![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Ge snapt het niet. Ik zeg niet dat een wapen en een joint hetzelfde is. Ik wijs gewoon erop dat hoe de overheid omgaat met drugs net hetzelfde is als met wapens. En ik wijs erop dat blowers een voorstander zijn om dat te veranderen, maar inconsequent zijn als ze de methode voor wapens niet willen veranderen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ge leest niet wat ik schrijf. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als mijn waterleiding lekt heb ik geen nood aan eentje die me precies kan uitleggen hoe dat komt, maar aan iemand met poten aan zijn lijf die dat kan fixen. Laat staan iemand met een totaal nutteloos diploma zoals sociologen of antropologen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Woninginbraken dalen in heel het land maar stijgen in de stad Antwerpen.
Hoe kan dat ? Met Super Bart ? In het begin van zijn termijn schoof hij nog budget voor onderwijs naar de politie ... ![]()
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel, 'k doe mee, en de volgende zal een 18y Aberfeldy zijn.
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is bewezen dat dit sowieso psychische problemen teweegbrengt. Vraag het maar eens aan de begeleiders in de instelling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() “Antwerpen-Noord is een openbare stortplaats geworden”
Het district waar de coalitie SP&A, Groen! en PVDA+ zo'n schitterend werk leveren, de bloembol van de multiculturaliteit ... dezelfde mensen willen na de volgende verkiezingen heel Antwerpen besturen. Ze krijgen met al hun tolken, maatschappelijk werkers, subsidies en andere onderdanigheid niets gedaan van hun kiezers. De meest elementaire dingen als kak niet in portieken krijgen ze niet uitgelegd. Het eiland in de LEZ. In Borgerhout gelden andere regels. Vervuil zo veel mogelijk. De wereld is een stort. Volg De Boeken naar het aards paradijs.
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fail ![]()
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het hele Noorden van Antwerpen is één grote stort en het breidt nog uit.
Tijd voor Ättestupa. Laatst gewijzigd door Vlad : 28 december 2017 om 10:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet dat dan ? Ook buiten de ring zie je meer en meer stort opduiken.
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goeie vergelijking!! Proficiat! Al gaat ze natuurlijk voor geen meter op. Met cannabis kan je dat perfect doen omdat er in ons land geen dode of gewonde meer gaat vallen dan wanneer cannabis illegaal was. Cannabis is immers weinig giftig en dodelijke ongevallen gebeuren zelden of nooit. Als u de deze denkwijze gaat doortrekken naar iets wat wel dodelijke gevolgen kan hebben gaat de vergelijking natuurlijk niet meer op. Maar dat had u blijkbaar niet door toen u er een karikatuur van maakte en over bazooka's begon te toeteren. In ieder geval: de poging was verdienstelijk maar sindsdien bent u al meermaals hopeloos door de mand gevallen.
![]() |
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Wever ging toch voor zero tolerance. Die strategie maakt deel uit van een grotere strategie : broken window.
![]() |
#259 | |||
|
![]() Citaat:
Weinig giftig? hahahaha! Dat is de grap van de eeuw. Al die blowers die in een instelling zitten met psychoses en paranoia, komt dat dan van hawai pizza? Dus iemand die geblowd heeft en in een wagen stapt, die zijn reflexen verminderen niet, en die veroorzaakt geen ongevallen? Als ge zo een sprookjes echt gelooft, dan is het echt erg! En ik spreek niet eens van alle longproblemen die joints veroorzaken, en ik wil er u ook op wijzen dat breivik drugs gebruikte om zijn geweten te onderdrukken om zo naar believen jongeren af te schieten op een eiland. De terrorist die inreed op een Berlijnse kerstmarkt had cannabis in zijn lichaam. En gij doet hier alsof cannabis totaal onschuldig is.... ![]() Citaat:
Uw redenering is PERFECT toepasbaar. Citaat:
Bovendien gebruikt ik uw woorden voor 99%, ik verander gewoon af en toe het onderwerp. Heel uw EIGEN redenering is 100% intact. Hahahahaha! 'meer maals door de mand'! Hoeveel keer heb ik dat al gehoord van extreem rechtse foorapen, complotnutters, religieuze fundamentalisten en ufo believers op dit forum! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon om bij de zaak te blijven. Argumenten als deze hoor je immers al te vaak als het over legalisatie van drugs gaat. "Dan kan je evengoed moord/diefstal/overdrevensnelheid/inbraak/... legaliseren." En al te veel mensen (die in plaats van even na te denken tegenwoordig vooral een mening vormen alnaargelang wat ze op facebook lezen) gaan daar in mee. Vandaar dat ik toch altijd even de moeite doe om zulke uitspraken even te ontkrachten. Kleine moeite om de heersende trent van "ik heb dit al vier keer op facebook gelezen dus ik ben vanaf nu een expert in deze zaken" of "Wat ik roep kan best complete onzin zijn maar samen met mij roept half facebook hetzelfde dus kom maar op!" te trachten te counteren.
![]() |