![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds enkele dagen eigenaar van een Motorola G5s smartphone.
Mijn oude trouwe Samsung clamshell gaf plots de geest en bovenstaande kon ik gratis op het werk meenemen dus uiteindelijk toch maar overgeschakeld op smartphone. Veel verder dan wat rondprutsen op iPad ben ik met zo'n dingen nooit gekomen maar op't eerste gezicht werkt dat allemaal vrij gemakkelijk. Ik moet 'em natuurlijk enkel nog vol apps zien te proppen om mee te zijn. Welke apps moet ik dringend installeren en waarom? Let wel: facebook, instagram, snapchat, twitter en verdere sociale mediatoestanden moet ik niet. Enkel apps die ik niet kan missen en die mijn leven keihard gemakkelijker gaan maken graag.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waterpas app.
Da's zowat het enige dat er bij mij op staat
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Whatsapp, Fidme, Mobile Banking, Vivino, Cost Split, Payconiq, Takeaway.com, Polarbeat, Strava, TV Cast, Soundcloud, Spotify. Dat zijn naast bellen en mail de applicaties die ik vrij vaak gebruik.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vind de app van het KMI ook zeer goed. Merkelijk betere en correctere buienradar dan die van "buienradar" zelf.
Vivino heb ik ook. De bankcontact app om snel via QR codes geld over te zetten is ook handig. Splitwise, ook zeer handig |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Parkmobile, Waze, Here WeGo, LastPass, Microsoft Authenticator, Spotify.
Al vernoemd: bancontact, banking apps. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ik haat apps. Is daar ook een app voor?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wunderlist - ge kunt de app delen met de wederhelft, ge creert lijstjes (boodschappenlijstje, verjaardagslijstje) en deelt die met iedereen die dat ook nodig heeft
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een zaklamp-app is wel handig.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een app dat uw vrouw vertelt dat ge vroeger naar huis komt is ook niet mis.
Voor de lieve vrede.
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik zou niet kunnen bedenken wanneer ik die nodig zou hebben of zou gebruiken. Als ik thuis een waterpas nodig heb gebruik ik wel een echte en onderweg ofzo heb ik nog nooit echt gedacht:"Shit, had ik nu maar een waterpas bij de hand." Lijkt me ook niet echt nauwkeurig, een waterpas van een goeie 10 cm lang...
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Qua betalingen ben ik de nog een beetje rond aan't snuffelen. Mogelijkheden genoeg blijkbaar (mobile banking, bancontact, payconiq,...) maar ik moet nog even vergelijken welke het makkelijkst/breedst inzetbaar is. Qua sport heb ik niets nodig. Ik ga wel regelmatig mountainbike rijden en dan laat mijn fietscomputertje de tijd, snelheid en afstand zien. Meer dan voldoende voor mij. Muziek lijkt me wel handig maar daar ben ik bezig met een gedeelte van mijn uitgebreide muziekcollectie te uploaden naar Google Music en dat werkt voorlopig precies prima.
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Google skymap, als je benieuwd bent wat dat lichtpunt aan de hemel juist zou kunnen zijn.
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het wordt wel interessant met die Lastpass want dat is iets wat mij wel handig lijkt. Regelmatig een gebruikersnaam en paswoord ingeven vind ik lastig. Op mijn thuiscomputer genereert Sleutelhanger die paswoorden bij en vult ze desgewenst zelf in waar nodig en dat is handig. Aangezien mijn smartphone een vingerscanner heeft lijkt een app die mijn gebruikersnamen en paswoorden bijhoudt en invult na een simpele vingerscan me wel handig. Die Lastpass lijkt me precies iets in de stijl dat ik zoek. Ik moet alleen nog effe nakijken of de fingerprintscanner in mijn telefoon compatibel is met die app want in de beschrijving heeft men het vooral over Samsumg telefoons en bepaalde types vingerscanners. En ik zit natuurlijk weer met Motorola... Goeie tip!
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs als ze gewoon op tafel liggen. De horror lijkt me dan ook dat mijn vrouw ze zou kunnen doorsturen naar mijn gsm. Toch bedankt.
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() tiny scanner
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zit standaard in mijn telefoon, een zaklamp-functie.
Geeft een app extra mogelijkheden ofzo? In sommige gevallen zou gekleurd licht wel handig zijn maar ik weet niet of dat (met of zonder app) mogelijk is.
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien is die Google skymap vergelijkbaar. Ga ik zeker eens bekijken! Thx!!
![]() |