![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Moet Francken ontslag nemen? | |||
| Ja |
|
11 | 15,49% |
| Nee |
|
60 | 84,51% |
| Aantal stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1281 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Enige positieve in heel die zaak is misschien dat la France er wat dat dossier betreft niet beter voor staat... |
|
|
|
|
|
|
#1282 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die is er al vanaf het moment dat de partijvoorzitters hun handtekening hebben gezet onder het coalitieakkoord voor deze regering. Alleen zijn er bij de excellenties een paar underachievers. Johan is daar een jammer voorbeeld van.
|
|
|
|
|
|
#1283 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Idd, samen met Jambon
|
|
|
#1284 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1285 |
|
Banneling
|
En dat geloof je zelf??? EDR heeft het toch ook niet opgelost terwijl hij en zijn regering wel voor een oplossing verklaarden te zijn...
|
|
|
|
|
|
#1286 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1287 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als ik het discours bekijk dat jij op dit forum rijdt zou jij beter de L uit je nick weglaten. Wat het separatisme van de N-VA betreft, dat zit wel snor anders zouden de staatsnationalisten er geruster in zijn en niet elke gelegenheid te baat nemen om op de N-VA te kappen. Gezien de Vlaams-nationalisten de enige zijn in Belgique die de Catalaanse separatisten steunen begrijp ik de reacties van de staatsnationalisten. Terloops. Je zou beter je eigen goede raad volgen en bij het onderwerp blijven. Deze draad gaat niet over de statuten van de N-VA maar over De Gucht die vindt dat Francken ontslag moet nemen. Er loopt op dit forum een poll die aansluit bij hetgeen De Gucht vindt. Het is een poepsimpele poll. Er hoeft alleen met een JA of een NEEN op gestemd te worden. Prins Lorre komt er dus niet aan te pas. Panda heeft kleur bekend, maar VLB niet. Hoe komt het, jongen? Vrees je ergens voor als je Francken NIET wegstemt?
|
|
|
|
#1288 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of is het Zipper die U dat allemaal wijsmaakt ? Waar staat Francken hier ? Ik zie hem niet bij de eerste 10 ? http://www.standaard.be/cnt/dmf20171017_03136561 Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 december 2017 om 16:06. |
|
|
|
|
|
|
#1289 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zoals Verhofstadt verantwoordelijk was voor de zijne. En Di Rupo voor de zijne.
|
|
|
|
#1290 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
PS Maak U zelf maar wijs dat ook maar 1 Franstalige voor Francken zou stemmen ....Ik denk de Franstaligen meer te kennen als jij. |
|
|
|
|
|
|
#1291 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hier een voorbeeld; de andere sondages kun je zelfs opzoeken via google... |
|
|
|
|
|
|
#1292 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
iemand die erg onhandig is vb: ik ben een echte kluns als het op koken aankomt Synoniemen: klungel sukkel knuppel lul |
|
|
|
|
|
|
#1293 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Lees uw sondage eens. En Flandre. U beweerde dat Francken de populairste was in Wallonië. Waarom gaat U nu plots aan het liegen slaan ? U stelt me teleur Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 december 2017 om 16:19. |
|
|
|
|
|
|
#1294 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Face it. -De blauwen zijn dik in de meerderheid in de regering Michel en toch wordt er NIET samengewerkt. Dat ligt NIET (alleen) aan de N-VA. Je mag daar alles van zeggen, maar NIET dat haar eigen separatistische agenda primeert, of zelfs maar een bijrolletje speelt. -Di RupoI was evenmin een toonbeeld van samenwerking. -Idem Verhofstadt I én II. -Ik herinner mij een tsjeef die naar de vvorst stapte wegens een vvodje papier. Wie denkt dat er ooit nog een werkbare federale dinges zal kunnen gevormd worden in Belgique droomt.
|
|
|
|
#1295 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die man is hier blijkbaar met een ongeldig visum (of zonder visum) vanuit Egypte toegekomen (met het vliegtuig). Hij heeft het Belgisch grondgebied zelfs nog niet betreden. De normale procedure is dat hij terug naar Egypte (land waaruit hij laatst vertrokken is) gestuurd wordt. Als die procedure onder vuur komt te staan wordt het heel vervelend. Hier zijn de Egyptische authoriteiten en de luchtvaartmaatschappij blijkbaar in de fout gegaan.
|
|
|
|
#1296 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1297 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1298 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
-Ik ben (was) heel mijn leven een harde werker. Nu moet ik noodgedwongen gas terug nemen. -Ik hou enorm veel van dieren. -Ik ben hondstrouw tegenover mijn partner. -Ik ben loyaal, goudeerlijk en goedgeefs tegenover iedereen die mij lief is. -Ik kook en bak graag en goed, maar gooi even graag knuppels in het politieke hoenderhok.
|
|
|
|
#1299 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|