen aan het gaan en hun opvolgers (bachelor onderwijs) zijn niet de grootste lichten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat zal t volgende zijn ? mss ben je ook slachtoffer van positieve discriminatie van vrouwen en allochtonen of zo ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onderwijs is niet slecht maar zeker niet onontbeerlijk om het te maken. Daar zijn genoeg voorbeelden van in deze wereld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel zaken zijn juist ontwikkeld door de kritisch denkend vrouw, die haar eisen stelde aan haar man. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U geeft ze als verjaardagsgeschenk een voetbal of een tennis racket. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit moet niet noodzakelijk schools onderwijs zijn. Dit kan ook zelfstudie zijn, zelfontwikkeling met behulp van derde. En men moet daarom geen papiertjes gaan behalen om die kennis te kunnen bewijzen. De vele voorbeelden in de maatschappij, geven juist het bewijs daarvoor. Om dergelijke successen te halen, moet je het geluk hebben om; over de juiste kennis te beschikken. om op het juiste tijdstip op de juiste plaats te zijn. om de juiste mensen rond je te hebben. om over de juiste invloed te beschikken. om op het juiste ogenblik het juiste inzicht en inschattingsvermogen te hebben. Neem 1 van die factoren weg bij alle succesvolle personen in onze maatschappij en ze verdwijnen in de massa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dan worden ze te lui.
Een echte bal en een echte tennis racket. ![]() p.s. Sportscholen moet men ook niet onderschatten hoor ... ![]() In vroegere tijden duwde men de kinderen in een bepaalde richting van thuizen uit. Je moest dokter worden je moest ingenieur worden Je moest apotheker worden Je moest Latijn volgen Naast al dat opdringerige gedoe hield men geen rekening met dat het kind 'him or herself' daar interesse voor had. In véél gevallen kan je dat als je als ouder goed oplet als snel merken maar sommige mensen hebben daar de kans niet voor omdat ze zelf uit werken gaan en als ze thuiskomen er geen 'verdere aandacht' meer aan schenken. Je kan dat best snel zien waar de interesse van een kind ligt.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 december 2017 om 11:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zelfs als ze talentvol zijn hebben ze nog de factor geluk nodig om het binnen die sectoren te kunnen maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is zo inderdaad. 2
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn vrouw heeft het professioneel nochtans heel ver gebracht.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 12 december 2017 om 11:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vrouwen denken juist véél te kritisch...
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De dag van vandaag moet je toch proberen u goed te scholen.
Technisch of gewoon...als het maar goed is. Anders ? Eeuwig knaap.
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het een belangrijk bestanddeel van het dieet zou vormen, is een lang gegaarde stoofpot 1 van de veiligere opties.
![]() |