![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soit, ik ga andere mensen ook nog even de kans geven om hun mening over links en rechts te geven.
Ik moet mijn kiekens eten gaan geven.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 19 december 2017 om 13:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() bommakes die met kleingeld gepast betalen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dingen die 'viraal' gaan.
De enige reden waarom dingen 'viraal' gaan is omdat media veel te veel aandacht geven aan instagramaandachtshoeren en dergelijke. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 19 december 2017 om 14:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dikke BMW's
Het probleem met de niet-functionerende richtingsaanwijzers is namelijk structureel en kan niet met sjoemelsoftware opgelost worden. Raus damit!
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees eens een nieuwe uitgave van uw moppenboek, niet die van 1950.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb eigenlijk geen ergernissen. Behalve misschien kinderen in het openbaar vervoer. Men zou beter handgreepjes en voetsteuntjes aan de buitenkant van de wagon/tram/bus aanbrengen waar de kindjes dan mogen opstaan/aanhangen.
En ook rugzakken op het OV. Die dragers denken dat ze een normaal volume innemen maar zijn twee keer zo dik en pletten zonder scrupules alles rondom hen. Misschien zou men beter een haak achter de wagon/tram/bus aanbrengen waar rugzakken en hun dragers aangehangen worden, in een seriëel lint om zo achteraan langs de grond mee te reizen. En misschien ook mensen die rondwandelen met een smartphone. Misschien zou men beter wat valkuilen en slingerende sloopkogels in de straten aanbrengen om hen duidelijk te maken dat ze beter zouden kijken waar ze lopen. Verder gaat alles goed.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 19 december 2017 om 18:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Richtingsaanwijzers....
Ze verstoren de zorgvuldig gekozen grijs metallisé kleurbalans van onze automobielen en veroorzaken irritatie aan de ochtendelijke oogbollen....
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik wil daar wel een compromis over sluiten. Geen witte camionnetten meer, maar dan enkel als we alle linkse partijen, stromingen en middenveldorganisaties verbieden en hun leden voor de rechtbank brengen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het kan nog erger: bommakes die denken dat ze gepast gaan kunnen betalen, een half uur hun portemonnee ondersteboven aan het zoeken zijn, om dan tot de conclusie te komen dat ze er niet geraken en met een briefje gaan moeten betalen, dat natuurlijk in hun andere portefeuille zit, en dan tergend traag al hun wisselgeld nog staan weg te steken in de weg van de volgende klant
D?*t is pas irritant |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fietsers met een fietskar achter hun gat die rechts voorbijsteken
![]() Bijna mijne nek gebroken vandaag.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bommakes die,het lukt iedere keer weer,aan de kassa verschijnen met aankopen waarvoor de aangekondigde kortingsaktie pas vanaf volgende week maandag geldig is ......
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schitterend voorstel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verplichte scanning van de ID card aan de kassa, als bomma (arbitrair : vanaf 70) naar de winkel gaat tijdens de week na 17 u of tijdens het WE dan moet ze automatisch 5% ergernistaks betalen. Bij pogingen om met kleingeld te betalen : +15% (eerste overtreding, daarna +20%) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fietskarren moeten ofwel verboden worden, ofwel wegbelast. of weggepest met verkeersdrempels om de 100 meter. We hebben één keer hippies gehad, dat was voldoende.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Next !!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die wagens hebben ook problemen met de magneten voorin waardoor die altijd aan mijn wagen hangen
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oikofoob
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 19 december 2017 om 20:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 19 december 2017 om 20:57. |
|
![]() |
![]() |