![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moet Francken ontslag nemen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
11 | 15,49% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
60 | 84,51% |
Aantal stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#921 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#922 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#923 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zo koosjer (!) is het dus blijkbaar toch niet.
![]() |
![]() |
#924 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om de score van de PVDA te halen wel.
![]() |
#925 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nooit leren lezen in school ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#926 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Politiek is en blijft willekeur.
![]() |
![]() |
#927 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#928 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Afin, een regime-krant moet de populariteit van T.F. aantonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#929 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zou precies de vraag nog ietske verder stretchen, nl; Wanneer sluit Europa zich aan bij die groep ?
![]() |
#930 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Verklaar U nader of gaat het weer om loos geblaat.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#931 |
Europees Commissaris
|
![]() Iemand assisteren bij een aanvraag en hem daarna succes wensen bij een illegale oversteek, is vooralsnog geen handel noch smokkel.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 28 december 2017 om 19:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#932 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U weet goed wat er bedoeld wordt. Als er 350 reacties zijn en 95% van die reacties zijn pro Theo, dan is dat, net zoals bij referenda, een goede graadmeter voor het hele lezerspubliek, zeker als je de negatieve berichtgeving in de media erbij neemt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#933 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat de meerderheid daarom niet op straat komt of zich politiek uit. Het zijn alleen de stoottroepen-Vakbonden en hun opgetrommelde aanhang die dan nog vergoed worden om te staken, waar van meestal dan nog die omgekochte ambtenaren schreeuwend de straat op gaan om zo krant en TV halen waarmee ze de perceptie willen plaatsen dat “het volk het wil” terwijl het meestal alleen om hun eigen toestandje gaat of om verdoken politiek gestuurd de regering en voetje te zetten?!?! Terwijl “het volk” de meerderheid die de economie van dit sjoemel merk België moet opbrengen aan het werk is! Inderdaad, daarom verwijs ik steeds naar Zwitserland die al jaaaaaaaaaaaaaaaaren bewijzen dat het wel degelijk kan met goede politieke en economische resultaten als gevolg. Zonder elkaar uit te schelden of stokken in de wielen te steken met behulp van stoottroepen vakbond en belangengroepen wat de maatschappij stukken van mensen kost waar de mensen niet aan hebben. Hier is de bevolking niet geïnteresseerd in politiek… of in alle constructies en concubines om toch maar de macht aan de partij te bezorgen! Nooit om de noden van het volk aan te pakken!! Al jaaaaren >>> Wie gelooft die mensen nog…en het word alleen maar erger! Zwitserland daar is de bevolking wel degelijk geïnteresseerd en willen steeds daadwerkelijk kiezen wat in en met hun levenssfeer dient te gebeuren. En daarom voor alles persoonlijk met referendum kiezen, kiezen, kiezen.. meerderheid resultaat beslist wat nadien dan ook daadwerkelijk uitgevoerd of verworpen word. Dus ja wat vreemdelingen problematiek en andere specifieke zaken die onze levenssfeer en economie aan het opblazen/ leegzuigen zijn met door vooral door links Opgedrongen solidariteit >>> De volledige bevolking bevragen kan enkel via bindende referenda, ook op nationaal vlak! De rest is politiek gesjoemel! Maar dat verbiedt de Belgische grondwet, omdat de partijen alleen hun verlangens verwezenlijkt willen zien uit electoraal belang. Omdat alles tenslotte om geld draait en links al veel bewezen heeft niet vies van geld te zijn “met en Yvan Mayeurke” mensen in nood misbruiken om te graaien >>> Zodat al of niet politiek gesteunde Belangengroepen verder onze maatschappij kunnen beïnvloeden om af te romen via Maffia miljarden bedrijf >> mensen handel! Als wij iets durven zeggen zijn we racisten dus verwijs ik naar getuigenissen van Bulgaren in België die met bussen vol naar hier gebracht werden, dat uitgezonden werd op de Bulgaarse staats TV! Zie : https://youtu.be/pF3C50fG5iE
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#934 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#935 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En we kunnen verder nu. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#936 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#937 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens de laatste peiling is er nog maar een half procentje verschil tussen SP.a en het Vlaams Belang. SP.a gaat naar mijn bescheiden mening bij de volgende verkiezingen slechter scoren dan het Vlaams Belang.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#938 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt, ik geef de SP.A nog een kleine 9,2%.
![]() |
![]() |
![]() |
#939 |
Minister
|
![]() Els men eerlijk de mening van het volk wil dat ze dan en referendum houden.
Gans die hetze is opgezet en georkestreerd van uit de Franstalige regio. Waar hun scheld patroon ten aanzien van mensen die leven op Vlaamse boden steeds weer discriminerend verwijst naar nazi tijd. De hetze is opgestart met prijs in Franstalige krant voor “Theo in Nazi pak” en dan werd nazi gedrag …folteren er aangekoppeld >>> en zoals steeds laten zogezegde Vlaamse partijen de Franstaligen maar doen om mensen/bedrijven die leven/werken op Vlaamse bodem in het buitenland een slechte naam te bezorgen onder en perceptie dat wij mensen die leven op Vlaamse boden nazi’s zijn en blijven!!. En dan maar preken, “banen, banen, banen” en ondertussen de boel laten verrotten/verzuren om het electoraal gewin van de partij. Als CD&V, Open VLD en MR niet meer kunnen samen werken met Francken dat ze dan de stekker uit deze regering trekken. Punt uit! Omdat gans die vreemdelingen maffia problematiek onze sociale zekerheid leegzuigt, onze schuldenberg nog verder uitbreit omdat de inkomsten te laag zijn om dit miljarden kostend gesjoemel te bekostigen.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#940 |
Europees Commissaris
|
![]() Als er nu verdomd iemand op dit forum denkt dat mijn mening over Francken zal gevormd worden op basis van het huidige gezaag dan moet ik hen wel mededelen dat ik mijn mening heb. Ik zie ook wat er gebeurt en ik weet ook wat er moet gebeuren. En mijn mening wordt nog versterkt door sommige idioten die hier bezig zijn. Francken doet wat hij moet doen. Punt. En het is hoog tijd dat er eens iemand iets doet. Voila! Zeur het hele forum nog maar verder vol. Het zal mijn mening niet veranderen. Het OCMW van de ganse wereld blijven spelen is totaal ongepast. Als er sukkelaars moeten geholpen worden doen we dat best in hun eigen zandbak. We hebben er de wapens voor. Als ze binnen kort hier ermee beginnen; wat ze trouwens al bezig zijn; kunnen we zelfs onze wapens niet meer bruikbaar inzetten. Collateraal dammage bij een stadsguerilla zal te groot zijn en vooral bij gebruik onze eigen burgers doden en dus niet de soldaten-aanvallers die we moeten vernietigen. Of moeten aan het verstand brengen dat ze in het Westen niks te zoeken hebben. Oorlogje spelen is in de eerste plaats spelen met uw eigen leven. Onschuldige burgers vermoorden is zelfs geen oorlogsdaad. Het is gewoon een daad van lafheid. ![]() |
![]() |
![]() |