![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was 't maar waar...
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaar die vistrap in Oostende.
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() Je mist het punt hier wel. Het probleem is niet dat het online staat in 1 of andere rioolgazet. Het probleem is dat het op een door de belastingbetaler gesubsidieerde nationale staatszender kwam.
Ik wacht vol spanning op uw tegenargument.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu ja, voor degenen die het verschil niet zien tussen een aanmoediging door enkele extremen, of een aanmoediging door een groot gedeelte van de franstalige gesubsidieerde media, zal het wel hopeloos zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp die mensen niet, Theo zou minstens een Gruppenführer-uniform moeten hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik zag in Theo ook veel meer een Wehrmachter eigenlijk ... Laatst gewijzigd door Anna List : 20 december 2017 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
voor een 'tegenargument' te krijgen, moet je wel eerste wel een geldig argument plaatsen. try again.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 20 december 2017 om 14:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de praktijk is het 'Duveltje'. Ter zake, mode, een Hugo Boss uniform voor Theo vind ik het mooiste.
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah nee? Tis er eentje van de britten zeker?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boss Orange is mijn favoriete merk, ben ik nu een Nazi?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() U kunnen ze ook alles wijsmaken, hé!
De 'linkiewinkie' media komt met het verhaal van een 'nazi uniform', en gij (en ongeveer alle zelfverklaarde slimmeriken op dit forum) trappen erin met beide voeten. Zelfs al zeg ik u dat het geen nazi uniform is, dan nog ziet gij het niet! Ge moet wel bereid zijn tot een inspanning en uw ogen open te trekken, hé, maar ziet gij een SS symbool op dat uniform?? Kijk eens goed! |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat geloof jij zelf...? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je ziet, het leven kan toch zo simpel zijn. Zelfs Hitler was geen nazi, want geen SS.
![]() |
![]() |