![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Himmler moest hem er op wijzen dat dat allemaal partizanen waren die eraan moesten, tot de laatste man. Ik bedoel maar, als men in de einzatsgruppen de draagwijdte niet volledig begreep...
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 21 december 2017 om 03:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 december 2017 om 04:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die een aanslag voorbereidt kan worden vervolgd. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 21 december 2017 om 08:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
kostelijk! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze morgen werd weer campagne gevoerd voor Theo op radio 1. Nu in de persoon van Eric Van Rompay. Verontwaardigd doen dat Theo zich van niks aantrekt en dat hij er nog populair door wordt ook. De verbazing in zijn stem sprak boekdelen. Die mens begrijpt er dus oprecht niks van.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1 procent psychopaten is nog een goede score dat Vlaanderen behaalt tegenover de rest van de wereld.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 21 december 2017 om 08:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
![]() Dus de marjoretten uniformen tijdens het nazi bewind waren ook nazi uniformen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
Als ge dan nog niet weet hoe een nazi kostuum eruit ziet. En dan heb ik nog niet over al die films en series op tv! |
|
![]() |
![]() |