![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Moet Francken ontslag nemen? | |||
| Ja |
|
11 | 15,49% |
| Nee |
|
60 | 84,51% |
| Aantal stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1521 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1522 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is de schuld van JMDD, gelukkig hebben we kunnen tegenhouden dat die lid werd van de N-VA... [/Schoof]
|
|
|
|
|
#1523 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Annick De Ridder: - “Lang gedacht dat hij zijn pillekes niet pakte, maar dit lijkt mij stilaan een teveel aan een bepaalde substantie.” Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 1 januari 2018 om 13:50. |
|
|
|
|
|
|
#1524 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ja, ge moet al elf jaar terug in de tijd gaan om je nog eens te kunnen verkneukelen. Vandaag kijken al de andere partijen beteuterd naar De Wever.
|
|
|
#1525 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Maar Bart laat sindsdien regelmatig eens een traan in het openbaar. Dat was het eerste in een reeks bleitmomenten.
|
|
|
#1526 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tejo doet wel & ziet niet om ! |
|
|
|
|
|
|
#1527 | |||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Moeten we die mens nog vertrouwen als hij dan allerlei beschuldigingen opwerpt? Citaat:
Waar het mij om gaat : klopt zijn kritiek? En als die kritiek zou kloppen, waarom zijn er dan in andere landen geen problemen? En waarom hebben de criticasters op het niveau waar samenwerking met Soedan geregeld werd (Europa), zichzelf dan als jaknikkers gedragen? Waarom geven zij geld aan verscherpte grenscontroles, en samenwerking met het Soedanese regime, terwijl ze hier schijnheilig zeggen dat Francken moet kijken of zijn geweten zuiver is?
|
|
|
|
#1528 |
|
Minister-President
|
He just has. No need to thank me.
|
|
|
#1529 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20171222_03258515 Citaat:
|
|
|
|
#1530 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat anderen zich met hun EIGEN GEWETEN bezig houden. Bij ons is er verscherpt toezicht nodig zodat geen énkele Soedanees hier nog binnenkomt. |
|
|
|
|
|
|
#1531 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Denk je dat er nog veel politici gaan overblijven, Dadeemelee?
|
|
|
|
#1532 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En als we al die anderen die Francken op het ogenblik aan het aanvallen zijn op de brave man zijn nek zitten hun eigen geweten of hun gang van zaken eens gaan uitpluizen, dan denk ik dat er veel zijn die de kaka (<-niet de voetballer) in de broek gaan krijgen en die hun zaken en leugens véél erger waren dan de 'leugen' die men aan het adres van T. Francken toeschrijft. En al diegenen die hier al zijn en louter de boel maar op stelten komen zetten vliegen ook terug naar huis, Soedanezen en de rest van Afrika dat hier om de één of andere niet aanwijsbare reden is binnengevallen dan puur maar de boel te komen verzieken. Mijnheer Francken doet ondanks zijn handen op bepaalde vlakken gebonden zijn, zijn werk naar behoren wat van véle andere politici niet gezegd kan worden. Iemand op die manier een kopje kleiner proberen te maken zoals sommigen met Francken proberen te doen dat is wel enorm laag bij de grond en je zou haast zeggen: 'Grow UP!' Handje boven eigen hoofd houden zou ik aan die types zeggen. p.s. Tot vervelens toe krijgen wij op tv filmpjes te zien ('Border controle') over hoe bepaalde andere landen omgaan met grenscontroles maar hier in 'ons' land is daar weinig van te merken dat men dat soort van controles doet ... Ach ja dat is waar ook wij zijn verplicht om mee te doen aan het 'Wir schaffen das' opgezet door een zwaar gestoorde Duitse. Epilog: Weer valt het mij op dat er een enquête in mijn draadje verschenen is dat ik totaal zelf niet opgestart heb wegens: nog nooit een enquête gestart. Er zijn ook veel post bijgekomen en andere mensen hun posts zijn verzet. Rare gang van zaken zeg maar.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 januari 2018 om 14:48. |
|
|
|
|
|
|
#1533 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#1534 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#1535 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1536 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1537 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Snel een nieuwe regering nu! En misschien een nieuw Vlaanderen. Zal er ooit eens van moeten komen. Nu zitten we in een "schijnland" met een stuk dat eigenlijk bij Frankrijk hoort! Frankrijk zal dan voor hen zorgen... |
|
|
|
|
|
|
#1538 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#1539 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Stel dat we datzelfde effect krijgen met Soedanezen. Met hoeveel zijn die ?????? |
|
|
|
|
|
|
#1540 |
|
Europees Commissaris
|
Paniekvoetbel?????Maar dan van de vuilste soort.
|
|
|
|